Brood past bij elke maaltijd. In veel families staat het bij ontbijt, lunch en avondeten als hoofd- of bijgerecht op tafel en heeft daarmee een belangrijke plek, die niet weg te denken is. Omdat het brood zo’n belangrijke rol heeft bij het eten, noemde Bangin Yussif zijn bakkerij Almalika, Arabisch voor ‘de koningin’. Bangin is een enthousiaste gebruiker van SnelStart en wij worden enthousiast van hem. Daarom brengen we hem en Almalika Bakkerij vandaag voor het voetlicht als een van onze #tofsteklanten.
Lees verderdoor: Jonneke Duin op: 6 november 2019 13:58:30 CET
door: Frank Grootemaat op: 1 oktober 2019 9:36:16 CEST
Heb je je ooit afgevraagd waar het gesnipperde uitje op je frikandel speciaal, Hollandse Nieuwe of broodje filet americain vandaan komt? Dikke kans dat dit Smit’s uien in Den Haag is. Het familiebedrijf is de grootste leverancier van geschilde uien, uienblokjes en uienringen voor horeca, viswinkels en AGF. Smit's uien is al vanaf het eerst uur klant van SnelStart. Het bedrijf is met ons meegegroeid en is daarom één van onze #tofsteklanten.
Lees verderdoor: Frank Grootemaat op: 1 oktober 2019 9:34:56 CEST
Sinds eind jaren tachtig is het een begrip in Heerhugowaard en omgeving: het installatiebedrijf van Ted Slijkerman. Particulieren en bedrijven kunnen bij hem terecht voor het plaatsen van sanitair, het installeren van verwarmingsinstallaties en nog veel meer. Ted is één van onze #tofsteklanten. Hij werkt al 30 jaar met SnelStart en verdient het om in het zonnetje gezet te worden.
Lees verderdoor: Frank Grootemaat op: 1 oktober 2019 9:33:54 CEST
Als je op Texel woont of verblijft, zie je ze regelmatig voorbijrijden: de bedrijfswagens van Zijm en Blonk. Het loodgieters- en autobedrijf op Nederlands grootste Waddeneiland is van veel markten thuis. Het installatiebedrijf en SnelStart hebben iets gemeen: beide bedrijven vinden hun oorsprong op Texel. Zijm & Blonk is één van de eerste bedrijven op Texel die met SnelStart ging werken. Daarom hoort Zijm & Blonk ook bij onze #tofsteklanten.
Lees verderdoor: Frank Grootemaat op: 1 oktober 2019 9:32:47 CEST
‘Iemand moet het doen.’ Met een glimlach vertelt vinoloog Robbert-Jan van Rooijen over zijn wijnreizen naar Spanje, Frankrijk, Italië, Chili en Argentinië. Om klanten van de juiste wijnen te kunnen voorzien, is een bezoek aan de locatie van herkomst af en toe noodzakelijk en zeker geen straf. Dat er dan nog tijd overblijft voor de administratie lijkt een wonder! Maar Robbert-Jan werkt al dik 30 jaar met SnelStart en is daarom één van onze #tofsteklanten.
Lees verderOnderwerpen
- #tofsteklanten (5)
- Accountancy (29)
- Accountant (11)
- Actueel (15)
- Administratie (3)
- API (2)
- AV-dag (1)
- AVG (9)
- Bankieren (3)
- Belastingdienst (1)
- Boekhouden (44)
- boekhouding (1)
- Btw-aangifte (8)
- btw-nummer (2)
- Business (1)
- Cloud (26)
- Continuous Delivery (1)
- Debiteurenbeheer (8)
- Digitaal factureren (1)
- Evenementen (16)
- Factureren (11)
- Finance (1)
- Garage (4)
- GeenStoring (1)
- Gemak (11)
- Handige tips voor kantoren (4)
- Handige tips voor ondernemers (7)
- Informatiebewust.nl (8)
- Kantoren (16)
- klantverhalen (1)
- koppeling (1)
- Makkelijk boekhouden in 2019 (3)
- Marketing (1)
- merkonderzoek (1)
- Ondernemen (16)
- Ondernemer van de maand (5)
- online (2)
- Online administratie (9)
- Partner (20)
- psd2 (1)
- RGS (8)
- robotic accounting (1)
- secretaresse van het jaar (1)
- SnelStart (58)
- Software (19)
- Storing (1)
- Tech (15)
- Tips (52)
- Trends (30)
- web (6)
- webshop (2)
- webwinkel (2)
- Webwinkel Vakdagen (2)
- Werving (3)