We staan voor je klaar
Wil je weten wat inHandel voor jouw bedrijf kan betekenen? Je kunt ook direct contact met ons opnemen, we helpen je graag. Het inHandel-team is bereikbaar op 0222 36 30 60 en via inhandelsupport@snelstart.nl.
Heb je een handelsonderneming of webshop? En wil je je financiële en logistieke processen naadloos op elkaar aan laten sluiten? Dan is SnelStart inHandel dé oplossing voor jou.
inHandel is de geavanceerde software-oplossing voor webshops en groothandels, die voelt als maatwerk.
Je automatiseert zorgeloos je volledige administratie. Wij ondersteunen je bij het inrichten en slim gebruiken van de software. Ook je handelsprocessen efficiënter inrichten?
Ik wil advies Ik wil een offerteInHandel automatiseert de administratieve processen in je webwinkel of groothandel. Je minimaliseert het aantal menselijke handelingen, wat de kwaliteit en snelheid bevordert. Denk aan het ophalen en verzamelen van orders (orderpicking): dit is in no-time gepiept. Foutloos. Gemiste orders en out-of-stocks? Daar heb je zelden tot nooit meer last van.
Ook het aanmelden van pakketten gaat met inHandel sneller en efficiënter dan ooit. Je kunt je inkoop en verkoop tot in de puntjes beheersen. Op elk gewenst moment heb je realtime inzicht in de meest actuele resultaten van je onderneming. Je hebt bovendien volledige controle over je voorraden, óók wanneer je ze verkoopt via online én offline kanalen.
Ik wil een gratis adviesgesprekElk artikel handmatig verwerken? Niet nodig. Scan het eenmalig. Volg daarna eenvoudig en snel digitaal de voortgang van het artikel. Dat betekent tijdwinst en gemak!
Je ziet direct welke artikelen klaarstaan voor verzending of facturing, hoeveel je in bestelling hebt staan en wat alle backorders zijn. Zo stuur je tijdig bij en koop je slim nieuwe voorraden in.
Jouw webshop of groothandel is uniek. Daarom stemmen wij inHandel tot in detail af op jouw producten en bedrijfsprocessen. Wij automatiseren het voor je, jij profiteert van alle maatwerkgemakken.
Veel webshops en groothandels hebben hun handelsprocessen al efficiënt ingericht met SnelStart inHandel. Ontdek hoe inHandel ook jóuw onderneming verder kan helpen.
Ik wil een gratis adviesgesprekKies hieronder het inHandel pakket dat het best aansluit bij jouw onderneming.
Voor webshopeigenaren die meer grip willen op het orderproces
Prijs op aanvraag
Voor handelsbedrijven die het voorraadbeheer willen optimaliseren
Prijs op aanvraag
Voor handelsbedrijven die het logistieke proces volledig willen verbeteren
Prijs op aanvraag
Werkt relatief eenvoudig en alles wat ik nodig heb voor mijn bedrijf zit er in.
Een prima pakket voor MKB'ers. Alles wat je nodig hebt zit erin. Ook de service is uitstekend. Kortom: aan te bevelen.
Na een juiste installatie en inrichting van de boekhouding is het programma zeer gebruiksvriendelijk en betrouwbaar. Zelfs voor bedrijven met veel wensen is het programma goed inzetbaar mits goed ingericht. Koppelingen met diverse andere branche specifieke programma's is mogelijk en online toegang geven voor je boekhouder of accountant het kan allemaal. En beslist niet moeilijk om zelf te doen. Maar het blijft aan te bevelen om de inrichting samen te doen.
In SnelStart maken we offertes, orderbevestigingen. Zo hebben we van het begin tot het eind een veel betere controle over het gehele proces. Onze implementatiepartner heeft alles ingeregeld en zo gemaakt dat we daar nu mee kunnen werken.
inHandel is eenvoudig te koppelen met de volgende webshops.
We bieden voor de inHandel-producten geen proefperiode. Maar je krijgt wel de eerste maand van ons cadeau! Een proefperiode is niet mogelijk omdat voor de modules Shop, Voorraad en Logistiek speciale implementatie nodig is.
Maandelijks ontvang je de factuur. Per jaar betalen is niet mogelijk. Dit komt doordat je abonnement maandelijks opzegbaar is en we niet willen dat je teveel betaalt.
De specialisten van onze softwarepartner S for Software helpen bij de implementatie. Tijdens de belafspraak hoor je meer over dit proces, zoals bijvoorbeeld de kosten hiervoor, de tijdsduur etc.
We geven je hier graag een persoonlijk antwoord op. Je kunt een belafspraak maken.
Ja, dat kan! Je kan altijd upgraden naar een hoger pakket. Let op: voor de inHandel-producten is een speciale integratie vereist. Hiervoor dien je altijd eerst een belafspraak in te plannen via deze pagina.
Je kunt altijd upgraden naar een ander inHandel-product. Maar voor een hoger product is extra integratie vereist. Hiervoor heb je opnieuw een implementatiepartner nodig. Bij downgraden verlies je functionaliteiten, dit raden we af omdat jouw systeem op maat is ingericht.
Ja, ons speciale team voor vragen over inHandel staat voor je klaar. Voor contact kun je bellen naar ons algemene servicenummer 0222 36 30 60 of mailen naar inhandelsupport@snelstart.nl.
Bij inHandel zijn de volgende webshopkoppelingen (orders) inbegrepen:
Bij inHandel Voorraad en Logistiek is de webshop te koppelen inclusief order-voorraadkoppeling.
Koppelingen met andere webshops zijn op aanvraag.
PostNL, Send Cloud, DHL Parcel, MyParcel, DPD, UPS, Sandy, Transmission, Transsmart, FedEx en ShopsUnited.
Ja, naast de artikelcode kun je de EAN codes vastleggen en deze gebruiken tijdens het scannen van je orders.
Ja, wanneer je een order verwerkt, kan er automatisch een mail worden verzonden naar je klant met de pakbon als PDF en een trackingcode verwerkt in de e-mailtekst.
Ja, je kunt bij elk artikel opgeven welke magazijn locatie van toepassing is. Op de PDA wordt deze volgorde aangehouden voor het sorteren van de orderregels.
Ja, je kunt per verkoopsjabloon ook een eigen pakbon lay-out instellen. Daarnaast kun je hierop informatie over het orderpicken plaatsen, zoals de naam van de orderpicker die de order heeft afgerond.
Ja, je kunt net zoveel pakketjes aanmelden als er producten in de order zitten. Je hebt ook de mogelijkheid om te registreren welke producten in welk pakketje zitten.
Ja, je kunt instellen dat de order automatisch in status wordt verhoogd naar de status pakbon en dat het verzendetiket en de pakbon direct op de printer komen.
Ja, marge-artikelen en alle andere mogelijkheden van SnelStart zitten in inHandel.
Wil je graag weten wat SnelStart inHandel voor jouw bedrijf kan betekenen? Onze specialisten adviseren en helpen je graag.
Wil je weten wat inHandel voor jouw bedrijf kan betekenen? Je kunt ook direct contact met ons opnemen, we helpen je graag. Het inHandel-team is bereikbaar op 0222 36 30 60 en via inhandelsupport@snelstart.nl.