’Van A tot Z controle op mijn financiën’

Bijna alles geautomatiseerd, ideaal voor logistieke ondernemingen

inControle.jpg

 Klein begonnen, uitgegroeid tot een groot bedrijf. SnelStart groeit met ons mee, wel zo makkelijk! 

inControle

Voor maximale controle!

Al het inzicht in een handomdraai. Speciaal voor de ondernemer die écht in controle wil zijn.

  • Compleet pakket: incl. SnelStart inZicht t.w.v. 34,50 euro
  • Deelleveringen en backorders
  • Inkoopoffertes- en facturen
  • Volledig automatisch voorraadbeheer
  • Artikelen koppelen aan leverancier
  • Één gebruiker t.w.v. 10,00 euro inbegrepen
  • Één online administratie t.w.v. 4,50 euro inbegrepen
  • Bankafschriften inlezen van de volgende banken:


Uw processen inrichten? Voor de juiste inrichting van uw bedrijfsprocessen in SnelStart adviseren wij een consultant van één van onze ImplementatiePartners in te schakelen. Kies een ImplementatiePartner!

49,50p/m Bestel direct

SnelStart inControle

inControle is het meest uitgebreide pakket van SnelStart. In dit pakket gaat vrijwel alles automatisch. Van voorraadbeheer tot deelleveringen en backorders, u heeft al het overzicht in een handomdraai. Speciaal voor de ondernemer die écht in controle wil zijn!


Boekhouden

Eenvoudig boekingen maken en wijzigen
Bijlagen toevoegen aan boekingen Nieuw in 12!
Bankafschriften (afschriftbestand) per stuk inlezen in boekhoudvenster Nieuw in 12!
Automatische verhoging van boekstuknummers
Mogelijkheid toepassen van Kleine Ondernemersregeling (KOR)
Automatische keuzeoptie voorkeurs grootboekrekening bij maken van boeking
Gemakkelijk specificaties opvragen van kosten of omzet
Snel en simpel onderhoud artikelbestand, klantenbestand en leveranciersbestand
Helder inzicht in resultaten door uitgebreide rapportages
Periode-uitwisseling met uw boekhouder of accountant
Bankmutaties automatisch laten inlezen in SnelStart
Mutaties automatisch geboekt op de juiste grootboekrekening
Inkomende betaling automatisch geboekt op openstaande facturen
Openstaande facturen opnemen in incasso- & betaalopdrachten
Gegevens (zoals klantenbestand, overzichten etc.) eenvoudig exporteren naar Excel
Uitgebreid gegevens (terug)zoeken en wijzigen, ook van eerdere jaren
Financiële verslagen gemakkelijk indelen in verschillende rubrieken (sub-tellingen)
Voorgaande jaren in te zien zonder boekjaar wisselen. Boekjaren overzichtelijk weergegeven in uw dagboeken
Verschillende periodes vergelijken met heldere overzichten en rapportages
Duidelijk inzicht in kosten en omzet per project door gebruik van kostenplaatsen
Standaarboekingen voor terugkerende boekingen (bijv. salarisboekingen)
Volledig en maximaal boekhoudkundig overzicht

Factureren

Facturen maken en direct administratief verwerken
Facturen gemakkelijk afdrukken of e-mailen
Professionele uitstraling van uw facturen
Eenvoudig uw gemaakte facturen aanpassen
UBL inkoopfacturen snel en handig inlezen en automatisch boeken
Vraag in het orderarchief al uw verstuurde facturen op en druk opnieuw af
Gemakkelijk uw voorraad bijhouden (voorraadbeheer)
Maak meerdere factuurlayouts (bijvoorbeeld in- en exclusief Btw)
Omzet en kosten nauwkeuriger uitsplitsen met extra artikelomzetgroepen
Factuurhistorie per klant of leverancier eenvoudig inzien of uitprinten
Herinneringen en aanmaningen afdrukken of e-mailen
Periodiek abonnementsnota’s versturen voor bijvoorbeeld contracten of contributie
Btw-verlegd facturen maken en werken met een G-rekening
Eenvoudig extra gegevensvelden aan uw factuur toevoegen (bijvoorbeeld een klantreferentie)
Handig offertes maken en afdrukken of e-mailen
Hoeveelheidsbepaling: bijv. automatisch oppervlakte berekenen a.d.h.v. ingevoerde lengte en breedte
Prijsafspraken maken en vastleggen. SnelStart past gemaakte afspraken automatisch toe
In- en verkoopfacturen maken voor tweedehands goederen (margeregeling)
Pakbonnen en werkbonnen afdrukken of e-mailen
Extra informatie aan uw factuur toevoegen met ordermemo's
Voeg voor uw klanten meerdere facturen samen op één verzamelfactuur
Kopiëren naar creditnota's
Werken met deelleveringen en backorders
Volledig automatisch voorraadbeheer, zowel in aantallen als financieel
Maak en verstuur eenvoudig offerteaanvragen en bestellingen voor uw leverancier
Zet een bestelling gemakkelijk om in een inkoopfactuur

inControle

Voor maximale controle!

49,50p/m Bestel direct


Btw

Btw-aangifte berekenen met 1 druk op de knop
Verstuur uw aangifte direct in SBR-formaat en via Digipoort
Keuze voor een jaar-, kwartaal-, of maandaangifte
Btw-percentages vrij aan te passen
Factureren in- of exclusief btw en verschillende btw-tarieven uitsplitsen op uw factuur
Opgaaf ICP berekenen voor bedrijven die zakendoen in het buitenland
Opgaaf ICP snel en veilig versturen via Digipoort in SBR-formaat

Service

U heeft te allen tijde recht op pakketondersteuning van onze helpdesk
Regelmatig updates
Probeer SnelStart 1 maand gratis

Extra gebruikers

Bij elk pakket krijgt u standaard één gebruiker gratis. Maar u kunt ook met meerdere gebruikers in SnelStart werken, de zogenaamde 'extra gebruikers'. Deze worden berekend naar het daadwerkelijke verbruik en maandelijks achteraf in rekening gebracht.

Pakket 1 gebruiker Prijs per extra gebruiker
inControle Gratis inbegrepen € 10,00 per maand

inControle

Voor maximale controle!

49,50p/m Bestel direct


Online administratie

Vanaf SnelStart 12 kunt u ook een online administratie aanmaken. Bij uw pakket krijgt u gratis één online administratie. Ook is het mogelijk om meerdere online administraties aan te maken.

Online administratie* Eerste Extra
Gratis inbegrepen € 4,50

* Alle prijzen zijn per maand.

Veelgestelde vragen

Hieronder vindt u enkele veelgestelde vragen. Staat uw vraag er niet bij? Neem gerust contact met ons op! U kunt ons telefonisch bereiken op maandag tot en met vrijdag van 9.00-17.00 uur via 0222 36 30 60. Of stuur een e-mail naar verkoop@snelstart.nl

Pakketvergelijker

inStap
inKaart
inBalans
inZicht
inControle
Prijs per maand €9,50 €14,50 €23,50 €32,50 €59,50
Prijs extra gebruiker per maand €2,00 €2,00 €5,00 €7,50 €12,50
Boekhouden
Btw-aangifte berekenen en versturen
Meekijken en controle door accountant
Relatiebeheer
Rapportages
Factuur afdrukken en mailen
Artikelbestand bijhouden
Afschriften inlezen & automatisch boeken
Incasso- en betaalbestanden naar uw bank versturen
Stamgegevens en overzichten naar Excel exporteren
ICP-aangifte berekenen en versturen
Offerte afdrukken en mailen
Gegevens importeren en extra velden aanmaken
Prijsafspraken en actieprijzen instellen
Btw-verlegd factureren / G-rekening
Marge artikelen factureren
Abonnementen periodiek factureren
Herinneringen en aanmaningen
Pakbon, bevestiging en werkbon afdrukken en mailen
Werken met kostenplaatsen
Meerdere periodes vergelijken
Overzicht van artikel- en betalingshistorie
Meerdere orders in een keer factureren
Geautomatiseerd voorraadbeheer
Backorders/deelleveringen verwerken
Voorraad automatisch bestellen
Voorraadwaarde berekenen
Verzamelfacturen
inStap
inKaart
inBalans
inZicht
inControle
Prijs per maand €9,50 €14,50 €24,50 €34,50 €49,50

LEDSpecials

Samen met meneer Snoeck begon mevrouw Willemse het bedrijf LEDSpecials. Nu ruim een jaar later is het bedrijf in volle bloei en heeft klanten als Schiphol aan zich weten te binden. Er werken inmiddels 7 mensen en het aantal klanten groeit nog iedere dag. Bijzonder aan LEDSpecials is dat zij custom-made oplossingen maken voor grote en kleine bedrijven: “Wij maken armaturen op aanvraag van de klant. Hierbij wordt gebruik gemaakt van zelf ontwikkelde verlichting armaturen, met de nieuwste led-technologie en led-drivers.” Het bedrijf is volop in ontwikkeling.

We kregen net na de opstart een grote opdracht binnen. Zonder administratie was dit onmogelijk

Sinds de opstart van het bedrijf werkt mevrouw Willemse met SnelStart: “We kregen net na de opstart een grote opdracht binnen. Zonder administratie was dit onmogelijk.” Mevrouw Willemse was op zoek naar een compleet softwarepakket waarin zij de boekhouding kon doen en daarnaast inkoop en assemblage, maar wilde geen honderden euro’s per maand besteden: “Ik kwam direct bij SnelStart terecht, dit is voor ons qua prijs en mogelijkheden, het ideale pakket. Het werkt vele malen makkelijker dan andere pakketten waar ik mee heb gewerkt.”

Na het uitproberen van de software werd er gekozen voor het pakket inControle: “Het is gebruiksvriendelijk en alles binnen het pakket staat in verband met elkaar. Je hoeft er niet voor gestudeerd te hebben om het pakket te gebruiken. We vonden het fijn dat we het eerst mochten uitproberen, mocht het dan niet prettig werken dan zit je er niet meteen aan vast.”

LEDSpecials


Hulp nodig bij uw keuze?

Een nieuw boekhoudprogramma uitzoeken doet u niet elke dag. Wij helpen wel elke dag veel klanten bij het maken van de juiste keuze. U kunt ons bereiken via 0222 36 30 60. We staan u graag te woord, of laat uw nummer achter zodat wij u terug kunnen bellen op het door u gewenste tijdstip. Laat u gratis adviseren door Romy, Sonja, Judith of Inge. Uw bedrijf verdient het juiste pakket!

U kunt SnelStart inControle ook 30 dagen gratis proberen om te kijken hoe onze software boekhouden voor u gemakkelijk maakt.