Training Online Samenwerken: een kleine investering voor maximaal resultaat

door: Marjolijne Banks-van der Ven op: 12 mei 2021

 Een kleine investering voor maximaal resultaat | SnelStart

‘Iedereen haalt meer uit online samenwerken na het volgen van een training Online Samenwerken’ zegt Tom van den Brink, trainer bij SnelStart. ‘Niet alleen als je net begonnen bent met SnelStart, maar ook als je al een tijdje digitaal samenwerkt met je klanten in onze software’.   

Online Samenwerken: het begin en het vervolg

Tom geeft iedere maand trainingen aan accountants en boekhouders. Hij vertelt dat de training Online Samenwerken onlangs is opgesplitst in twee niveaus: het begin en het vervolg. Zo sluit de training beter aan op de behoeften van de deelnemers.

Tom: ‘De training ‘Online Samenwerken: het begin’ is gericht op accountants en boekhouders die net begonnen zijn met SnelStart en graag digitaal willen samenwerken met hun klanten. In de training ‘Online Samenwerken: het vervolg’ ga ik dieper in op het digitale samenwerkingsproces. Daarnaast weet je na het volgen van de training meer over de vaste activa staat in SnelStart Web, branche-specifieke koppelingen en de toepassing van RGS.’

Tom’s tip: ‘Heb je interesse in beide trainingen? Profiteer dan van € 100,- korting met de nieuwe combi-deal!’

Training Online Samenwerken: het begin

Wil je graag beginnen met online samenwerken met je klanten? En heb je hulp nodig bij het opstarten en het kiezen van het juist pakket voor je klant? Dan mag je deze training niet missen.

Tom neemt je mee in de SnelStart-software en vertelt over de voordelen van online samenwerken. Hij laat zien hoe klanten hun administratie aanleveren via de SnelStart App en wat zij hier nog meer mee kunnen. Daarnaast gaat hij in op de functionaliteiten van de verschillende SnelStart-pakketten voor ondernemers, zodat je goed kunt bepalen welk pakket het meest geschikt is voor een klant.

Na deze training kun je:

  • Je klanten adviseren welk SnelStart-pakket het beste bij ze past
  • Uitleggen wat klanten zien in - en hoe ze werken met - de SnelStart App
  • In SnelStart 12 de aangeleverde administratie van jouw klanten verwerken

Meer informatie en trainingsdata vind je hier

Training Online samenwerken: het vervolg

Werk je al een tijdje digitaal samen met je klanten in SnelStart en wil je er graag het maximale uithalen? Volg dan de training ‘Online samenwerken: het vervolg’. Tom vertelt over de mogelijkheden die SnelStart biedt voor het koppelen met andere software, waardoor het werk nog meer geautomatiseerd wordt.

Daarnaast laat hij zien hoe RGS het eenvoudiger maakt om gegevens uit te wisselen met andere software en instanties zoals de Belastingdienst, de KVK en banken. Tom: ‘Als je toekomstbestendig wilt zijn als kantoor, dan is het verstandig om te starten met RGS. In de training laat ik zien wat er mogelijk is en hoe je snel een koppeling met RGS maakt in SnelStart’.

Na deze training:

  • Weet je alles over verschillende koppelingen voor een meer geautomatiseerde administratie
  • Weet je hoe je RGS optimaal inzet
  • Ken je de meestgebruikte SnelStart-tools voor het pakket Accountant

Meer informatie en trainingsdata vind je hier.

Deelnemers geven deze trainingen gemiddeld een 8,4!

Nieuw: combi-deal

Klaar om door te pakken? Maak dan gebruik van onze combi-deal. Volg Online Samenwerken: het begin en Online Samenwerken: het vervolg en profiteer van € 100,- korting. Neem hiervoor contact op via trainingen@snelstart.nl of bel naar 0222 - 31 30 62.

Schrijf je in voor een training