inBalans

33,- per maand

Hebben klanten een abonnement op jouw product of dienst? Verkoop je tweedehandsspullen? Wil je uitgebreid debiteurenbeheer voeren? Met SnelStart inBalans automatiseer je dit soort werkzaamheden. Zo houd je tijd over om te ondernemen.

Verstuur razendsnel abonnementsfacturen

Steeds meer bedrijven werken met abonnementen. Slim, want zo spreid je als ondernemer je omzet over het jaar. In SnelStart inBalans selecteer je eenvoudig welke klanten een factuur moeten krijgen voor welk abonnement. Zo zijn je abonnementsfacturen altijd op tijd.

Ik wil een gratis adviesgesprek Direct starten

Laat klanten sneller betalen

We kennen ze allemaal: klanten die te laat of helemaal niet betalen. Als je direct na de vervaldatum achter de betaling aan gaat, blijken klanten  sneller te betalen.

Met inBalans automatiseer je het hele debiteurenbeheer. Je verstuurt snel herinneringen, aanmaningen en rekeningoverzichten voor alle vervallen facturen. Dossiervorming - noodzakelijk als een klant uiteindelijk echt niet betaalt - is met inBalans ook meteen goed geregeld. 

Kortingen altijd goed verwerkt

Een trouwe klant wil je soms een vaste korting geven op een product of productgroep. Zo'n individuele prijsafspraak registreer je makkelijk in SnelStart.

Wie de offerte of factuur ook maakt: de korting  wordt er automatisch in verwerkt. Dankzij de factuurhistorie per klant zie je snel de laatste ontwikkelingen.

Gratis adviesgesprek inplannen

Tweedehands artikelen verkopen

De btw over marge-artikelen, zoals tweedehands goederen, wordt anders berekend dan reguliere btw. Over een tweedehands artikel is al eens btw betaald, dus dat hoeft niet nog eens. Met inBalans bereken je de juiste btw op marge-artikelen. Je facturen voldoen aan de eisen en de btw-aangifte wordt goed berekend.

Van complexe administratie naar eenvoudig inzicht

Snel controle over je boekhouding en meer inzicht in je cijfers? Automatiseer dan je administratiewerk. Zo gaat er minder mis, ben je sneller klaar en heb je altijd inzicht in je cijfers.

Bekijk de demo en ontdek hoe SnelStart inBalans je complexe administratie omzet naar eenvoudig inzicht.

Ik wil direct starten

Sneller klaar door minder handmatige handelingen

Kost boekhouden je teveel tijd doordat je steeds dezelfde handelingen moet herhalen, afspraken moet opzoeken en gegevens handmatig moet verzamelen? Met inBalans gaat dit automatisch.

Laat klanten sneller betalen en verbeter je cashflow

Met inBalans stuur je snel herinneringen of aanmaningen en rekeningoverzichten voor vervallen klantfacturen. Dossiervorming is met inBalans ook meteen goed geregeld.

Makkelijk samenwerken met je accountant

Inzicht in je meest recente cijfers? Met inBalans stel je in no-time actuele rapportages en overzichten samen. Zo speel je altijd tijdig in op ontwikkelingen.

SnelStart inBalans pakket demo preview

Ontdek de mogelijkheden van inBalans

SnelStart inBalans biedt ondernemers alles wat nodig is voor een uitgebreide boekhouding. Ontdek hoe inBalans jouw onderneming kan helpen. Bekijk nu vrijblijvend de online productdemo.

Ik wil de demo zien

Functionaliteiten inBalans

Wat kun je allemaal met het pakket inBalans? Bekijk hieronder alle functies en mogelijkheden.

Bekijk alle functionaliteiten
inBalans
Prijs per maand 33,00
Onbeperkt factureren
Eenvoudig offertes maken
Overzichtelijk dashboard
Samenwerken met boekhouder
Relaties en artikelen beheren
Relatiegegevens ophalen bij Handelsregister KvK
Btw-aangifte in één klik
ICP-aangifte in één klik
Gegevens uitwisselen van en naar Excel
Betalingsherinneringen instellen
Koppelen met je bankrekening
Onbeperkt boekhouden
Onbeperkt aantal artikel omzetgroepen
Onbeperkt bankafschriften inlezen
Btw-verlegd factureren / G-rekening
Meerdere verkoopsjablonen
Offertes en prijsafspraken maken
Factuur kopiëren naar nieuwe- of creditfactuur
Werken met actieprijzen en staffelkorting
Inzicht in factuurhistorie van relaties
Marge-artikelen factureren
Abonnementen (periodiek) factureren
Herinneringen en aanmaningen versturen met dossiervorming
Overzicht van artikel- en betalingshistorie per relatie
Prijs per extra administratie p/m € 3,00
Prijs per extra gebruiker p/m € 6,00

Koppel met essentiële systemen

Van inkoop, voorraadbeheer tot facturatie. Een SnelStart implementatiespecialist verbind alle systemen aan je SnelStart-administratie zodat je nog efficiënter kunt werken.

Infine_groot
Visionplanner-groot
Logo_Loon_108px65px
Logo_NMBRS_108px65px
Partner logo - Rabobank
Belastingdienst

Meestgestelde vragen

Kan ik gebruikmaken van een gratis proefperiode?

SnelStart inBalans kun je een maand lang gratis en vrijblijvend proberen. Is het toch niets voor jou? Dan hoef je niets te doen. Het abonnement  stopt vanzelf en wordt pas definitief als je hem zelf activeert.

Betaal ik per maand of per jaar?

Wat jij prettig vindt: je kunt je abonnement voor je SnelStart-inBalans pakket per maand of per jaar betalen. De abonnementskosten worden vooraf in rekening gebracht.

Verbruikskosten
De verbruikskosten zijn de kosten die eventueel maandelijks bovenop je vaste abonnementskosten komen. Dit zijn de kosten voor extra online administraties of extra gebruikers. De verbruikskosten worden berekend over een maand en worden achteraf gefactureerd.

Automatische incasso
Je kunt de factuur ook per automatische incasso betalen. Je factuur wordt dan 14 dagen na de factuurdatum geïncasseerd. Je kunt de datum voor automatische incasso niet wijzigen. Wij houden de wettelijke termijn van 14 dagen aan.

Ik werk nu met een ander boekhoudpakket, kan ik makkelijk overstappen?

Zelf alle gegevens overzetten naar een ander pakket kan best lastig zijn. De SnelStart-implementatiepartners kunnen je helpen alle gegevens uit je oude boekhoudpakket over te zetten naar SnelStart. Zo maak je een goede start naar een makkelijke administratie.

Kunnen bankgegevens automatisch worden aangeleverd?

Je kunt je bankrekening koppelen aan de administratie in SnelStart. Een bankkoppeling zorgt ervoor dat alle bankmutaties dagelijks op de goede plek in de boekhouding terechtkomen. Hierdoor zie je bijvoorbeeld meteen welke facturen al betaald zijn. En welke inkoopfacturen de klant nog moet betalen. Handig!

Let op: je kunt ING, Knab, Triodos, Rabobank en ABN AMRO koppelen aan SnelStart. Van andere banken kun je de afschriften inlezen en handmatig verwerken.

Je kunt zelf de automatische bankkoppeling instellen voor ING, Triodos en Rabobank. In de volgende artikelen vind je meer informatie over het instellen van de automatische bankkoppeling voor:
• ING
• Triodos
• Rabobank

De bankkoppelingen voor de ABN Amro en Knab kunnen niet rechtstreeks vanuit de online SnelStart administratie (SnelStart Web) worden aangevraagd. Je moet hiervoor inloggen in de offline versie van SnelStart, SnelStart 12. Hier vind je hoe je de bankkoppeling instelt voor ABN Amro. Hier vind je hoe je dit doet voor Knab.

In dit artikel lees je hoe je bankafschriften handmatig in kan lezen.

Moeten bonnetjes bewaard worden nadat ze goed zijn gescand met de SnelStart app?

Je kan bonnetjes of papieren facturen fotograferen met de app.
De Belastingdienst geeft aan dat je papieren bonnetjes of facturen mag inscannen en vervolgens niet hoeft te bewaren, mits duidelijk blijft dat dit de echte factuur of bon is.

Meer informatie over de bewaarplicht bekijk in in dit artikel van de Belastingdienst.

Wat is het verschil tussen SnelStart 12 en SnelStart Web?

De naam verklapt het al: SnelStart Web is de online versie van SnelStart. Web is overal te gebruiken. Via smartphone, tablet of mobiel log je overal ter wereld in.

SnelStart 12 is de desktopversie. Deze download je op je computer. De desktopversie is een stuk uitgebreider. Hierin kun je werken in online administraties, maar het programma zelf staat lokaal opgeslagen.

Alles wat jij in SnelStart 12 doet, wordt automatisch overgenomen in SnelStart Web. En andersom.

Kan ik meteen mijn abonnement bevestigen?

Je kunt je inBalans abonnement al bevestigen tijdens je proefperiode. Je betaalt pas ná de 30 dagen proefperiode.

Vanaf nu heb je meer tijd om te ondernemen

Probeer SnelStart inBalans 30 dagen gratis en maak gebruik van alle functies. De proeflicentie loopt automatisch af, je zit dus nergens aan vast. Ontvang daarnaast héél veel tips en tools om jouw bedrijf te laten groeien.

annette-contact-inorde

We staan voor je klaar

Wil je hulp bij de keuze van het juiste pakket?
Aarzel niet om contact op te nemen, we helpen je graag! Je kunt bellen met onze product adviseurs op 0222 36 30 62.