Met de ActaSmart alles-in-één kassa-oplossing kun je met één apparaat scannen, pinnen, contant afrekenen of een transactie op rekening zetten.
De ActaSmart is gekoppeld aan je Snelstart-administratie en het voorraadsysteem. Dit resulteert in snelheid, efficiency, betrouwbaarheid en hoger rendement. En extra service voor je klanten.
Snelstart is het hart van je ERP-operatie, daar houd je je klanten, artikelgroepen en artikelen bij. De gegevens worden overgenomen op de ActaSmart-kassa. De transacties worden realtime verwerkt in je administratie; geen handmatige boekingen van kassaverkopen meer.
Contante en pintransacties worden realtime verwerkt in het kasboek of de tussenrekening PIN. Ook worden eventuele afronding en betalingsverschillen direct verwerkt. Klanten die op rekening mogen kopen, kunnen op het apparaat voor akkoord tekenen en deze transactie wordt ook direct op de betreffende debiteur geboekt.
Je hoeft met deze oplossing geen vaste kassa meer op de balie te hebben of je gebruikt deze oplossing als aanvulling op de bestaande vaste kassa. De ActaSmart is ook uitstekend te gebruiken door dienstverleners die op klantlocatie contant of met de pin willen afrekenen.
Gratis.
Bel voor meer ondersteuning naar 088-1101000.
Deze content is aangeleverd door onze koppelpartner.