inControle

Maatwerk - prijs afhankelijk van behoeften

InControle draait om voorraadbeheer en slimme koppelingen. Je voorraden kloppen altijd; hoeveel je ook verkoopt en hoeveel kanalen je ook gebruikt. Door de vergaande automatisering ben je bovendien veel sneller klaar met je administratie.

Ik wil een gratis adviesgesprek Demo aanvragen
inControle-2

Controle over je voorraden

Je ziet direct wat klaarstaat voor verzending of facturering, hoeveel je in bestelling hebt staan en of er nog backorders zijn. Je houdt inzicht in de herkomst en ouderdom van je voorraden, zodat je controle hebt over je opbrengsten. Zo kun je tijdig bijsturen en slimmer beslissen als je nieuwe voorraden inkoopt.

Automatische orders

Inkooporders staan automatisch klaar aan de hand van verkochte producten of een minimumvoorraad. Dit scheelt veel uitzoekwerk en voorkomt onnodige voorraden.

Specialist stelt alles in

Voorraadbeheer is administratief complex. Eén verkeerde instelling kan grote problemen veroorzaken bij je belastingaangiften. Voor veel ondernemers is het ondoenlijk om alle instellingen te begrijpen of  het voorraadbeheer te koppelen met andere softwareprogramma’s.

Daarom wordt het pakket op de juiste manier voor je ingesteld. Een gespecialiseerde implementatiepartner integreert alle administratieve onderdelen van je bedrijf met elkaar. Je boekhouding voldoet altijd aan de eisen van de Belastingdienst.

Gratis adviesgesprek inplannen
inControle-3
building-circle-check

Voorraadbeheer belangrijker dan ooit

Grijp nooit mis in je magazijn omdat het laatste product net is verkocht via een ander kanaal. Verreken direct de waarde van je inkopen op de juiste manier. Je verspilt geen tijd aan je administratie.

person-shelter

Totaaloplossing voor je administratie

Met SnelStart inControle heb je de volledige administratie op één plek. Automatiseer je administratie via handige koppelingen. Zo verbind je verschillende softwarepakketten met elkaar.

headset

Installatie goed voor je ingeregeld

Een SnelStart-implementatiespecialist stelt je hele administratie goed in. Laat je huidige processen efficiënt en flexibel inrichten. Zo kun jij snel aan de slag en is ook de Belastingdienst tevreden.

Ontdek de mogelijkheden van inControle

Vrijblijvend advies

Plan een gratis adviesgesprek met één van onze product adviseurs en laat je gratis adviseren. Onze specialist vertelt je vrijblijvend hoe SnelStart je kan helpen bij het juist instellen en koppelen van je voorraadbeheer aan je administratie.

Functionaliteiten inControle

Wat kun je allemaal met het pakket inControle? Bekijk hieronder alle functies en mogelijkheden.

Specificatie

p/m

Probeer gratis
poppetje 02
"Een prima pakket voor MKB'ers. Alles wat je nodig hebt, zit erin. Ook de service is uitstekend. Kortom: aan te bevelen!"




D. Van Klaveren
Ondernemer
poppetje 02
"In SnelStart maken we offertes, orderbevestigingen. Zo hebben we van het begin tot het eind een veel betere controle over het gehele proces. Onze implementatiepartner heeft alles ingeregeld en zo gemaakt dat we daar nu mee kunnen werken."
Gerard Buist
Ondernemer
poppetje 02
"Door de uitbreiding in SnelStart naar inControle kregen we meer controle over de inkoop, verkoop en verdeling van de producten."



Thiemo Rijpert
Ondernemer

Eén systeem voor alle bedrijfsprocessen

Van inkoop, voorraadbeheer tot facturatie. Een SnelStart-implementatiespecialist verbindt alle systemen aan je SnelStart-administratie zodat je nog efficiënter kunt werken.

MKBBlogo-300x108
Mollie-logo
logo-rabobank-1
Shopify-Logo
Hbwd7mO0zcYqMFe9RZNVgp351IzBDpX0

Meestgestelde vragen

Zelf alle gegevens overzetten naar een ander pakket kan best lastig zijn. De SnelStart-implementatiepartners kunnen je helpen alle gegevens uit je oude boekhoudpakket over te zetten naar SnelStart. Zo maak je een goede start naar een makkelijke administratie.

We bieden voor de inHandel-producten geen proefperiode. Maar je krijgt wel de eerste maand van ons cadeau! Een proefperiode is niet mogelijk omdat voor de modules Shop, Voorraad en Logistiek speciale implementatie nodig is. 

Maandelijks ontvang je de factuur. Per jaar betalen is niet mogelijk. Dit komt doordat je abonnement maandelijks opzegbaar is en we niet willen dat je teveel betaalt. 

Onze specialisten helpen bij de implementatie. Het proces rondom de implementatie, de tijdsduur en kosten is afhankelijk van de wensen. Hierover hoor je meer tijdens de belafspraak.

We geven je hier graag een persoonlijk antwoord op. Je kunt een belafspraak maken.

Zeker! Je kunt je bankrekening koppelen aan de administratie in SnelStart. Een bankkoppeling zorgt dat alle bankmutaties dagelijks op de goede plek in de boekhouding terechtkomen. Hierdoor zie je bijvoorbeeld meteen welke facturen al zijn betaald en welke inkoopfacturen de klant nog moet betalen. Handig! In het volgende artikel vind je meer informatie over het instellen van de automatisch bankkoppeling:

De bankkoppelingen in SnelStart

Zoals veel ondernemers heb je waarschijnlijk een accountants- of administratiekantoor in de arm genomen om je administratie te controleren en de jaarrekening te maken. Misschien verricht je accountant nog wel meer handelingen in je administratie. Je kunt in SnelStart op twee manieren samenwerken. Staat je administratie online dan kun je de accountant kosteloos rechten geven in je administratie en kan hij/zij vanaf zijn eigen SnelStart omgeving altijd in je administratie.


Staat je administratie lokaal dan is het mogelijk om een periode uitwisseling te maken (een deel van je administratie te exporteren) en dit te sturen naar je accountant voor controle. In dit artikel geven we meer informatie over beiden opties.

PostNL, Send Cloud, DHL Parcel, MyParcel, DPD, UPS, Sandy, Transmission, Transsmart, FedEx en ShopsUnited.

Ja, naast de artikelcode kun je de EAN codes vastleggen en deze gebruiken tijdens het scannen van je orders.

Ja, wanneer je een order verwerkt, kan er automatisch een mail worden verzonden naar je klant met de pakbon als PDF en een trackingcode verwerkt in de e-mailtekst.

Ja, je kunt bij elk artikel opgeven welke magazijn locatie van toepassing is. Op de PDA wordt deze volgorde aangehouden voor het sorteren van de orderregels.

Ja, je kunt per verkoopsjabloon ook een eigen pakbon lay-out instellen. Daarnaast kun je hierop informatie over het orderpicken plaatsen, zoals de naam van de orderpicker die de order heeft afgerond.

Ja, je kunt net zoveel pakketjes aanmelden als er producten in de order zitten. Je hebt ook de mogelijkheid om te registreren welke producten in welk pakketje zitten.

Ja, je kunt instellen dat de order automatisch in status wordt verhoogd naar de status pakbon en dat het verzendetiket en de pakbon direct op de printer komen.

De naam verklapt het al: SnelStart Web is de online versie van SnelStart. Web is overal te gebruiken. Via smartphone, tablet of mobiel log je overal ter wereld in.

SnelStart 12 is de desktopversie. Deze download je op je computer. De desktopversie is een stuk uitgebreider. Hierin kun je werken in online administraties, maar het programma zelf staat lokaal opgeslagen.

Alles wat jij in SnelStart 12 doet, wordt automatisch overgenomen in SnelStart Web. En andersom.
contact-block

Hulp nodig bij het maken van een keuze?

Bij SnelStart helpen we iedere dag ondernemers met het efficiënt inrichten van bedrijfsprocessen. Wil je weten wat SnelStart voor jouw onderneming kan betekenen? We helpen je graag. Vraag via onderstaande knop telefonisch advies aan.