inControle

Maatwerk - prijs afhankelijk van behoeften

InControle draait om voorraadbeheer en slimme koppelingen. Je voorraden kloppen altijd; hoeveel je ook verkoopt en hoeveel kanalen je ook gebruikt. Door de vergaande automatisering ben je bovendien veel sneller klaar met je administratie.

Totale controle over je voorraden

Je ziet direct wat klaarstaat voor verzending of facturering, hoeveel je in bestelling hebt staan en of er nog backorders zijn. Je houdt inzicht in de herkomst en ouderdom van je voorraden, zodat je controle hebt over je opbrengsten. Zo kun je tijdig bijsturen en slimmer beslissen als je nieuwe voorraden inkoopt.

Automatische orders bij leveranciers

Inkooporders staan automatisch klaar aan de hand van verkochte producten of een minimumvoorraad. Dit scheelt veel uitzoekwerk en voorkomt onnodige voorraden.

Ik wil een gratis adviesgesprek Demo aanvragen

Instellen via implementatiespecialist

Voorraadbeheer is administratief complex. Eén verkeerde instelling kan grote problemen veroorzaken bij je belastingaangiften. Voor veel ondernemers is het ondoenlijk om alle instellingen te begrijpen of  het voorraadbeheer te koppelen met andere softwareprogramma’s.

Daarom wordt het pakket op de juiste manier voor je ingesteld. Een gespecialiseerde implementatiepartner integreert alle administratieve onderdelen van je bedrijf met elkaar. Je boekhouding voldoet altijd aan de eisen van de Belastingdienst.

Gratis adviesgesprek inplannen

Voorraadbeheer belangrijker dan ooit

Grijp nooit meer mis in je magazijn omdat het laatste product net is verkocht via een ander kanaal. Verreken automatisch de waarde van je inkopen op de juiste manier. Zo verspil je geen tijd aan je administratie.

De totaaloplossing voor je administratie

Met SnelStart inControle heb je de volledige administratie op één plek. Automatiseer je administratie via handige koppelingen. Zo verbind je verschillende softwarepakketten met elkaar.

De installatie goed voor je ingeregeld

Een SnelStart implementatiespecialist stelt je hele administratie goed in. Laat je huidige processen efficiënt en flexibel inrichten. Zo kun jij snel aan de slag en is ook de Belastingdienst tevreden.

Ontdek de mogelijkheden van inControle

Plan een gratis adviesgesprek met één van onze product adviseurs en laat je gratis en vrijblijvend adviseren over hoe een SnelStart je kan helpen bij het juist instellen en koppelen van je voorraadbeheer aan je administratie.

Gratis adviesgesprek inplannen

Functionaliteiten inControle

Wat kun je allemaal met het pakket inControle? Bekijk hieronder alle functies en mogelijkheden.

Bekijk alle functionaliteiten
inControle
Prijs per maand Op aanvraag
Onbeperkt factureren
Eenvoudig offertes maken
Overzichtelijk dashboard
Samenwerken met boekhouder
Relaties en artikelen beheren
Relatiegegevens ophalen bij Handelsregister KvK
Btw-aangifte in één klik
ICP-aangifte in één klik
Gegevens uitwisselen van en naar Excel
Betalingsherinneringen instellen
Koppelen met je bankrekening
Onbeperkt boekhouden
Onbeperkt aantal artikel omzetgroepen
Onbeperkt bankafschriften inlezen
Btw-verlegd factureren / G-rekening
Meerdere verkoopsjablonen
Offertes en prijsafspraken maken
Factuur kopiëren naar nieuwe- of creditfactuur
Werken met actieprijzen en staffelkorting
Inzicht in factuurhistorie van relaties
Marge-artikelen factureren
Abonnementen (periodiek) factureren
Herinneringen en aanmaningen versturen met dossiervorming
Overzicht van artikel- en betalingshistorie per relatie
Backorders
Deelleveringen
Order- en bestelhistorie per leverancier
Inkoopwaarde en voorraadlijsten
Financieel voorraadbeheer
Inkopen
Prijs per extra administratie p/m € 3,00
Prijs per extra gebruiker p/m € 12,50

Eén systeem voor alle bedrijfsprocessen

Van inkoop, voorraadbeheer tot facturatie. Een SnelStart implementatiespecialist verbindt alle systemen aan je SnelStart-administratie zodat je nog efficiënter kunt werken.

Infine_groot
Visionplanner
Logo_Loon_108px65px
AutoFlex-groot
loket_logo
Go2UBL

Meestgestelde vragen

Ik werk nu met een ander boekhoudpakket, kan ik makkelijk overstappen?

Zelf alle gegevens overzetten naar een ander pakket kan best lastig zijn. De SnelStart-implementatiepartners kunnen je helpen alle gegevens uit je oude boekhoudpakket over te zetten naar SnelStart. Zo maak je een goede start naar een makkelijke administratie.

Waarom kan inControle alleen aangevraagd worden via een implementatie specialist?

Het pakket inControle kan alleen aangevraagd worden via een SnelStart implementatiespecialist. Onze implementatiespecialisten kijken hoe de administratie zo efficiënt en flexibel mogelijk gekoppeld kunnen worden aan je (bestaande) bedrijfsprocessen. 

Betaal ik per maand of per jaar?

Wat jij prettig vindt: je kunt je abonnement voor je SnelStart-inBalans pakket per maand of per jaar betalen. De abonnementskosten worden vooraf in rekening gebracht.

Verbruikskosten
De verbruikskosten zijn de kosten die eventueel maandelijks bovenop je vaste abonnementskosten komen. Dit zijn de kosten voor extra online administraties of extra gebruikers. De verbruikskosten worden berekend over een maand en worden achteraf gefactureerd.

Automatische incasso
Je kunt de factuur ook per automatische incasso betalen. Je factuur wordt dan 14 dagen na de factuurdatum geïncasseerd. Je kunt de datum voor automatische incasso niet wijzigen. Wij houden de wettelijke termijn van 14 dagen aan.

Kunnen bankgegevens automatisch worden aangeleverd?

Je kunt je bankrekening koppelen aan de administratie in SnelStart. Een bankkoppeling zorgt ervoor dat alle bankmutaties dagelijks op de goede plek in de boekhouding terechtkomen. Hierdoor zie je bijvoorbeeld meteen welke facturen al betaald zijn. En welke inkoopfacturen de klant nog moet betalen. Handig!

Let op: je kunt ING, Knab, Triodos, Rabobank en ABN AMRO koppelen aan SnelStart. Van andere banken kun je de afschriften inlezen en handmatig verwerken.

Je kunt zelf de automatische bankkoppeling instellen voor ING, Triodos en Rabobank. In de volgende artikelen vind je meer informatie over het instellen van de automatische bankkoppeling voor:
• ING
• Triodos
• Rabobank

De bankkoppelingen voor de ABN Amro en Knab kunnen niet rechtstreeks vanuit de online SnelStart administratie (SnelStart Web) worden aangevraagd. Je moet hiervoor inloggen in de offline versie van SnelStart, SnelStart 12. Hier vind je hoe je de bankkoppeling instelt voor ABN Amro. Hier vind je hoe je dit doet voor Knab.

In dit artikel lees je hoe je bankafschriften handmatig in kan lezen.

Moeten bonnetjes bewaard worden nadat ze goed zijn gescand met de SnelStart app?

Je kan bonnetjes of papieren facturen fotograferen met de app.
De Belastingdienst geeft aan dat je papieren bonnetjes of facturen mag inscannen en vervolgens niet hoeft te bewaren, mits duidelijk blijft dat dit de echte factuur of bon is.

Meer informatie over de bewaarplicht bekijk in in dit artikel van de Belastingdienst.

Kan ik in SnelStart samenwerken met mijn boekhouder/accountant?

Zoals veel ondernemers heb je waarschijnlijk een accountants- of administratiekantoor in de arm genomen om je administratie te controleren en de jaarrekening te maken. Misschien verricht je accountant nog wel meer handelingen in je administratie. Je kunt in SnelStart op twee manieren samenwerken. Staat je administratie online dan kun je de accountant kosteloos rechten geven in je administratie en kan hij/zij vanaf zijn eigen SnelStart omgeving altijd in je administratie.
Staat je administratie lokaal dan is het mogelijk om een periode uitwisseling te maken (een deel van je administratie te exporteren) en dit te sturen naar je accountant voor controle. In dit artikel geven we meer informatie over beiden opties.

Wat is het verschil tussen SnelStart 12 en SnelStart Web?

De naam verklapt het al: SnelStart Web is de online versie van SnelStart. Web is overal te gebruiken. Via smartphone, tablet of mobiel log je overal ter wereld in.

SnelStart 12 is de desktopversie. Deze download je op je computer. De desktopversie is een stuk uitgebreider. Hierin kun je werken in online administraties, maar het programma zelf staat lokaal opgeslagen.

Alles wat jij in SnelStart 12 doet, wordt automatisch overgenomen in SnelStart Web. En andersom.

visual-portret klantenservice

Hulp nodig bij het maken van een keuze?

Bij SnelStart helpen we iedere dag ondernemers met hun administratie. Wil je weten wat SnelStart voor jouw onderneming kan betekenen? We helpen je graag. Vraag via onderstaande knop telefonisch advies aan.

Adviesgesprek aanvragen