Hoe informatiebewust bent u?

door: SnelStart   op: 14 februari 2017 8:00:00 CET

Oosterend, 14 februari 2017 - "Hebben jullie nog een kopietje van mijn administratie?" In de vele gesprekken die onze klanten met de klantenservice hebben, komen we dikwijls verhalen tegen van ondernemers die gegevens kwijt zijn. Dit kan zijn dat een complete pc verloren is gegaan, een harde schijf kapot gaat of dat er een virus of malware actief is geweest. In veel gevallen heeft de accountant nog een verouderde kopie of back-up van de administratie. Dat is mooi, maar het blijkt dus dat veel ondernemers het zelf niet goed geregeld hebben. Hoe bewust bent u zich van de informatie in uw bedrijf?

Lees verder

Ondernemend Texel meer bewust van digitale veiligheid

door: SnelStart   op: 31 oktober 2016 14:55:41 CET

Oosterend, 31 oktober 2016 – “De pakketbezorgers op Texel zijn misschien wel de grootste hackers op Texel. Zij weten immers overal waar de achterdeur openstaat”. Met deze ludieke vergelijking opende Ivo Huizinga vorige week maandag 24 oktober de tweede bijeenkomst van Texel Digitaal. Deze bijeenkomst stond in het teken van digitale veiligheid (oftewel: cybersecurity) voor ondernemers.

Lees verder

Tweede bijeenkomst Texel Digitaal: hoe veilig is uw bedrijf?

door: SnelStart   op: 26 september 2016 14:37:39 CEST

Oosterend, 26 september 2016 – Op maandag 24 oktober zal de tweede bijeenkomst plaatsvinden van Texel Digitaal. Een bijeenkomst voor en door Texelse ondernemers. De centrale vraag die tijdens deze avond zal worden gesteld: hoe veilig is uw bedrijf?

Lees verder

SnelStart partner van WebwinkelKeur

door: SnelStart   op: 13 juli 2016 15:10:45 CEST

Oosterend, 13 juli 2016 - SnelStart is officiële partner van WebwinkelKeur, een onafhankelijke organisatie met een transparant keurmerk. Het webwinkel keurmerk van Stichting WebWinkelKeur staat voor betrouwbare en klantvriendelijke webwinkels. Uniek aan dit keurmerk is dat het een gedragscode combineert met klantenervaringen.

Lees verder

Wat als uw klant een oplichter blijkt te zijn?

door: Eliza Schreuder   op: 4 augustus 2015 13:00:00 CEST

In een vorig blog heb ik u 4 tips gegeven om openstaande facturen betaald te krijgen. Maar wat als uw klant een oplichter blijkt te zijn? Wees innovatief en beperk uw debiteurenrisico zoveel mogelijk met deze 5 bruikbare tips!

Lees verder

4 keer beter werken met een administratie in de cloud

door: Ben Schraag   op: 25 juni 2015 13:00:00 CEST

Vanzelf heeft u gehoord dat u met SnelStart 12 uw administratie in de cloud kunt zetten. In dit blog behandel ik enkele voordelen van het werken met een administratie in de cloud.

Lees verder

Slimme ZZP -ers maken een backup van al hun data!

door: Henk ten Cate   op: 18 juni 2015 13:00:00 CEST

Wie wat bewaart, die heeft wat… te zoeken

U kent het wel… u koopt in de winteropruiming een leuk shirt voor de vakantie. Nu de zomer eindelijk begint, kan die gedragen worden. Maar waar had u hem ook alweer gelaten? Of dat interessante tijdschrift. U had het opgeruimd, maar waar…. Opruimen is een goede zaak. Terugvinden nog meer. Want opgeruimde zaken die onvindbaar zijn, hebben weinig nut. Zelfs eekhoorns kennen die problemen. Zij schijnen vaak te vergeten waar ze hun voedsel hebben verstopt. Gelukkig helpt hun neus hen dan. Had ik dat eekhoornprobleem trouwens ook maar, met de koekjestrommel.

Lees verder

Het hoe en waarom van het nieuwe gebruikersbeheer binnen SnelStart 12

door: Ben Schraag   op: 29 mei 2015 13:00:00 CEST

Sinds de komst van SnelStart 12 is inloggen een onderwerp van discussie geweest onder onze klanten. Het nieuwe gebruikersbeheer en de verplichting tot inloggen was bij de meesten even wennen, toen zij overstapten van versie 11 naar 12. Het vernieuwen van het gebruikersbeheer is voor SnelStart een noodzakelijkheid geweest om in de toekomst op andere vlakken extra gebruiksgemak aan onze klanten te bieden. In dit blog zal ik u proberen te vertellen wat er veranderd is en wat de voordelen hiervan zijn.

Lees verder