inControle

Maatwerk - prijs afhankelijk van behoeften

InControle draait om voorraadbeheer en slimme koppelingen. Je voorraden kloppen altijd; hoeveel je ook verkoopt en hoeveel kanalen je ook gebruikt. Door de vergaande automatisering ben je bovendien veel sneller klaar met je administratie.

Ik wil een gratis adviesgesprek Demo aanvragen
inControle-2

Controle over je voorraden

Je ziet direct wat klaarstaat voor verzending of facturering, hoeveel je in bestelling hebt staan en of er nog backorders zijn. Je houdt inzicht in de herkomst en ouderdom van je voorraden, zodat je controle hebt over je opbrengsten. Zo kun je tijdig bijsturen en slimmer beslissen als je nieuwe voorraden inkoopt.

Automatische orders

Inkooporders staan automatisch klaar aan de hand van verkochte producten of een minimumvoorraad. Dit scheelt veel uitzoekwerk en voorkomt onnodige voorraden.

Specialist stelt alles in

Voorraadbeheer is administratief complex. Eén verkeerde instelling kan grote problemen veroorzaken bij je belastingaangiften. Voor veel ondernemers is het ondoenlijk om alle instellingen te begrijpen of het voorraadbeheer te koppelen met andere softwareprogramma’s.

Daarom wordt het pakket op de juiste manier voor je ingesteld. Een SnelStart-consultant integreert alle administratieve onderdelen van je bedrijf met elkaar. Je boekhouding voldoet altijd aan de eisen van de Belastingdienst.

Gratis adviesgesprek inplannen
inControle-3
building-circle-check

Voorraadbeheer belangrijker dan ooit

Grijp nooit mis in je magazijn omdat het laatste product net is verkocht via een ander kanaal. Verreken direct de waarde van je inkopen op de juiste manier. Je verspilt geen tijd aan je administratie.

person-shelter

Totaaloplossing voor je administratie

Met SnelStart inControle heb je de volledige administratie op één plek. Automatiseer je administratie via handige koppelingen. Zo verbind je verschillende softwarepakketten met elkaar.

headset

Installatie goed voor je ingeregeld

Een SnelStart-implementatiespecialist stelt je hele administratie goed in. Laat je huidige processen efficiënt en flexibel inrichten. Zo kun jij snel aan de slag en is ook de Belastingdienst tevreden.

Functionaliteiten inControle

Wat kun je allemaal met het pakket inControle? Bekijk hieronder alle functies en mogelijkheden.

Specificatie

p/m

Probeer gratis
poppetje 02
"Een prima pakket voor MKB'ers. Alles wat je nodig hebt, zit erin. Ook de service is uitstekend. Kortom: aan te bevelen!"



D. Van Klaveren
Ondernemer
poppetje 02
"In SnelStart maken we offertes, orderbevestigingen. Zo hebben we van het begin tot het eind een veel betere controle over het gehele proces. Onze implementatiepartner heeft alles ingeregeld en zo gemaakt dat we daar nu mee kunnen werken."
Gerard Buist
Ondernemer
poppetje 02
"Door de uitbreiding in SnelStart naar inControle kregen we meer controle over de inkoop, verkoop en verdeling van de producten."



Thiemo Rijpert
Ondernemer

Eén systeem voor alle bedrijfsprocessen

Van inkoop, voorraadbeheer tot facturatie. Een SnelStart-consultant verbindt alle systemen aan je SnelStart-administratie zodat je nog efficiënter kunt werken.

MKBBlogo-300x108
Mollie-logo
logo-rabobank-1
Shopify-Logo
Hbwd7mO0zcYqMFe9RZNVgp351IzBDpX0

Meestgestelde vragen

Zelf alle gegevens overzetten naar een ander pakket kan best lastig zijn. Onze SnelStart-consultants kunnen je helpen alle gegevens uit je oude boekhoudpakket over te zetten naar SnelStart. Zo maak je een goede start naar een makkelijke administratie.

We bieden voor inControle geen proefperiode, omdat je hulp nodig hebt van een SnelStart-consultant om je administratie helemaal naar wens in te richten, voordat je aan de gang kunt. Dat is onze persoonlijke service. Daarnaast krijg je de eerste maand cadeau! 

Maandelijks ontvang je de factuur. Per jaar betalen is niet mogelijk. Dit komt doordat je abonnement maandelijks opzegbaar is en we niet willen dat je teveel betaalt. 

Onze specialisten helpen bij de implementatie. Het proces rondom de implementatie, de tijdsduur en kosten is afhankelijk van de wensen. Hierover hoor je meer tijdens de belafspraak.

We geven je hier graag een persoonlijk antwoord op. Nieuwsgierig? Maak een vrijblijvende belafspraak.

Zeker! Je kunt je bankrekening koppelen aan de administratie in SnelStart. Een bankkoppeling zorgt dat alle bankmutaties dagelijks op de goede plek in de boekhouding terechtkomen. Hierdoor zie je bijvoorbeeld meteen welke facturen al zijn betaald en welke inkoopfacturen de klant nog moet betalen. Handig! In het volgende artikel vind je meer informatie over het instellen van de automatische bankkoppeling: bankkoppelingen in SnelStart.

Zoals veel ondernemers heb je waarschijnlijk een accountants- of administratiekantoor in de arm genomen om je administratie te controleren en de jaarrekening te maken. Misschien verricht je accountant nog wel meer handelingen in je administratie. Je kunt in SnelStart veilig online samenwerken met je boekhouder of accountant, want je administratie staat volledig in de cloud. 

Je koppelt eenvoudig en snel met PostNL, Send Cloud, DHL Parcel, MyParcel, DPD, UPS, Sandy, Transmission, Transsmart, FedEx en ShopsUnited.

Ja, naast de artikelcode kun je de EAN codes vastleggen en deze gebruiken tijdens het scannen van je orders.

Ja, wanneer je een order verwerkt, kan er automatisch een mail worden verzonden naar je klant met de pakbon als PDF en een trackingcode verwerkt in de e-mailtekst.

Ja, je kunt bij elk artikel opgeven welke magazijn locatie van toepassing is. Op de PDA wordt deze volgorde aangehouden voor het sorteren van de orderregels.

Ja, je kunt per verkoopsjabloon ook een eigen pakbon lay-out instellen. Daarnaast kun je hierop informatie over het orderpicken plaatsen, zoals de naam van de orderpicker die de order heeft afgerond.

Ja, je kunt net zoveel pakketjes aanmelden als er producten in de order zitten. Je hebt ook de mogelijkheid om te registreren welke producten in welk pakketje zitten.

Ja, je kunt instellen dat de order automatisch in status wordt verhoogd naar de status pakbon en dat het verzendetiket en de pakbon direct op de printer komen.

In het verleden boden we verschillende SnelStart-software aan. Met het oog op de toekomst en de veranderende behoeften van ondernemers hebben we onze software volledig vernieuwd.

Online werken is inmiddels de norm, omdat het de meest veilige en toekomstgerichte manier van werken is. Daarom hebben we een nieuwe omgeving ontwikkeld die perfect aansluit bij deze moderne manier van werken: volledig in de cloud, met de nieuwste technologie en de hoogste beveiligingsstandaarden.

Deze oplossing biedt alles wat je nodig hebt in één krachtige applicatie, met gebruiksgemak en de zekerheid van de beste beveiliging. Met onze nieuwste software ben je klaar voor de toekomst en ervan verzekerd dat alle ontwikkelingen automatisch worden doorgevoerd.

contact-block

Hulp nodig bij het maken van een keuze?

Bij SnelStart helpen we iedere dag ondernemers met het efficiënt inrichten van bedrijfsprocessen. Wil je weten wat SnelStart voor jouw onderneming kan betekenen? We helpen je graag. Vraag via onderstaande knop telefonisch advies aan.