Je eigen bestelportaal voor klanten

Vanaf € 110,- per maand en eenmalig € 475,- excl. btw

Verkoop je producten en wil je op een efficiënte manier al je producten mooi presenteren? Wil het nog gemakkelijker maken voor je klanten om te bestellen en eenvoudig orders verwerken in SnelStart? Dan biedt het Bestelportaal dé oplossing!

Bespaar tijd op het verwerken van orders

Versimpel de afhandeling van je bestellingen en bied je klanten een eigen bestelportaal aan. Koppel je SnelStart-administratie aan het Bestelportaal en wissel veilig en snel product- en klantgegevens uit. Via het Bestelportaal presenteer je eenvoudig een actueel aanbod van je assortiment. Geplaatste orders worden automatisch doorgestuurd en verwerkt in je SnelStart-administratie. Handmatig overtypen is hierdoor verleden tijd. 

Ik wil advies
* SnelStart is een (boekhoud)software dienstverlener en geen bank. Bankdiensten worden geleverd door onze partner Adyen N.V.
Venster sluiten

Overzichtelijk producten presenteren

Organiseer je producten in overzichtelijke categorieën en catalogussen. Zo kunnen klanten gemakkelijk door je assortiment bladeren. Voor de beste presentatie van je producten voeg je moeiteloos productafbeeldingen toe. De koppeling tussen je SnelStart-administratie en het Bestelportaal zorgt ervoor dat je productaanbod altijd up-to-date is.

Vereenvoudig je bestelproces

Met de handige winkelmandfunctie plaatsen klanten eenvoudig producten vanuit de catalogus, zoekresultaten of favorietenlijst in de winkelmand. Via het gebruiksvriendelijke bestelproces kan een conceptorder eenvoudig worden omgezet in een definitieve order. Je klanten kunnen hierdoor sneller een bestelling plaatsen.

Snel en efficiënt producten opzoeken

Voorzie je producten van een barcode of een QR-code. Door de scanfunctie kunnen je klanten eenvoudig een eerder besteld product scannen en opzoeken in de catalogus. Vanuit de catalogus voeg je het product met een klik toe aan de order.  Zo kunnen je klanten snel en efficiënt de juiste producten vinden en bestellen.

Plan een adviesgesprek

Gebruiksvriendelijk bestelproces voor klanten

Presenteer overzichtelijk je producten. Laat klanten eenvoudig producten opzoeken en sneller een bestelling plaatsen.

In minder tijd orders verwerken

Met automatische orderverwerking is handmatig overtypen niet meer nodig. Zo bespaar je tijd en voorkom je fouten.

Supersnel gegevens verwerken

Wissel via de handige koppeling supersnel product- en klantgegevens uit tussen je SnelStart-administratie en het Bestelportaal

Je bedrijfsprocessen efficiënt inrichten met slimme software?

Wil je graag weten wat SnelStart voor jouw bedrijf kan betekenen? Onze specialisten adviseren en helpen je graag.