De 10 manieren om uw vraag te stellen aan SnelStart

door: Ivo Huizinga   op: 7 februari 2017 16:24:07 CET

De 10 manieren om uw vraag te stellen aan SnelStart

Heeft u onze nieuwe wachtmuziek met Texelse vogels en schapen al gehoord? Waarschijnlijk niet. De wachttijden van onze Klantenservice waren in januari niet wat u van ons gewend was. U hoefde in januari 2017 gemiddeld slechts 1 minuut te wachten om geholpen te worden. Graag gedaan!

Service met een glimlach voor ons beiden

Een korte wachttijd is echter niet voldoende. U wilt ook graag een goed antwoord. Sinds vorig jaar meet SnelStart ook de klanttevredenheid en loyaliteit van de klanten. Na elke servicevraag ontvangt u een enquête via e-mail, waarbij de Net Promoter Score (NPS) wordt gemeten. De theorie zegt hierover allereerst dat de score positief moet zijn. In dat geval heeft SnelStart meer klanten die haar aanbevelen dan klanten die haar afraden en negatief over de organisatie spreken. Naast een goede bereikbaarheid had SnelStart ook een hoge NPS van +35. Dit zorgt voor een grote glimlach bij de medewerkers van onze Klantenservice.

Heeft u een vraag?

Wellicht heeft u ons helemaal niet gebeld en is uw vraag op een andere wijze beantwoord. SnelStart biedt vele mogelijkheden om het antwoord te krijgen op uw vraag. Kent u alle mogelijkheden?

  1. 1.png Kennisplein: Op ons Kennisplein vindt u (bijna) altijd het antwoord op uw vragen. Hier vindt u ook uitgebreide instructies en stappenplannen om met onderdelen van SnelStart aan de slag te gaan. Tevens kunt u online een vraag stellen aan een andere gebruiker.

    2.png Chatten: U kunt op onze website direct chatten met onze Klantenservice. Makkelijk, laagdrempelig en snel antwoord.

    3.png Sociale media: Stel uw vraag aan SnelStart via LinkedIn, Twitter of Facebook. Ons webcareteam houdt alle sociale media nauwlettend in de gaten.

    4.png Instructievideo’s: In korte instructievideo’s van maximaal 2 minuten krijgt u snel inzicht in de werking van ons pakket.

    5.png Bellen: Soms is het gewoon prettig om een medewerker van de Klantenservice te spreken voor een vraag. Geen probleem! Wachten is (bijna) niet meer nodig.

    6.png Webinars: De online kennissessies (oftewel: webinars) van SnelStart worden opgenomen in onze eigen studio. De webinars zijn eenvoudig achteraf terug te kijken.

    7.png Trainingen: Wilt u in 1 of 2 dagen alle ins- en outs weten van ons product? Door het hele land geven wij trainingen om de kennis van SnelStart te vergroten.

    8.png Mailen: Uiteraard kunt u ons ook nog steeds een e-mail sturen voor een servicevraag.

    9.png Ideeën: Heeft u een idee voor een verbetering in ons product? Wij horen het graag op het Kennisplein. Maak een nieuw idee aan of stem op een bestaand idee van een andere gebruiker.

    10.png Kom even bij ons langs: Bent u op vakantie op Texel en u heeft een vraag? Van maandag tot en met vrijdag staat de deur altijd open en de koffie klaar.

Word vrienden met SnelStart!

Vanaf nu kunt u ook uw vraag aan SnelStart stellen via sociale media. Heeft u een account op Facebook, LinkedIn of Twitter? Ons webcareteam zit (op werkdagen) voor u klaar. Het is hierbij wel handig dat u ons volgt op sociale media. In dat geval bent u ook direct op de hoogte van het laatste nieuws van SnelStart en krijgt u proactief informatie over het gebruik van ons pakket. Blijf op de hoogte via Facebook, LinkedIn of Twitter!

Kies hieronder uw favoriet!

Share on Facebook Share on LinkedIn Share on Twitter