Zettle via Combidesk

Met de Zettle-SnelStart koppeling voer je kassabonnen van Zettle automatisch in SnelStart in.

Hoe werkt de koppeling?

De verkopen in Zettle worden dagelijks automatisch omgezet naar een verzamelverkoopfactuur in SnelStart. Hierdoor hoef je geen extra handelingen te verrichten om kassabonnen te verwerken.

Voordelen

  • Synchroniseer moeiteloos kassabonnen van Zettle naar SnelStart.
  • Maak de verkopen in SnelStart aan als verzamelverkoopfactuur.
  • Automatische export draait elke nacht.
  • Koppel verschillende grootboekrekeningen (categorieën).
  • Exporteer bestaande verkopen.

Kosten koppeling / proefperiode

€15,- per maand (30 dagen proefperiode).

Hulp bij installatie

Kom je tijd te kort of wil je dat Combidesk de installatie volledig uit handen neemt? Dan kun je gebruikmaken van de implementatiehulp op afstand. Combidesk ontzorgt je en levert een goed werkende koppeling op. Voor de meeste koppelingen kost installatiehulp een vast bedrag van € 95. Besluit je na de proefperiode niet met de koppeling verder te gaan? Dan worden geen kosten in rekening gebracht..

Interesse in deze koppeling?

Combidesk helpt je graag via de helpdesk. Neem contact op via: support@combidesk.com of stuur een chat via de website.

Meer informatie

Veelgestelde vragen

Dit is een API-koppeling. Een API-koppeling werkt volledig online en kun je daarom alleen gebruiken als je werkt met een online administratie.

Je hoeft zelf weinig tot niets te doen om deze koppeling tussen SnelStart en deze applicatie te activeren. Het activeren gebeurt doorgaans op zeer eenvoudige wijze vanaf de site of applicatie van de site van de softwarepartner. Neem daarom contact op met de koppelpartner om deze koppeling te activeren.

Deze koppeling is ontwikkeld door de partij waarmee je SnelStart gaat koppelen. Deze partij heeft dan ook alle kennis rondom de koppeling in huis. Meer weten? Kijk hierboven bij de contactgegevens en neem contact op met de koppelpartner.

Over Combidesk

Combidesk vindt handmatig data exporteren en importeren niet meer van deze tijd. Het gelooft erin dat dit sneller en beter kan. Combidesk helpt mkb-ondernemers daarom met het eigenhandig aan elkaar koppelen van bedrijfssoftware om alle terugkerende handelingen binnen de bedrijfsvoering volledig te automatiseren.

Meer informatie

Deze content is aangeleverd door onze koppelpartner.

Deze koppeling wordt aangeboden via onze softwarepartner 'Combidesk'

Meer informatie

Ondersteunde SnelStart-pakketten

inKaart inBalans inZicht inControle inHandel

Voor boekhouders met Accountant-pakket

  • Eigen administratie
  • Online klantadministratie
  • Offline klantadministratie

Categorie

Kassasysteem

Branche

Detailhandel Horeca Schoonheidssalon Zakelijke dienstverlening Overig

Type koppeling

API

Deze koppelingen misschien ook interessant voor jou?