Brincr
Grip op voorraad, omzet, orderverloop en factuurstromen
Met Brincr beheers je het volledige inkoop- en verkoopproces van je groothandel. Iedere groothandel en webshop die ordergericht werkt, heeft behoefte aan grip en inzicht. Brincr is de flexibele en gebruiksvriendelijke online oplossing voor handelsbedrijven. Met orderverwerking, voorraadbeheer, klantbeheer, inkoop, facturatie, CRM en nog veel meer modules. Schaalbaar, compleet en betaalbaar.
Daarnaast geeft Brincr direct inzicht in voorraadpositie, verkoopstatistieken, omzetgegevens. En nog veel meer. Koppel je SnelStart-administratie met Brincr en gebruik de operationele kracht van Brincr en het financiële gemak van SnelStart.
Voordelen
- • Grip op je order-, voorraad en factuurstromen
- • Eenvoudig in gebruik
- • Complete cloudoplossing
- • Voor én door groothandels ontwikkeld
- • Geïntegreerd met Snelstart
Kosten koppeling / proefperiode
Proefperiode van 14 dagen. Daarna €2,50 per maand.
Hoe maak je de koppeling?
Invullen koppeling toegangssleutel van Snelstart in Brincr. Vervolgens de grootboeken selecteren die aan de Brincr worden gekoppeld.
Proces van ondersteuning koppeling
Ondersteuning is beschikbaar via e-learing tours en per telefoon op 085 - 273 35 36.
Soort software
Bedrijfssoftware, bedrijfsprocessen, groothandelsoftware
Branche
Groothandel
Beschikbaar voor accountants:
- Eigen administratie
- Online klantadministratie
- Offline klantadministratie
- Offline administratie
- inStap
- inKaart
- inBalans
- inZicht
- inControle
Beschikbaar voor ondernemers:
Support
Vragen? Neem contact op via support@brincr.com of bel 085 - 273 35 36 (ma t/m vr - 09.00 tot 17.00 uur