Minuba
In Minuba worden orderbeheer, tijd- en materiaalregistraties, kwaliteitsgarantie, serviceovereenkomsten en facturatie gecombineerd in één systeem. Dit betekent dat het dagelijks leven voor jou veel gemakkelijker wordt. Je stroomlijnt je bedrijfsvoering, vereenvoudigt je administratieve werkzaamheden en zorgt voor meer liquiditeit.
Hoe werkt de koppeling?
Het bieden van de best mogelijke service aan klanten is ook een reden om te werken met Minuba. Het online systeem automatiseert directe facturatie en orderbeheer. Dit vermindert papieren rompslomp en voorkomt dat dingen vergeten worden. Daarnaast is het mogelijk om foto’s en documenten direct te koppelen aan orders en klanten. Dit resulteert in een geoptimaliseerd proces dat het dagelijkse werk en eventuele latere opvolging veel eenvoudiger maakt. Door de koppeling met SnelStart worden de facturen direct doorgezet naar Snelstart om daar verder administratief verwerkt te worden.
Meer informatie over het koppelen van jouw administratie aan andere software lees je hier.
Voordelen
- Gemakkelijke en snelle registratie van uren en materialen - ook onderweg!
- Een grote selectie van leveranciers- en groothandelsovereenkomsten, die toegang bieden tot een grote product catalogus van meer dan 70 groothandels
- Inkoopfacturen van je voorkeursleveranciers
- Eenvoudige verwerking van foto's en documentatie bij orders
- Eenvoudig notities maken direct op de werkbon
- Digitale kwaliteitsgarantiedocumenten (o.a. voor de gaswet en de wet Kwaliteitsborging voor het bouwen (Wkb))
- Sneller betaald krijgen door de koppeling met Mollie)
Minuba maakt het ook mogelijk om te zien waar, wanneer en hoe je bedrijf daadwerkelijk geld verdient. Daarnaast geeft Minuba een overzicht van de marge op de individuele orders, zodat je snel kunt zien op welke orders je bedrijf geld verdient! Download de app voor iPhone of Android en probeer Minuba gratis.
Veelgestelde vragen
Deze content is aangeleverd door onze koppelpartner.