Zo kreeg Het CijferParadijs veel meer tijd voor advies aan klanten

door: Marjolijne Banks-van der Ven op: 16 juli 2021

Zo kreeg Het CijferParadijs veel meer tijd voor advies aan klanten

Mariëtte Muller startte in 2009, samen met haar compagnon, haar bedrijf Het CijferParadijs. In deze tijd vonden ondernemers hun boekhouding vooral saai, gaven het meeste uit handen omdat ze er zo min mogelijk mee te maken wilden hebben. Inmiddels denken haar klanten hier anders over.

Het CijferParadijs is helemaal af van Excelboekhoudingen en de archiefkasten zijn leeg. Bovendien zijn alle administraties van haar klanten continu up-to-date en levert ze meer toegevoegde waarde aan klanten. Benieuwd hoe?

Mariëtte vertelt het in onderstaande video. Tijdens de overstap naar volledig online samenwerken zijn ze geen klant kwijtgeraakt. Mariëtte gelooft er niet in dat je klanten niet om krijgt om online te gaan samenwerken. ‘Je moet zelf de regie pakken en je team én je klanten meekrijgen, ze volgen vanzelf.’

Bekijk het verhaal van Mariëtte in onderstaande video.

 

Er is veel veranderd bij Het CijferParadijs sinds ze volledig zijn overgestapt naar het online samenwerken-model van SnelStart. Online samenwerken geeft de mogelijkheid om up-to-date te werken. De cijfers geven weer wat er nu speelt. Er kan snel bijgestuurd worden en er is meer ruimte om mee te denken en klanten te helpen om hun bedrijf te laten groeien. De tijdsbesparing door online samenwerken wordt opgevuld met coaching, zoals: liquiditeitsbegroting, cashflow-management en business-coaching.

Wil jij ook de administratie van je klanten sneller verwerken en meer tijd overhouden? Samen met Mariëtte heeft SnelStart een gratis checklist ontwikkeld, die je kunt delen met je eigen klanten. Hierin staan tips hoe ze hun administratie op de juiste manier, compleet en op tijd bij jou aanleveren. Download 'm hier:
Ontvang de checklist