Waar moet je op letten als je je webshop koppelt aan je boekhouding?

door: Jonneke Duin   op: 16 januari 2019 14:48:21 CET

Een beetje goedlopende webshop levert heel veel administratie op. En als je het niet goed regelt, moet je veel dubbel werk doen. Daarom is het handig om voordat je begint je webshop te koppelen aan je boekhoudprogramma.

Lees verder

Drie dingen die je absoluut moet doen als je een webshop begint

door: Jonneke Duin   op: 9 januari 2019 10:25:20 CET

Wie begint aan een webshop heeft meteen een hoop te doen: KVK-inschrijving, domeinnaam, huisstijl, webshopsoftware, website en financiën regelen. Je kunt al die zaken prachtig organiseren, maar dat bepaalt niet of je webshop een succes wordt. Wil je een succesvolle webshop? Richt je dan eerst op de volgende drie dingen: marktonderzoek, een marketingplan en data verzamelen.

Lees verder

‘Over een paar jaar loop je achter als je RGS niet gebruikt’

door: Frank Grootemaat   op: 18 december 2018 9:08:00 CET

‘RGS is een duidelijke verbetering op twee niveaus. Voor kantoren is het een cruciale component voor de optimalisatie van de administratieve keten. Op een hoger niveau verbetert RGS de informatiepositie van Nederland.’

Lees verder

RGS: ‘Efficiency, daarin schuilt het grootste voordeel’

door: Frank Grootemaat   op: 11 december 2018 9:30:00 CET

Wel of geen gebruikmaken van RGS? Administratie- en accountantskantoren wegen momenteel de voors en tegens af en ook bij softwarebedrijven staat dit onderwerp hoog op de agenda. Verschillende softwarepartners van SnelStart zijn net zoals wijzelf al aan de slag gegaan met RGS. Twee van hen vertellen hier kort over wat zij zelf als de grootste voordelen zien.

Lees verder

RGS en SnelStart: ‘Er ligt een mooi fundament om op door te bouwen’

door: Frank Grootemaat   op: 27 november 2018 9:30:00 CET

‘RGS is een middel, maar geen doel op zich. Met RGS kan de uitwisseling van gegevens een stuk makkelijker en sneller.’

Lees verder

RGS: waardevol of nutteloos?

door: Frank Grootemaat   op: 20 november 2018 9:30:00 CET

Heeft het zin om te gaan werken met RGS of niet? Die vraag speelt momenteel nadrukkelijk bij veel administratie- en accountantskantoren. De één ziet het belang van dit schema in, de ander vindt het wellicht overbodig omdat de eigen administratie al naar behoren is ingericht. In dit artikel geven we graag uitleg over nut en noodzaak van het referentie grootboekschema.

Lees verder

Na sorry zeggen komt niets

door: SnelStart   op: 24 oktober 2018 12:42:23 CEST

Sorry. Punt. Zo hoort het te gaan als je sorry zegt. Geen maars of argumenten die de zaak zouden moeten vergoelijken. Gewoon sorry, we hebben het niet goed gedaan. En daarom zeggen wij dat ook tegen u, onze klant. Want we kunnen ons voorstellen dat u behoorlijk gestoord werd door het grote aantal storingen dat in de afgelopen periode optrad in onze software. Dat kan en mag niet voorkomen en daarvoor zeggen we sorry.

Lees verder

Implementatiepartners op bezoek bij SnelStart

door: Frank Grootemaat   op: 12 oktober 2018 15:06:16 CEST

Uiteraard is onze software zeer gebruiksvriendelijk, maar wie op zoek is naar wat extra ondersteuning kan terecht bij onze implementatiepartners. Deze i-partners helpen klanten bij de verbetering van hun bedrijfsprocessen. Vijftien i-partners waren donderdag 11 oktober te gast bij SnelStart, om het contact te onderhouden en te verstevigen.

Lees verder

Hoe gaat SnelStart om met uw persoonlijke gegevens?

door: SnelStart   op: 5 april 2018 9:58:01 CEST

Vanaf 25 mei 2018 geldt overal in de Europese Economische Ruimte (EER) dezelfde privacywetgeving. De Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG) trad al op 25 mei 2016 in werking, maar twee jaar na dato wordt begonnen met de handhaving. De AVG vervangt de bestaande ‘Wet bescherming persoonsgegevens’.

Lees verder

Digitale suppletieaangifte in SnelStart

door: Stephanie Rijk   op: 17 augustus 2017 8:21:59 CEST

Momenteel is het mogelijk om suppletieaangifte per schrift en digitaal in te dienen bij de Belastingdienst. Echter, is het per 2018 verplicht om de aangifte digitaal te versturen. Gelukkig verandert er voor u als SnelStart-gebruiker weinig, want bij ons is digitale suppletieaangifte al sinds 2016 mogelijk. Door continue innovatie loopt SnelStart dus al een ruim jaar voor op andere aanbieders van boekhoudsoftware. Voor u scheelt dit veel scan-, print- en invoerwerk!

Lees verder