inKaart

€16,50 per maand

SnelStart inKaart geeft je de vrijheid om te beslissen wat je zelf kunt en wat je graag overlaat aan je boekhouder of accountant. Zo houd je grip op je financiën en je bedrijf.

Makkelijk boekhouden

SnelStart inKaart maakt boekhouden makkelijk. Wil jij meer tijd besteden aan je onderneming, snel factureren en zorgeloos boekhouden? SnelStart inKaart is de juiste keuze!

Probeer gratis

Facturen en herinneringen versturen

Stuur zoveel offertes en facturen als je wilt. Op het dashboard zie je welke facturen nog niet betaald zijn en met een druk op de knop verstuur je een eenvoudige betalingsherinnering.

Offertes versturen 

Altijd en overal onbeperkt offertes maken en versturen. Dat klinkt bijna te mooi om waar te zijn. Maar dat is het niet! Maak eenvoudig op locatie, binnen een paar minuten een offerte. Zo vanaf je mobiel of laptop. Verstuur de offerte naar de klant en zet hem snel om in een factuur.

Bonnetjes scannen

Zit jouw dashboardkastje ook propvol met zakelijke bonnetjes? Of staat er een uitpuilende schoenendoos onder je bureau? SnelStart inKaart lost dit voor je op. Maak een duidelijke foto van de hele bon en sla hem op. Boek hem direct in je administratie in of sla hem op voor later. De bon gooi je weg, je administratie is weer bij.

Btw-aangifte snel geregeld

Je btw-aangifte zelf doen? In SnelStart regel je het in een paar klikken. Via je dashboard zie je al tijdens de btw-periode welk bedrag je de Belastingdienst schuldig bent. Zo sta je nooit voor verrassingen. Laat je de btw-aangifte liever aan je boekhouder over? Ook geen probleem! Want dat is de kern van SnelStart inKaart: je regelt het samen.

Probeer gratis

Ondernemers werken met inKaart

Ik ben zeer tevreden over SnelStart. Het werkt makkelijk en overzichtelijk. En met de app op de telefoon heb ik altijd inzicht in de administratie.

Jan Nagtegaal

Functionaliteiten inKaart

Wat kun je allemaal met het pakket inKaart? Bekijk hieronder alle functies en mogelijkheden.

Bekijk alle functionaliteiten
inKaart
Prijs per maand € 16,50
Samenwerken met accountant
Overzichtelijk financieel dashboard
Onbeperkt bonnen scannen via app
Scan- & herkenfunctionaliteit
Onbeperkt aantal bankkoppelingen
Onbeperkt bankafschriften inlezen
Onbeperkt factureren
Btw-verlegd factureren
Factureren binnen EU met buitenlandse btw
Factuur kopiëren naar nieuwe- of creditfactuur
Eenvoudige betalingsherinneringen
Mollie-betaallink toevoegen aan factuur
Eenvoudige offertes maken
Relaties en artikelen beheren
Inzicht in factuurhistorie van relaties
Relatiegegevens ophalen bij Handelsregister KVK
Kolommenbalans
Btw-aangifte in één klik
ICP-aangifte in één klik
Balans- en resultaatoverzicht
Onbeperkt boekhouden
Onbeperkt aantal artikel omzetgroepen
Btw-verlegd factureren met G-rekening
Meerdere verkoopsjablonen
Prijs per extra administratie p/m € 2,75
Prijs per extra gebruiker p/m € 3,30

Onbeperkt factureren

Maak zoveel factureren en offertes als je wilt. Scan oneindig veel bonnetjes en verwerk onbeperkt mutaties.

Btw- en ICP-aangifte

Jouw btw-aangifte wordt automatisch berekend. Vervolgens stuur je deze met een klik naar de Belastingdienst.

Bankkoppeling

Koppel je administratie aan je zakelijke rekening van Rabobank, ING, ABN AMRO, Knab of Triodos en mutaties worden dagelijks verwerkt.

Altijd inZicht

Hoe staat je bedrijf ervoor? Dit check je op het financieel online dashboard in de SnelStart app of via SnelStart Web.

SnelStart app

Onderweg je openstaande facturen bekijken? Een offerte versturen of een bonnetje inboeken. Dat is zo gedaan met de SnelStart app.

Online samenwerken

Laat je boekhouder meekijken in je administratie. Jullie bepalen zelf wie wat doet. Jij levert digitaal aan, hij controleert en adviseert.

Eenvoudig te koppelen met 100+ softwareprogramma's

MKB Brandstof partnerlogo
Mollie logo
Partner logo - Rabobank
iWeb-Shopify-ok
Partner logo - bol webshop
Partner logo - Minuba
HubSpot Video

Dit vinden je collega-ondernemers van SnelStart

"Ik werk al bijna 10 jaar met dit boekhoudprogramma. Een ideaal programma wat met zijn tijd mee gaat en zeer gebruikersvriendelijk is. Dit maakt het boekhouden wat aangenamer. Aanrader!"
-Sandra Telgen

Ik wil dit ook proberen

Ook makkelijk boekhouden?

Probeer SnelStart inKaart - inclusief álle functionaliteiten! - nu 30 dagen lang gratis. De proefperiode loopt automatisch af, dus je zit nergens aan vast.

Meestgestelde vragen

Kan ik gebruikmaken van een gratis proefperiode?

SnelStart inKaart kun je een maand lang gratis en vrijblijvend proberen. Is het toch niets voor jou? Dan hoef je niets te doen. Het abonnement stopt vanzelf en wordt pas definitief als je hem zelf activeert.

Moeten bonnetjes bewaard worden nadat ze goed zijn gescand met de SnelStart app?

Je kan bonnetjes of papieren facturen fotograferen met de app. De Belastingdienst geeft aan dat je papieren bonnetjes of facturen mag inscannen en vervolgens niet hoeft te bewaren, mits duidelijk blijft dat dit de echte factuur of bon is.

Kan ik meteen mijn abonnement bevestigen?

Ben je helemaal blij met je SnelStart pakket? je kunt je abonnement al bevestigen tijdens je proefperiode. Je betaalt pas ná de 30 dagen proefperiode. Dus je loopt geen enkel risico!

Kan ik zelf de btw-aangifte doen?

Jouw btw-aangifte wordt automatisch berekend. Vervolgens stuur je deze met een klik naar de Belastingdienst. Je kunt er voor kiezen om dit in samenwerking met een boekhouder te doen.

Hoe stel ik online samenwerken in met een boekhouder?

Met een SnelStart-licentie heb jij de mogelijkheid om je boekhouder een uitnodiging te sturen om online samen te werken. Het administratiekantoor krijgt dan rechten om in de administratie te kijken en te werken.

Kunnen bankgegevens automatisch worden aangeleverd?

Je kunt je bankrekening koppelen aan de administratie in SnelStart. Een bankkoppeling zorgt ervoor dat alle bankmutaties dagelijks op de goede plek in de boekhouding terechtkomen. Hierdoor zie je bijvoorbeeld meteen welke facturen al betaald zijn. En welke inkoopfacturen de klant nog moet betalen. Handig!

  1. Ga naar [Koppelingen] en vul in de zoekbalk de naam van de bank in.
  2. Klik op de tegel van de bank en klik op [Aanvragen]. Je wordt doorverwezen naar onze website.
  3. Klik vervolgens op [Vraag nu de bankkoppeling aan]. Je wordt doorverwezen naar de website van de bank. Loop vanaf daar de stappen door om de koppeling aan te vragen. De koppeling met de ING, Triodos en Rabobank werkt meteen en vanaf de volgende werkdag worden de bankafschriften automatisch ingelezen.

In de volgende artikelen vind je meer informatie over het instellen van de automatisch bankkoppeling voor:

De koppelingen met ABN-AMRO en Knab worden momenteel vernieuwd. Tot die tijd kunnen ze alleen worden aangevraagd via SnelStart 12. De accountant of boekhouder moet de koppeling dan (samen met de ondernemer) aanvragen.

Betaal ik per maand of per jaar?

Wat jij prettig vindt: je kunt je abonnement voor je SnelStart per maand of per jaar betalen. De abonnementskosten worden vooraf in rekening gebracht.

Verbruikskosten
De verbruikskosten zijn de kosten die eventueel maandelijks bovenop je vaste abonnementskosten komen. Dit zijn de kosten voor extra online administraties of extra gebruikers. De verbruikskosten worden berekend over een maand en worden achteraf gefactureerd.

Automatische incasso
Je kunt de factuur ook per automatische incasso betalen. Je factuur wordt dan 14 dagen na de factuurdatum geïncasseerd. Je kunt de datum voor automatische incasso niet wijzigen. Wij houden de wettelijke termijn van 14 dagen aan.

Wat is het verschil tussen SnelStart 12 en SnelStart Web?

De naam verklapt het al: SnelStart Web is de online versie van SnelStart. Web is overal te gebruiken. Via smartphone, tablet of mobiel log je overal ter wereld in.

SnelStart 12 is de desktopversie. Deze download je op je computer. De desktopversie is een stuk uitgebreider. Hierin kun je werken in online administraties, maar het programma zelf staat lokaal opgeslagen.

Alles wat jij in SnelStart 12 doet, wordt automatisch overgenomen in SnelStart Web. En andersom.

annette-contact-inorde

Wat kan SnelStart voor jou betekenen?

We staan voor je klaar
Aarzel niet om contact op te nemen, we helpen je graag! Bel met een van onze adviseurs op 0222 36 30 62.