Digitaal werken met SnelStart

Kom er in dit webinar van een half uur achter wat online samenwerken met je klanten betekent voor jou en hoe je hiermee aan de slag gaat.

Inhoud

Start met tijd besparen, gegevens veiliger opslaan, fouten voorkomen en véél beter adviseren.

 

Online samenwerken met je klanten betekent: minder handmatig werk, automatische bankkoppelingen en altijd actuele cijfers bij de hand. Je werkt waar en wanneer je wilt, op elk apparaat. De gegevens van je klanten staan veilig in de cloud, beschermd tegen brand, diefstal of systeemcrashes. Vergroot je bedrijfswaarde, vandaag én in de toekomst.

Meestgestelde vragen

Zeker! Maar iedere deelnemer dient zich individueel aan te melden. Zo kunnen we voor iedereen een persoonlijke plek reserveren en de juiste informatie toesturen.

In de bevestigingsmail van je inschrijving vind je een link om je deelname te annuleren. Let op: bij annulering kunnen annuleringskosten van toepassing zijn, afhankelijk van het event of de training en het tijdstip van afmelding.