Waar gaat SnelStart naartoe?

Makkelijk boekhouden en factureren

Bij SnelStart zijn wij continu bezig met het makkelijker maken van onze boekhoudsoftware door het toevoegen van innovaties. Via deze weg willen wij u informeren over de projecten waar wij bij SnelStart aan werken. Op de pagina nieuw in SnelStart 12 en nieuw in SnelStart Web kunt u lezen wat de nieuwste opgeleverde functionaliteiten zijn.

Binnenkort

Online_factureren.png

Online facturatie

Factureren via uw internet browser, op basis van een online administratie. Zo kunt u altijd en overal een factuur naar uw klant versturen. Ontdek zelf het gemak van SnelStart via uw internet browser!

accountants-verbetering.png

Verbetering samenwerken met accountant

Met deze verbetering kan een accountant vanuit SnelStart nieuwe klanten aanmelden. Deze klanten krijgen dan de mogelijkheid om via hun internet browser een aantal eenvoudige administratieve handelingen uit te voeren.

In voorbereiding

Bonnetje-mobiel-snelstart.png

Bonnetje via smartphone in administratie
Fotografeer een inkoopbonnetje via uw tablet of smartphone en sla deze direct op als bijlage bij een boeking in uw online administratie. Hierna maakt u eenvoudig de boeking compleet op basis van de foto. Ontdek zelf het gemak van SnelStart via uw internet browser!

API.png

Webservice voor software partners

Met de webservice kunnen software partners via de nieuwste technieken branche specifieke software koppelen met SnelStart. De webservice voor software partners valt binnen de add-on Integratie.

Dashboard.png

Online dashboard voor kantoren

Een financieel dashboard voor accountants- en administratiekantoren, op basis van een online administratie en beschikbaar in de internet browser. Hierin ziet u onder andere voor welke ondernemingen u de btw-aangifte of opgaaf ICP heeft gedaan.

accountants-verbetering.png

Overzicht en delen van activiteiten

Via dit overzicht kunnen u en uw accountant de acties die in de administratie worden uitgevoerd met elkaar delen. Daarnaast worden hier ook acties die SnelStart uitvoert getoond.

RGS.png

Referentie Grootboek Schema (RGS)

RGS is een afspraak tussen softwareontwikkelaars, koepelorganisaties en uitvragende organisaties om grootboekinformatie met minder “gedoe” en met een hogere kwaliteit uit te kunnen wisselen. Lees ook onze blog Hoezo RGS?

E-mail_vanuit_SnelStart.png

Overal e-mail versturen via SnelStart

E-mailen vanuit SnelStart zonder dat u een eigen mailserver (SMTP) hoeft in te stellen. Zo kunt u overal direct mailen vanuit SnelStart 12.

ribbon-vernieuwen.png

Verbetering menu (ribbon) indeling

Door verbeteringen in de indeling van het menu (ribbon) in SnelStart 12 door te voeren, vindt u nóg beter de informatie die u nodig heeft.

RaboBank.png

Bankkoppeling met Rabobank

Vanuit uw administratie maakt u direct verbinding met uw bankrekening bij Rabobank. De mutaties die hebben plaatsgevonden worden automatisch geboekt in uw administratie. Bekijk hier de actuele status van de bankkoppelingen per bank.