Minuba

Uren bijhouden, materialen registreren, checklists om de kwaliteit van geleverd werk te borgen en factureren. Taken die bij een klus horen, maar het liefst ben je daar zo min mogelijk tijd aan kwijt. Hoe eerder je kunt factureren en er betalingen van klanten binnenkomen, hoe beter.

Minuba maakt jouw leven makkelijker en zorgt ervoor dat jij meer tijd hebt voor die dingen die jij echt belangrijk vindt. Onder andere door integratie met groothandels voor artikelgegevens en individuele condities. Minuba levert een makkelijk te gebruiken app voor een digitale werkbon met koppeling naar Snelstart. Hiermee is elke klus zo administratief verwerkt en kan je factuur meteen naar de tevreden klant.


Voordelen

  • • Een offerte of order maken, terwijl je de klant aan de telefoon hebt
  • • Klussen plannen en alles overzichtelijk op de digitale werkbon
  • • Zoeken naar materialen bij jouw groothandels
  • • Uren en materiaal voor klussen registreren en digitale checklists invullen en ondertekenen, terwijl je op pad bent
  • • Onderhoudscontracten beheren en automatisch plannen

Meer informatie over het koppelen van jouw administratie aan andere software lees je hier.


Lees hier meer over Minuba.

Minuba

Soort software

SAAS


Branche

  • Bouw, waaronder elektro en CV-installateurs, loodgieters, timmerbedrijven, onderhouds- en klussenbedrijven etc.

Beschikbaar voor accountants: