NextUp
NextUp TMS is een nieuwe generatie Transport Management Software voor de transportwereld. Dankzij de koppeling met SnelStart worden gegevens zoals; klanten, leveranciers, verkoop- en inkoopfacturen automatisch gesynchroniseerd naar de boekhouding.
Dit geldt ook voor de relevante grootboekrekeingen en btw-codes. Dat scheelt enorm veel (handmatig) dubbel werk. Het accepteren, uitvoeren en factureren van transport gerelateerde zaken is zo volledig geautomatiseerd waarbij er altijd volledige controle en inzicht is.
Voordelen
- • Van Offerte tot Cash, het gehele transportproces onder controle met NextUp Software
- • Innovatieve en state-of-the-art oplossingen en code
- • IJzersterke standaard functionaliteit met zeer uitgebreide maatwerkmogelijkheden
- • Transport software voor bedrijven die verder willen groeien en innoveren > NextUp brengt je verder
- • Inclusief mobiele app voor chauffeurs, (CAO) Urenregistratie, Orders, API, Klantportaal, Datumkiezer, Ritten optimaliseren, Automatisch plannen, Business Intelligence, utomatisch factureren, Inkoop verwerken, Track and Trace, Tickets, etc etc
Kosten koppeling / proefperiode
Het maken van de koppeling met SnelStart is gratis. Vraag een offerte aan bij NextUp Software voor meer informatie.
Hoe maak je de koppeling
Via de OAuth 2.0 flow. In NextUp Software voer je eenmalig inloggegevens en je kunt direct aan de slag.
Informatie over het koppelen van jouw administratie aan andere software lees je hier.
Proces van ondersteuning
Bij vragen of problemen kun je contact opnemen met de supportafdeling via support@nextupsoftware.com.
Soort software
Financiële rapportage, Projectadministratie, Relatiebeheer / CRM, Overig
Branche
Detailhandel, Groothandel, Productie, Transport
Beschikbaar voor accountants:
- Eigen administratie
- Online klantadministratie
- Offline klantadministratie