inStap

13,50 per maand

Met inStap maak je eenvoudig facturen en offertes - in de app of vanaf je computer. Je boekhouder of accountant regelt je boekhouding en de btw-aangifte. Bonnetjes stuur je digitaal toe. Zo bespaar je veel tijd en weet je zeker dat alles goed geregeld is.

Probeer nu gratis
SnelStart_web-screen

Stuur onbeperkt online facturen en offertes

Een factuur maken is met SnelStart inStap een fluitje van een cent. Oók de facturen met btw-verlegd. Binnen 1 minuut is je factuur of offerte gemaakt én verstuurd. En snel verstuurd betekent doorgaans dat je sneller je geld hebt of eerder je opdracht binnenhaalt!

inStap-1

Handige SnelStart App

Je maakt en verstuurt offertes en facturen waar en wanneer je maar wilt. En zoveel je maar wilt. Na elke klus stuur je je klant in no-time vanaf je smartphone een professionele factuur. Handig via de SnelStart App!

Stuur bonnen direct door

Vanmorgen ontving je bij het tankstation een bonnetje. Via de post ontvang je nog een inkoopfactuur. Fotografeer (of scan) ze en je uploadt ze in een paar tellen in je administratie. Zo worden je inkoopfacturen en bonnen automatisch ingeboekt in je administratie en raak je ze nooit meer kwijt. Ideaal voor jou én je boekhouder.

Sneller je geld binnen

Sneller betaald krijgen. Wie wil dat niet? Maak het je klanten makkelijk met een betaallink van Mollie. Direct op je factuur in SnelStart. Je klanten betalen jou met één klik!

Altijd inzicht in je cijfers

Het online dashboard geeft in één oogopslag weer hoe jij er financieel voorstaat. Je hebt inzicht in je banksaldo en ziet hoeveel btw je moet betalen of ontvangt. Ook zie je onder meer hoeveel geld er nog binnenkomt via openstaande facturen. Vanaf één scherm heb je een goed overzicht van de financiële situatie van je bedrijf. 

Probeer gratis
inStap-2

Ondernemers werken met inStap
"Top boekhoudprogramma, overzichtelijk en gebruiksvriendelijk! Maar nog belangrijker zeer goede en vriendelijke service. Ik zou iedereen Snelstart aanraden."

Erlinde Kramer - Jewels with Flair

Functionaliteiten inStap

Wat kun je allemaal met het pakket inStap? Bekijk hieronder alle functies en mogelijkheden.

 
inStap 13,50 per maand Probeer gratis

inKaart 19,50 per maand Probeer gratis

inBalans 35,50 per maand Demo bekijken
Functionaliteiten
Onbeperkt inkoopfacturen aanleveren via eigen mailbox
Onbeperkt factureren
Eenvoudige offertes maken
Overzichtelijk financieel dashboard
Onbeperkt bonnen scannen via app
Onbeperkt aantal bankkoppelingen
Onbeperkt bankafschriften inlezen
Scan- & herkenfunctionaliteit
Relaties en artikelen beheren
Samenwerken met boekhouder
Btw-verlegd factureren
Relatiegegevens ophalen bij Handelsregister KVK
Belastingmonitor
Factureren binnen EU met buitenlandse btw
Factuur kopiëren naar nieuwe- of creditfactuur
Eenvoudige betalingsherinneringen
Inzicht in factuurhistorie van relaties
Kolommenbalans
Facturen sturen met IDEAL betaallink
Btw-aangifte in één klik
ICP-aangifte in één klik
Gegevens uitwisselen van en naar Excel
Balans- en resultaatoverzicht
Onbeperkt boekhouden
Onbeperkt aantal artikel omzetgroepen
Btw-verlegd factureren met G-rekening
Meerdere verkoopsjablonen
Kasboekingen maken
Grootboekrekening koppelen aan inkoopfacturen
Uitgebreide offertes maken
Prijsafspraken instellen
Werken met actieprijzen en staffelkorting
Marge-artikelen factureren
Abonnementen (periodiek) factureren
Herinneringen en aanmaningen versturen met dossiervorming
Overzicht van artikel- en betalingshistorie per relatie
Transitorisch boeken
Pakbonnen, bevestigingen en werkbonnen
Werken met kostenplaatsen
Meerdere periodes met elkaar vergelijken
Orders kopiëren naar nieuwe- of creditorder
Meerdere relaties in één keer factureren
Verzamelfacturen per relatie
Samengestelde artikelen (assembleren)
Periodebalans
Backorders
Deelleveringen
Order- en bestelhistorie per leverancier
Inkoopwaarde en voorraadlijsten
Financieel voorraadbeheer
Inkopen
Verkooporderbeheer
Webshopkoppeling
Pakketverzender
Automatische besteladviezen
Werken met barcodes
Digitaal orderpicken
Pick en bulklocaties
Afmetingen en gewichten
Bijlagen toevoegen aan boekingen
Btw-aangifte berekenen en versturen
Toegang tot de online administratie(s) van jouw klanten
Online blokkeren van periodes ter controle met notificaties naar de klant
Simpele uitwisseling van klantadministraties
Door jou aangebrachte wijzigingen inzichtelijk voor je klant
Klant- en leveranciersgegevens beheren
Klantgegevens ophalen bij Handelsregister KVK
Rapportages
Factuur afdrukken en mailen
Artikelbestand bijhouden
Onbeperkt aantal artikelomzetgroepen
Uitgebreid zoeken in boekingen
Schermindeling (verkoop- en inkoopvenster) naar eigen voorkeur aanpasbaar
Directe bankkoppeling maken met Rabobank, ING, ABN AMRO, Triodos, Knab of Regiobank
Afschriften automatisch inlezen & boeken
Incasso- en betaalbestanden naar jouw bank versturen
Stamgegevens en overzichten naar Excel exporteren
Gegevens importeren
Offertes afdrukken / mailen
Kopiëren naar creditnota's
Extra velden aanmaken
Prijs per extra online administratie p/m
3,-
3,-
3,-
Prijs per extra gebruiker p/m
2,50
3,75
6,-
Toon volledige vergelijking
box-circle-check

Makkelijk aanleveren

Bonnen via de app, facturen via de mailbox: dat is de SnelStart Digitale Brievenbus. Je boekhouder verwerkt alles en verzorgt de belastingaangiftes.

multiple-cards

Onbeperkt factureren

Snel een factuur maken zodra je klus klaar is. Via de app of je computer verstuur je er zoveel je wilt. Met een bankkoppeling zie je gelijk of je klant al heeft betaald.

face-smile

Altijd inzicht

Via het handige dashboard blijf je op de hoogte van alle belangrijke gegevens uit jouw boekhouding. Grafieken tonen 24/7 hoe je omzet en resultaat zich ontwikkelen.

Koppel met de grootste banken

Koppel je boekhouding met je zakelijke bankrekening. Bij- en afschrijvingen worden automatisch ingelezen in je administratie.

Partner logo - Rabobank
logo-ing-1
ABNAMRO-200px
triodos
logo-knab-2

Dit vinden collega-ondernemers van SnelStart

Alles digitaal aanleveren. Ideaal!

'Voorheen leverden we elk kwartaal een envelop met bonnetjes in bij onze boekhouder. Nu is het veel makkelijker. We hebben realtime inzicht en dat is ideaal."
Terry Bruyn en Marcel Berghuis

39535859_2083256198413668_2486632708281729024_n
"Ik ben nu ruim 1,5 jaar zelfstandig en vind het programma SnelStart heel eenvoudig in het gebruik."


Niels Drittij
D'r Kleermaker
21106544_1665995566765377_8536743437502004139_n
"Erg blij met gebruiksvriendelijkheid. Het aanmaken en versturen van facturen gaat makkelijk. Ook een app. Zelf nogal een digibeet, dus regelmatig aan de lijn met klantenservice. Ze helpen me heel goed om weer verder te komen."
Naomi Roeleveld
HealthCreators
ruben - Luchtenberg boomvoorziening
"Ideaal! Makkelijk en overzichtelijk systeem. Perfecte prijs kwaliteit verhouding."



Ruben Luchtenberg
Luchtenberg Boomverzorging

Start een gratis proefperiode

Probeer SnelStart inStap - inclusief álle functionaliteiten! - nu 30 dagen lang gratis. De proefperiode loopt automatisch af, dus je zit nergens aan vast.

Meestgestelde vragen

SnelStart inStap kun je een maand lang gratis en vrijblijvend proberen. Is het toch niets voor jou? Dan hoef je niets te doen. Het abonnement stopt vanzelf en wordt pas definitief als je hem zelf activeert.

Je kan bonnetjes of papieren facturen fotograferen met de app.De Belastingdienst geeft aan dat je papieren bonnetjes of facturen mag inscannen en vervolgens niet hoeft te bewaren, mits duidelijk blijft dat dit de echte factuur of bon is.

Ben je helemaal blij met je SnelStart pakket? je kunt je abonnement al bevestigen tijdens je proefperiode. Je betaalt pas ná de 30 dagen proefperiode. Dus je loopt geen enkel risico!

Bij inStap kan je niet zelf de btw-aangifte doen. Het administratie- of accountantskantoor doet voor jou de btw-aangifte. Wil je het wel zelf kunnen doen kijk dan eens naar het pakket SnelStart inKaart.

Met een SnelStart-licentie heb jij de mogelijkheid om je boekhouder een uitnodiging te sturen om online samen te werken. Het administratiekantoor krijgt dan rechten om in de administratie te kijken en te werken.

Zeker! Je kunt je bankrekening koppelen aan de administratie in SnelStart. Een bankkoppeling zorgt dat alle bankmutaties dagelijks op de goede plek in de boekhouding terechtkomen. Hierdoor zie je bijvoorbeeld meteen welke facturen al zijn betaald en welke inkoopfacturen de klant nog moet betalen. Handig! In het volgende artikel vind je meer informatie over het instellen van de automatisch bankkoppeling:

De bankkoppelingen in SnelStart

Wat jij prettig vindt: je kunt je SnelStart-abonnement per maand of per jaar betalen. De abonnementskosten worden vooraf in rekening gebracht.

Verbruikskosten
De verbruikskosten zijn de kosten die eventueel maandelijks bovenop je vaste abonnementskosten komen. Dit zijn de kosten voor extra online administraties of extra gebruikers. De verbruikskosten worden berekend over een maand en worden achteraf gefactureerd.

Automatische incasso
Je kunt de factuur ook per automatische incasso betalen. Je factuur wordt dan 14 dagen na de factuurdatum geïncasseerd. Je kunt de datum voor automatische incasso niet wijzigen. Wij houden de wettelijke termijn van 14 dagen aan.

De naam verklapt het al: SnelStart Web is de online versie van SnelStart. Web is overal te gebruiken. Via smartphone, tablet of mobiel log je overal ter wereld in.

SnelStart 12 is de desktopversie. Deze download je op je computer. De desktopversie is een stuk uitgebreider. Hierin kun je werken in online administraties, maar het programma zelf staat lokaal opgeslagen.

Alles wat jij in SnelStart 12 doet, wordt automatisch overgenomen in SnelStart Web. En andersom.
Accountant-Boekhouden-5

We staan voor je klaar!

Benieuwd of inStap voor jou het juiste boekhoudpakket is?

Aarzel niet om contact op te nemen, we helpen je graag! Bel onze adviseurs via 0222 36 30 62.