In 2017 heeft SnelStart meerdere hoogtepunten gevierd en mijlpalen bereikt. Zo is SnelStart verkozen tot Microsoft Country Partner of the Year 2017 en zijn we Beste Werkgever geworden. Verder is onze app gelanceerd. Met welke van de vernieuwingen uit deze top 10 ga jij in 2018 je voordeel doen?
1. Afschriften Rabobank ’s nachts inlezen en afletteren
In mei lanceerden wij de veelgevraagde automatische koppeling tussen SnelStart en Rabobank. Dit betekent dat je afschriften niet meer hoeft te downloaden. Je stelt de koppeling eenmalig in en vervolgens worden de afschriften automatisch ingelezen en afgeletterd. Met een online-administratie kan dit zelfs ’s nachts, terwijl je slaapt. Dit geldt natuurlijk ook voor de koppelingen met ABN AMRO en KNAB.
2. Facturen sneller betaald met iDeal
Hoe lang duurt het voordat je facturen worden betaald? Met SnelStart Web kun je een iDeal-betaallink toevoegen aan je facturen door een koppeling met Mollie. Je voordeel? Klanten betalen je facturen sneller .
3. Bonnetjes digitaliseren met handige app
SnelStart heeft een app voor Android, iOS (iPhone/iPad) en Windows 10. Met de app kun je bonnetjes toevoegen (met automatische herkenning) en makkelijk facturen maken. Daarnaast heb je actueel inzicht in je administratie. Sinds kort kun je ook inloggen met je vingerafdruk en meerdere inkoopfacturen en bonnen in één keer uploaden.
4. Inkopen verwerken vanuit Microsoft Outlook
Veel facturen krijg je tegenwoordig per e-mail binnen. Met de invoegtoepassing (of add-in) van Microsoft Outlook kun je deze facturen in één keer doorsturen naar uw boekhouding. Met één druk op de knop wordt van deze factuur een boeking gemaakt.
5. Boek een inkoop over meerdere maanden
Een veelgevraagde wens onder boekhouders was het transitorisch boeken van een inkoopfactuur. Transitorisch boeken? Oftewel: de kosten van een inkoop verdelen over een langere periode. Met de knop Verdelen in het dagboek Inkoop is dit nu mogelijk.
6. Doorklikken in uw grootboekmutaties
Het scherm Boekingen is een overzicht van alle grootboekmutaties waarop u makkelijk kunt sorteren, groeperen, filteren en doorklikken. Een absolute must voor elke administrateur.
7. Uniek dashboard voor kantoren
Als administratie- of accountantskantoor is inzicht in de werkstroom erg handig. Welke administraties moeten nog worden verwerkt? Voor welke klanten moet nog aangifte worden gedaan? Ons accountantsdashboard geeft dit unieke inzicht in alle online-administraties.
8. SnelStart gekoppeld aan elke branche
De boekhouding is de spil van je bedrijf. Maar je gebruikt nog meer software en andere apps om je bedrijfsprocessen te automatiseren. Is deze software al gekoppeld aan SnelStart? Inmiddels is al veel branchespecifieke software gekoppeld aan onze nieuwe API. Dit scheelt je uiteindelijk gewoon werk.
9. Mailen zonder instellingen of SMTP
SMTP? Met de nieuwe mailservice van SnelStart hoef je geen lastige instellingen meer te doen om je facturen, offertes of herinneringen te versturen via e-mail.
10. Snel een klant, leverancier of artikel toevoegen
Supersnel een klant toevoegen in SnelStart 12? Gebruik Ctrl+Shift+K om binnen een paar seconden een klant aan te maken. Hierbij kun je ook gebruikmaken van de directe koppeling met de KVK. Met de toetsencombinatie Ctrl+Shift+L maak je razendsnel een leverancier aan.
Wat is nieuw in 2018?
We blijven in 2018 doorgaan met vernieuwingen in onze boekhoudsoftware. Nieuwe functionaliteiten die je boekhouding nog makkelijker maken. We zijn bijvoorbeeld druk bezig met de automatische koppeling met ING. We houden je op de hoogte van alle nieuwe ontwikkelingen. Veel succes in het nieuwe boekjaar!