Eenvoudig uren en materialen beheren vanuit één app

Bestel je wel eens op locatie materialen en onderdelen? En zou het handig zijn als die bestellingen meteen in je administratie stonden als inkopen? Dat is nu mogelijk voor kleinere vakbedrijven dankzij de gratis app Minuba GO! van Minuba in combinatie met SnelStart. 

Eenvoudig orderbeheer via gratis app

Met Minuba GO! krijg je de mogelijkheid om offertes en orders aan te maken, uren en materialen te beheren en te registreren, en facturen op te stellen en rechtstreeks naar de klant te sturen. Veel vakbedrijven gebruiken hiervoor al het bestaande facturatie- en orderbeheersysteem van Minuba. De nieuwe app is gratis en speciaal voor kleine vakbedrijven met maximaal twee gebruikers.

Je maakt tijdens een klus eenvoudig, via de app, orders en werkbonnen aan. Wanneer het werk klaar is, wordt er automatisch een factuur aangemaakt in de app. Deze verstuur je met een paar klikken naar de klant. Hoe sneller je een factuur stuurt, des te eerder er kan worden betaald. De factuurgegevens worden automatisch overgenomen in SnelStart en je administratie is hierdoor direct bij. Je voorkomt onnodig papierwerk en bespaart veel tijd!

Minuba GO! biedt unieke voordelen voor startende en kleinere bedrijven. Het professionele facturatie- en orderbeheer zorgt ervoor dat je met één app op zak altijd en overal toegang hebt tot alle verzamelde informatie. Je hoeft dus niet te zoeken naar oude aantekeningen of verfrommelde werkbonnen, wanneer je naar de klanten gaat om het werk uit te voeren.

In deze handleiding lees je stap voor stap hoe de app werkt. Hoe stel je je bedrijfsinstellingen in? Hoe bestel je onderdelen? Hoe registreer je gemaakte uren en hoe maak en verstuur je de factuur? Let op: wil je de app koppelen aan jouw SnelStart-administratie vergeet dan niet te koppelen. 

Minuba GO! koppelen 

Om de koppeling te gebruiken download je de app Minuba GO! in de Google Play of Appstore. Daarnaast is het belangrijk dat jij een online administratie hebt bij SnelStart en minimaal pakket inKaart gebruikt. De koppeling maak je door in SnelStart Web de koppeling met Minuba te maken. Log in in Web > Koppelingen en kies Minuba. Volg de stappen en klaar!

Meer over Minuba lees je hier. Meer over het koppelen van software aan jouw SnelStart-administratie lees je hier.

Slimmer en sneller boekhouden?

Met SnelStart kies je zelf in hoeverre je je administratie automatiseert. Van razendsnel factureren en optimaal inzicht in je cijfers tot een geautomatiseerd debiteurenbeheer en/of voorraadbeheer. Bekijk nu welk pakket bij jouw bedrijf past. Bekijk meer
Aan dit artikel kunnen geen rechten worden ontleend. De inhoud is met de grootste zorg samengesteld.