Bij inControle draait alles om voorraadbeheer en koppelingen. Je voorraden kloppen altijd, hoeveel en via welke kanalen je ook verkoopt. En door de vergaande automatisering ben je veel sneller klaar met je administratie.
Met inControle heb je je voorraden helemaal in de hand, of je nu alleen een fysieke winkel hebt, of verkoopt via verschillende online en offline kanalen.
Zie gemakkelijk wat er klaarstaat voor verzending of facturering, hoeveel je in bestelling hebt staan en of er nog backorders zijn. Zo hou je zicht op de bewegingen binnen jouw voorraden en kun je tijdig bijsturen.
Houd inzicht in de herkomst en ouderdom van je voorraden, zodat je controle hebt over je opbrengsten. Daarmee kun je slimmer beslissen (en onderhandelen) als je nieuwe voorraden inkoopt.
"Door de uitbreiding in SnelStart kregen we meer controle over de inkoop, verkoop en verdeling van de producten."
Inkooporders kun je automatisch laten klaarzetten aan de hand van verkochte producten of een minimum-voorraad. Dat scheelt veel uitzoekwerk en onnodige voorraden.
Om gebruik te maken van inControle werk je samen met een implementatiepartner die het pakket vooraf op de juiste manier voor je instelt.
Deze SnelStart-partners zijn gespecialiseerd in het koppelen van softwareprogramma’s en het maken van de juiste instellingen. Zo zorgen zij dat alle administratieve onderdelen van je bedrijf met elkaar worden geïntegreerd en je boekhouding altijd voldoet aan de eisen van de Belastingdienst.
Voorraadbeheer is administratief complex. Eén verkeerde instelling in bijvoorbeeld btw-tarieven, de volgorde waarin de voorraad wordt verwerkt (FIFO / LIFO e.d.) of de waarde die wordt (door)berekend, kan tot grote problemen leiden bij je belastingaangiften.
Voor een ondernemer is het vaak ondoenlijk om alle instellingen te begrijpen en correct in te voeren. Vandaar dat dit door een gespecialiseerde implementatiepartner wordt gedaan. In samenspraak met jou, maar vaak ook in samenwerking met je accountant of boekhouder. Staat het eenmaal goed, dan heb je er verder geen omkijken meer naar. De Belastingdienst is tevreden en jij bespaart enorm veel tijd en zoekwerk.
Grijp nooit meer mis in je magazijn omdat het laatste product net is verkocht via een ander kanaal. Voorkom problemen met de Belastingdienst doordat je niet wist hoe je de waarde van je inkopen op de juiste manier verrekent. Zo verspil je nooit meer tijd aan je administratie.
Met SnelStart inControle heb je grip op je voorraden en is je administratie zo geautomatiseerd dat je tijd overhoudt. Onze implementatiepartner helpt je het pakket in te regelen. Kun jij zorgeloos verder.
Zoek een implementatiepartnerJe voorraden moeten kloppen. Anders moeten je klanten wachten op hun product en komt de Belastingdienst met lastige vragen (of erger). SnelStart inControle is de totaaloplossing voor je administratie.
Volledige controle over je voorraden, zelfs als je handelt via meerdere online en offline kanalen.
Automatiseer je administratie via handige koppelingen. Zo knoop je verschillende softwarepakketten aan elkaar.
Een implementatiepartner helpt je de hele administratie goed in te stellen. Zo kun jij snel aan de slag en is ook de Belastingdienst tevreden.
De beste verkopers kennen hun voorraad. Zo hoef je nooit nee te verkopen. Je klanten kunnen op je vertrouwen en de Belastingdienst weet dat het goed zit.
Heb je vragen of wil je graag meer weten over de mogelijkheden? Aarzel niet om contact op te nemen, we helpen je graag!
Neem contact op Ga naar het Kennisplein