Handmatig orders overtypen of fouten maken bij de btw-aangifte? Dat is niet meer nodig. Koppel je WooCommerce-webshop aan SnelStart en automatiseer je administratie. Zo bespaar je tijd, voorkom je fouten en houd je meer ruimte over voor je bedrijf.
Ik wil adviesMet de SnelStart WooCommerce-webshopkoppeling is het handmatig overtypen van orders verleden tijd. Op basis van de status in het WooCommerce-platform wordt bepaald of een webshopbestelling overgaat naar je SnelStart-administratie. Bij het inlezen van de order zorgt de koppeling dat alle informatie - zoals bestelde artikelen, artikelomschrijving, betaalfrequentie, afwijkende verzendadressen en klantgegevens - wordt overgenomen in SnelStart. Zo verwerk je in minder tijd al je orders.
De SnelStart WooCommerce-webshopkoppeling is eenvoudig uit te breiden. Bijvoorbeeld met de handige voorraadfunctie. Hierdoor is de voorraad op je webshop altijd gelijk aan de voorraad in je SnelStart-administratie. Zo grijp je niet meer mis en voorkom je nee-verkopen. Nieuw artikel lanceren? Via de koppeling voeg je die eenvoudig toe als conceptartikel.
Ook wanneer je werkt met boekingen in plaats van orders kun je gebruikmaken van de WooCommerce-webshopkoppeling. Wanneer je niet werkt met andere uitbreidingen kun je boekingen omzetten naar verkoopboekingen in SnelStart.
Plan een adviesgesprekOptioneel binnen de SnelStart WooCommerce-webshopkoppeling is het inrichten van de feedbackoptie. Hiermee kun je automatische statusupdates versturen naar je klant. Is een order bijvoorbeeld verwerkt in SnelStart? Dan ontvangt je klant automatisch een bericht. Zo verhoog je eenvoudig je servicelevel zonder dat het je extra tijd kost.
Meer weten over de uitbreidingen? Neem dan contact met ons op.
Ik wil adviesMet automatische orderverwerking is handmatig overtypen niet meer nodig. Zo bespaar je tijd en voorkom je fouten.
Grijp niet meer mis. Via de uitbreiding is je webshopvoorraad altijd gelijk aan de voorraad in je SnelStart-administratie.
Optioneel: houd klanten op de hoogte via automatische statusupdates tijdens het verwerken van hun orders.
Benieuwd hoe SnelStart jouw bedrijfsprocessen kan automatiseren en vereenvoudigen? Plan een vrijblijvend adviesgesprek met onze productspecialist en ontdek de beste oplossing voor jouw bedrijf.
Plan een adviesgesprekVia een API-verbinding kunnen Connect.inHandel en je Woocommerce-webshop met elkaar communiceren. Lees hier hoe je aan een API-sleutel komt.
API-sleutel aanmaken
- Log in op je Woocommerce-webshop
- Navigeer naar 'Woocommerce' => 'Instellingen' => 'Geavanceerd'
- Klik op 'Rest API'
- Klik op 'Sleutel toevoegen’
- Zorg er voor dat rechten op 'lezen/schrijven' staat en druk op 'API-sleutel generen'.
Kopieer de “klantsleutel” en het “klantgeheim” en plak de gegevens in Connect inHandel.
Je kunt gebruikmaken van onze WooCommerce-koppeling met de SnelStart-pakketten inBalans, inZicht, inControle en inHandel.
Voor het verwerken van boekingen kun je ook werken met SnelStart inKaart.
Het koppelen van je SnelStart-administratie aan je WooCommerce-webshop kost eenmalige € 250,- excl. BTW.
In onderstaand artikel legt onze partner S for Software het instellen van de koppeling stap voor stap uit:
Bij SnelStart helpen we iedere dag ondernemers met hun administratie. Benieuwd wat SnelStart voor jouw onderneming kan betekenen? We helpen je graag. Vraag via onderstaande knop telefonisch advies aan.