InControle draait om voorraadbeheer en slimme koppelingen. Je voorraden kloppen altijd; hoeveel je ook verkoopt en hoeveel kanalen je ook gebruikt. Door de vergaande automatisering ben je bovendien veel sneller klaar met je administratie.
Ik wil een gratis adviesgesprek Demo aanvragenJe ziet direct wat klaarstaat voor verzending of facturering, hoeveel je in bestelling hebt staan en of er nog backorders zijn. Je houdt inzicht in de herkomst en ouderdom van je voorraden, zodat je controle hebt over je opbrengsten. Zo kun je tijdig bijsturen en slimmer beslissen als je nieuwe voorraden inkoopt.
Inkooporders staan automatisch klaar aan de hand van verkochte producten of een minimumvoorraad. Dit scheelt veel uitzoekwerk en voorkomt onnodige voorraden.
Voorraadbeheer is administratief complex. Eén verkeerde instelling kan grote problemen veroorzaken bij je belastingaangiften. Voor veel ondernemers is het ondoenlijk om alle instellingen te begrijpen of het voorraadbeheer te koppelen met andere softwareprogramma’s.
Daarom wordt het pakket op de juiste manier voor je ingesteld. Een gespecialiseerde implementatiepartner integreert alle administratieve onderdelen van je bedrijf met elkaar. Je boekhouding voldoet altijd aan de eisen van de Belastingdienst.
Grijp nooit mis in je magazijn omdat het laatste product net is verkocht via een ander kanaal. Verreken direct de waarde van je inkopen op de juiste manier. Je verspilt geen tijd aan je administratie.
Met SnelStart inControle heb je de volledige administratie op één plek. Automatiseer je administratie via handige koppelingen. Zo verbind je verschillende softwarepakketten met elkaar.
Een SnelStart-implementatiespecialist stelt je hele administratie goed in. Laat je huidige processen efficiënt en flexibel inrichten. Zo kun jij snel aan de slag en is ook de Belastingdienst tevreden.
Plan een gratis adviesgesprek met één van onze product adviseurs en laat je gratis adviseren. Onze specialist vertelt je vrijblijvend hoe SnelStart je kan helpen bij het juist instellen en koppelen van je voorraadbeheer aan je administratie.
Wat kun je allemaal met het pakket inControle? Bekijk hieronder alle functies en mogelijkheden.
inControle Prijs op aanvraag Gratis advies |
inHandel Prijs op aanvraag Gratis advies |
|
---|---|---|
Functionaliteiten | ||
Onbeperkt inkoopfacturen aanleveren via eigen mailbox |
|
|
Onbeperkt factureren |
|
|
Eenvoudige offertes maken |
|
|
Overzichtelijk financieel dashboard |
|
|
Onbeperkt bonnen scannen via app |
|
|
Onbeperkt aantal bankkoppelingen |
|
|
Onbeperkt bankafschriften inlezen |
|
|
Scan- & herkenfunctionaliteit |
|
|
Relaties en artikelen beheren |
|
|
Samenwerken met boekhouder |
|
|
Btw-verlegd factureren |
|
|
Relatiegegevens ophalen bij Handelsregister KVK |
|
|
Belastingmonitor |
|
|
Factureren binnen EU met buitenlandse btw |
|
|
Factuur kopiëren naar nieuwe- of creditfactuur |
|
|
Eenvoudige betalingsherinneringen |
|
|
Inzicht in factuurhistorie van relaties |
|
|
Kolommenbalans |
|
|
Facturen sturen met IDEAL betaallink |
|
|
Btw-aangifte in één klik |
|
|
ICP-aangifte in één klik |
|
|
Gegevens uitwisselen van en naar Excel |
|
|
Balans- en resultaatoverzicht |
|
|
Onbeperkt boekhouden |
|
|
Onbeperkt aantal artikel omzetgroepen |
|
|
Btw-verlegd factureren met G-rekening |
|
|
Meerdere verkoopsjablonen |
|
|
Kasboekingen maken |
|
|
Grootboekrekening koppelen aan inkoopfacturen |
|
|
Uitgebreide offertes maken |
|
|
Prijsafspraken instellen |
|
|
Werken met actieprijzen en staffelkorting |
|
|
Marge-artikelen factureren |
|
|
Abonnementen (periodiek) factureren |
|
|
Herinneringen en aanmaningen versturen met dossiervorming |
|
|
Overzicht van artikel- en betalingshistorie per relatie |
|
|
Transitorisch boeken |
|
|
Pakbonnen, bevestigingen en werkbonnen |
|
|
Werken met kostenplaatsen |
|
|
Meerdere periodes met elkaar vergelijken |
|
|
Orders kopiëren naar nieuwe- of creditorder |
|
|
Meerdere relaties in één keer factureren |
|
|
Verzamelfacturen per relatie |
|
|
Samengestelde artikelen (assembleren) |
|
|
Periodebalans |
|
|
Backorders |
|
|
Deelleveringen |
|
|
Order- en bestelhistorie per leverancier |
|
|
Inkoopwaarde en voorraadlijsten |
|
|
Financieel voorraadbeheer |
|
|
Inkopen |
|
|
Verkooporderbeheer |
|
|
Webshopkoppeling |
|
|
Pakketverzender |
|
|
Automatische besteladviezen |
|
|
Werken met barcodes |
|
|
Digitaal orderpicken |
|
|
Pick en bulklocaties |
|
|
Afmetingen en gewichten |
|
|
Bijlagen toevoegen aan boekingen |
|
|
Btw-aangifte berekenen en versturen |
|
|
Toegang tot de online administratie(s) van jouw klanten |
|
|
Online blokkeren van periodes ter controle met notificaties naar de klant |
|
|
Simpele uitwisseling van klantadministraties |
|
|
Door jou aangebrachte wijzigingen inzichtelijk voor je klant |
|
|
Klant- en leveranciersgegevens beheren |
|
|
Klantgegevens ophalen bij Handelsregister KVK |
|
|
Rapportages |
|
|
Factuur afdrukken en mailen |
|
|
Artikelbestand bijhouden |
|
|
Onbeperkt aantal artikelomzetgroepen |
|
|
Uitgebreid zoeken in boekingen |
|
|
Schermindeling (verkoop- en inkoopvenster) naar eigen voorkeur aanpasbaar |
|
|
Directe bankkoppeling maken met Rabobank, ING, ABN AMRO, Triodos, Knab of Regiobank |
|
|
Afschriften automatisch inlezen & boeken |
|
|
Incasso- en betaalbestanden naar jouw bank versturen |
|
|
Stamgegevens en overzichten naar Excel exporteren |
|
|
Gegevens importeren |
|
|
Offertes afdrukken / mailen |
|
|
Kopiëren naar creditnota's |
|
|
Extra velden aanmaken |
|
|
Prijs per extra online administratie p/m |
3,-
|
3,-
|
Prijs per extra gebruiker p/m |
12,50
|
12,50
|
"Een prima pakket voor MKB'ers. Alles wat je nodig hebt, zit erin. Ook de service is uitstekend. Kortom: aan te bevelen!"
"In SnelStart maken we offertes, orderbevestigingen. Zo hebben we van het begin tot het eind een veel betere controle over het gehele proces. Onze implementatiepartner heeft alles ingeregeld en zo gemaakt dat we daar nu mee kunnen werken."
"Door de uitbreiding in SnelStart naar inControle kregen we meer controle over de inkoop, verkoop en verdeling van de producten."
Van inkoop, voorraadbeheer tot facturatie. Een SnelStart-implementatiespecialist verbindt alle systemen aan je SnelStart-administratie zodat je nog efficiënter kunt werken.
Zeker! Je kunt je bankrekening koppelen aan de administratie in SnelStart. Een bankkoppeling zorgt dat alle bankmutaties dagelijks op de goede plek in de boekhouding terechtkomen. Hierdoor zie je bijvoorbeeld meteen welke facturen al zijn betaald en welke inkoopfacturen de klant nog moet betalen. Handig! In het volgende artikel vind je meer informatie over het instellen van de automatisch bankkoppeling:
Bij SnelStart helpen we iedere dag ondernemers met het efficiënt inrichten van bedrijfsprocessen. Wil je weten wat SnelStart voor jouw onderneming kan betekenen? We helpen je graag. Vraag via onderstaande knop telefonisch advies aan.