4x beter werken met een administratie in de cloud

4 keer beter werken met een administratie in de cloud

Ben je klaar om de volgende stap te zetten in het optimaliseren van je administratieve processen? Lees hier hoe werken met een administratie in de cloud je bedrijf beter, efficiënter en productiever kan maken.

1. Plaats en tijdonafhankelijk werken

Als je administratie in de cloud staat, kunt je deze overal benaderen. Je hebt alleen nog maar je inloggegevens nodig om op een willekeurige computer met internet bij je administratie te komen.

Jijzelf en je medewerkers kunnen werken waar en wanneer ze maar willen. Of dit nu op kantoor is, of op een flexplek vanuit huis. Medewerkers zijn hier eveneens niet meer gebonden aan de openingstijden van je winkel of bedrijf.

2. Eenvoudig delen van informatie

Je kunt je administratie eenvoudig delen met je accountant of een andere derde partij. Je beschikt hierdoor beiden over de meest actuele gegevens. Het heen en weer mailen van je administratie is hiermee verleden tijd.

3. Multi-user

Je werkt met meerdere gebruikers in je administratie, maar wilt niet investeren in een netwerk (SQL) server? Je kunt in een online administratie eenvoudig met meerdere gebruikers tegelijkertijd werken. Een groot bijkomend voordeel is dat je de technische kennis voor het beheren of onderhouden van een server, niet in huis hoeft te hebben.

4. Veiligheid

Het in de cloud zetten van je administraties draagt bij aan de bescherming van je financiële gegevens. De data staat op een beveiligde server in een datacenter en niet meer op een huis, tuin en keuken pc of laptop.

Je loopt niet het risico dat financiële gegevens kwijtraken door lokale calamiteiten zoals het crashen van een harde schijf.

(Startende) ondernemer?
Neem je boekhouding serieus. Dit is belangrijk om inzicht te krijgen in de financiële situatie van je bedrijf en om verantwoording af te kunnen leggen aan bijvoorbeeld de Belastingdienst. Boekhouden hoeft niet tijdrovend of moeilijk te zijn.

 

Slimmer en sneller boekhouden?

Met SnelStart kies je zelf in hoeverre je je administratie automatiseert. Van razendsnel factureren en optimaal inzicht in je cijfers tot een geautomatiseerd debiteurenbeheer en/of voorraadbeheer. Bekijk nu welk pakket bij jouw bedrijf past. Bekijk meer
Aan dit artikel kunnen geen rechten worden ontleend. De inhoud is met de grootste zorg samengesteld.