Focus op uw klant met RADAR Software

door: SnelStart   op: 29 maart 2016 11:00:00 CEST

Oosterend, 28 maart 2016 – Verzamel alle gegevens van uw klant op één plek met onze nieuwe partner RADAR Software. RADAR Software helpt accountantskantoren te focussen op de klant. Hoe ze dat doen? Met innovatieve en slimme CRM-oplossingen.

Lees verder

Debiteurenbeheer: grote klus of ‘appeltje, eitje’?

door: Merijn Stapert   op: 2 februari 2016 2:00:00 CET

Het versturen van facturen en herinneringen, het bijhouden van betalingsregelingen, de correspondentie met klanten via de mail over (openstaande) facturen: het debiteurenbeheer van uw organisatie is een tijdrovende bezigheid, maar wél een hele belangrijke. Niet zelden legt ten minste één medewerker zich volledig toe op het debiteurenbeheer. Maar wist u dat het bijhouden van uw debiteuren ook een stuk eenvoudiger kan? Lees snel verder en ontdek hoe!

Lees verder

Facturen sneller betaald met Payt!

door: SnelStart   op: 29 januari 2016 10:30:00 CET

Oosterend, 29 januari 2016 – Sinds enkele weken biedt SnelStart een nieuwe handige koppeling. Uw debiteurenbeheer brengt u nu nog makkelijker op orde met de nieuwe koppeling tussen SnelStart en Payt. Hierbij houdt u altijd de controle. De eerste gebruikers zijn enthousiast!

Lees verder

Zo worden uw facturen sneller betaald

door: Gerrit Valkenburg   op: 8 oktober 2015 15:30:00 CEST

Veel ondernemers hebben vaak een haat-liefde verhouding met factureren. Het is typisch zoiets dat hoort bij het ondernemerschap, maar wat niemand echt graag doet. Het is daarentegen wel een belangrijk proces. Het genereert inkomsten en dat is iets wat ondernemers wel graag zien. Maar hoe optimaliseert u dit belangrijke, maar vaak vervelende proces?

Lees verder

Wat als uw klant een oplichter blijkt te zijn?

door: Eliza Schreuder   op: 4 augustus 2015 13:00:00 CEST

In een vorig blog heb ik u 4 tips gegeven om openstaande facturen betaald te krijgen. Maar wat als uw klant een oplichter blijkt te zijn? Wees innovatief en beperk uw debiteurenrisico zoveel mogelijk met deze 5 bruikbare tips!

Lees verder

Waarom wachten tot uw klant betaalt? Gebruik e-facturatie!

door: Menno Commandeur   op: 9 juli 2015 14:00:00 CEST

In een vorig blog hebben we uitgelegd waarom e-facturatie de toekomst is en wat e-facturatie inhoudt. In dit blog gaan we dieper in op een voordeel van e-facturatie, namelijk het inzicht in de status van uw verzonden facturen.

Lees verder

Incasseren: een kwestie van overzicht!

door: Marco Hage   op: 2 juni 2015 13:00:00 CEST

Een goed debiteurenbeheer is van levensbelang voor uw bedrijf. Ik denk dat ik daarmee de ondernemers in hart en nieren niets nieuws vertel. De inkomende geldstroom van uw klanten moet, als het even kan, gelijklopen met uw uitgaande. U zult immers ook de rekeningen van uw leveranciers op tijd moeten voldoen. Het is dus van belang dat uw klanten hun facturen betalen en liefst nog een beetje op tijd ook.

Een goede manier om te zorgen dat uw facturen op tijd worden betaald, is gebruik te maken van automatische incasso’s. Het enige wat u hiervoor moet doen, is zorgen dat uw klant een machtiging afgeeft. Hiermee geeft hij u toestemming om factuurbedragen zelf af te schrijven van de rekening van uw klant. Dit afschrijven gebeurt op een door uzelf gekozen moment. U weet dus precies wanneer u kunt beschikken over welk bedrag.

Lees verder

4 tips voor ZZP-ers om openstaande facturen betaald te krijgen

door: Eliza Schreuder   op: 19 mei 2015 13:00:00 CEST

Dat een bedrijf groeit is mooi. Tegelijk met de groei komt het vaak voor dat meerdere facturen niet op tijd worden betaald. Gevolg de post dubieuze debiteuren groeit ook mee. Wat mij opvalt is dat deze post niet gelijkwaardig meegroeit met de omzet, maar naar verhouding juist steeds groter wordt. Hoe komt dat toch?

Ik kan veel redenen noemen waarom een ZZP-er te veel facturen bij zijn klanten heeft openstaan. De onderstaande komen het meeste voor.

Lees verder

Wie betaalt de rekening?

door: Eliza Schreuder   op: 30 april 2014 11:55:00 CEST

Een rekening van 15 miljard
Het Nederlandse bedrijfsleven schrijft jaarlijks tussen de 13 en 15 miljard af op niet betaalde rekeningen. Hier valt nog veel winst te behalen. Hoeveel heeft u vorig jaar afgeschreven?

Lees verder