Training Online Samenwerken: kleine investering voor maximaal resultaat

‘Alle accountants en boekhouders halen meer uit de samenwerking met klanten door de training Online Samenwerken', zegt Tom van den Brink, trainer bij SnelStart. Niet alleen als je net begonnen bent met SnelStart, maar ook als je al een tijdje digitaal samenwerkt met je klanten in onze software. In dit artikel lees je meer over de verschillende online samenwerken trainingen van SnelStart.

Trainingen voor accountants en boekhouders

Tom geeft iedere maand trainingen aan accountants en boekhouders. Hij vertelt dat de training Online Samenwerken is opgesplitst in twee niveaus: het begin en het vervolg. Zo sluit de training beter aan op de verschillende behoeften van deelnemers.

Tom: ‘De training ‘Online Samenwerken: het begin’ is gericht op boekhouders en accountants die net begonnen zijn met SnelStart en graag digitaal willen samenwerken met hun klanten. In de training ‘Online Samenwerken: het vervolg’ ga ik dieper in op het digitale samenwerkingsproces.

Daarnaast vertelt Tom tijdens de training over de vaste activa staat in SnelStart Web, verschillende branche-specifieke koppelingen en de toepassing van RGS.

Deelnemers geven deze trainingen gemiddeld een 8,4!

De trainingen worden maandelijks op meerdere momenten gegeven. Bekijk per training de beschikbare data. 

Hier vind je de data voor de training 'Online Samenwerken: het begin'
Hier vind je de data voor de training 'Online Samenwerken: het vervolg'

Training Online samenwerken: het begin

Wil je graag beginnen met online samenwerken met je klanten? En heb je hulp nodig bij het opstarten en het kiezen van het juist pakket voor je klant? Dan mag je deze training niet missen.

Tom neemt je mee in de SnelStart-software en vertelt over de voordelen van online samenwerken. Hij laat zien hoe klanten hun administratie aanleveren via de SnelStart App en wat zij hier nog meer mee kunnen. Daarnaast gaat hij in op de functionaliteiten van de verschillende SnelStart-pakketten voor ondernemers, zodat je goed kunt bepalen welk pakket het meest geschikt is voor een klant.

Wat weet je na deze training?

  • -  Welk pakket het beste bij de klant past
  • -  Hoe je klanten het beste werken in en met SnelStart
  • -  Hoe je in SnelStart 12 de aangeleverde administratie van jouw klanten kunt verwerken

Bekijk de informatiepagina over de training Online samenwerken: het begin voor meer informatie en om de beschikbare trainingsdata in te zien. 

Training Online samenwerken: het vervolg

Werk je al een tijdje digitaal samen met je klanten in SnelStart en wil je er graag het maximale uithalen? Volg dan de training ‘Online samenwerken: het vervolg’. Tom vertelt over de mogelijkheden die SnelStart biedt voor het koppelen met andere software, waardoor het werk nog meer geautomatiseerd wordt.

Daarnaast laat hij zien hoe RGS het eenvoudiger maakt om gegevens uit te wisselen met andere software en instanties zoals de Belastingdienst, de KVK en banken. Tom: ‘Als je toekomstbestendig wilt zijn als kantoor, dan is het verstandig om te starten met RGS. In de training laat ik zien wat er mogelijk is en hoe je snel een koppeling met RGS maakt in SnelStart’.

Wat weet je na deze training?

  • -  Hoe je RGS optimaal inzet
  • -  Met welke softwarekoppelingen je administraties nog meer kan optimaliseren
  • -  Welke SnelStart-tools zorgen voor meer efficiëntie
  •  
  • Bekijk de informatiepagina over de training Online samenwerken: het vervolg voor meer informatie en om de beschikbare trainingsdata in te zien. 

Vragen?

Weten welke training het beste bij je past? Neem contact op via trainingen@snelstart.nl
of bel naar 0222 - 31 30 62 en laat je adviseren.