Act! CRM

Wij zijn TendenZ, je ICT- & CRM-partner die je ondersteunt, die meedenkt en de tools biedt voor de verdere groei van je organisatie. Wij hechten veel waarde aan korte communicatielijnen en vaste contactpersonen met de juiste expertise om je verder te helpen. Al ruim 20 jaar zijn wij het vaste aanspreekpunt voor vele duizenden Act! CRM-gebruikers in de Benelux en wij hebben daarnaast ook een ruime SnelStart kennis.

Wij beschikken over gecertificeerde Act! CRM-consultants, CRM-adviseurs en gedreven software-developers die je bijstaan in het maken van een succes van je CRM. Wij kunnen je bijstaan vanaf CRM-inventarisatie tot aan het volledig aanpassen van Act! CRM aan jouw bedrijfsprocessen. Onze gecertificeerde consultants beschikken over de expertise, ervaring en passie om jouw CRM effectief in te richten en soepel te laten verlopen. En mochten er vragen zijn tijdens het gebruik van Act! CRM, dan hebben wij een goed bereikbare supportafdeling met veel kennis die je graag weer op weg helpt.

SnelStart Connect Pro

Met SnelStart Connect Pro kan je je Act! CRM-database koppelen met je SnelStart-boekhouding. SnelStart Connect biedt je de mogelijkheid om de gegevens van je klanten en leveranciers uit te wisselen tussen beide producten. Je hoeft vanaf nu geen gegevens meer over te typen. Via een tabblad in Act! heb je een duidelijk overzicht van de factuurgeschiedenis (openstaande posten) per relatie, zelfs over meerdere boekjaren. Daarnaast heb je de mogelijkheid om verkoopkansen om te zetten in orders in SnelStart, waarbij elk product dat aan de verkoopkans gekoppeld is, in SnelStart een orderregel wordt. Tevens kan je ook eenvoudig in één keer alle SnelStart relaties of alle SnelStart artikelen importeren in Act! CRM.


Voordelen

  • • Koppel je SnelStart-administratie met je Act! CRM-database.
  • • Overzicht factuurgeschiedenis van openstaande en betaalde facturen met daarin o.a. factuurbedrag, krediettermijn, aantal dagen open etc.
  • • Facturen als PDF opslaan
  • • Wisselen tussen boekjaren.
  • • Volledige synchronisatie van contactgegevens, debiteur-/crediteurnummer, KvK-gegevens, IBAN, e-mailadressen t.b.v. digitale facturatie en nog veel meer.
  • • Importeer gegevens vanuit SnelStart naar Act! CRM inclusief een duplicaatcontrole.
  • • Zet verkoopkansen door naar SnelStart orders, inclusief 'Extra velden'.
  • • Werken met meerdere SnelStart administraties.
  • • SnelStart artikelen importeren als Act! producten

Naar website


Soort software

Relatiebeheer CRM


Branche

Geschikt voor alle branches


Vereist

SnelStart integratie