Ondernemerstip: documenten opslaan bij klantgegevens

Nog makkelijker werken met SnelStart? Maak gebruik van de kennis van onze drie SnelStart-trainers WimJan van Velzen, Hans Groeneveld en Kees Huizer. Deze keer: documenten opslaan bij je klantgegevens.

Makkelijk documenten opslaan

Je weet vast dat je in SnelStart heel makkelijk documenten kunt opslaan bij je boekingen. Het factuurbestand bij een ingeboekte factuur, ingescande bonnetjes bij kasboekingen, je raakt nooit meer iets kwijt. 

Wat je misschien nog niet wist, is dat je bij de klant zelf een document kunt opslaan. Denk bijvoorbeeld aan een KvK-uittreksel, een samenwerkingsovereenkomst, afspraken, enzovoort. Daarvoor ga je in SnelStart 12 naar het nieuwe klantenscherm.

SnelStart_nieuwe_klantenscherm

In het nieuwe klantenscherm heb je de optie om documenten bij de klant op te slaan. 

SnelStart_bijlage_selecteren

Alle documenten staan dan overzichtelijk opgeslagen en je vindt ze altijd snel en makkelijk terug.

Meer weten over het nieuwe klantenscherm? Kijk dan eens op ons Kennisplein. Een training volgen? Kijk op www.snelstart.nl/trainingen en meld je aan.

Slimmer en sneller boekhouden?

Met SnelStart kies je zelf in hoeverre je je administratie automatiseert. Van razendsnel factureren en optimaal inzicht in je cijfers tot een geautomatiseerd debiteurenbeheer en/of voorraadbeheer. Bekijk nu welk pakket bij jouw bedrijf past. Bekijk meer
Aan dit artikel kunnen geen rechten worden ontleend. De inhoud is met de grootste zorg samengesteld.