Boekhoudprogramma voor accountants

Boekhoud programma voor accountants

De complete administratie van je klant doen, of alleen adviseren en controleren? Met SnelStart Accountant neem jij de rol aan die bij jou en jouw kantoor past.

Stopt automatisch na 30 dagen, dus probeer gerust!

Tevreden accountants

We keken naar de verschillende softwareoplossingen en stelden vast dat een totaaloplossing niet voor handen was. Daarom kozen we voor “best-of-breed” SnelStart, zodat alle software vanuit één online kantooromgeving kan worden ingezet.

Frank Robben, 3B Adviseurs & Accountants

SnelStart maakt boekhouden makkelijk

Wil jij meer tijd voor advies, meer klanten kunnen bedienen en altijd inzicht hebben? SnelStart helpt je! Met slimme, betaalbare software.
_MG_1176

Online samenwerken

Jouw klant levert online facturen en bonnetjes aan en boekt deze gemakkelijk in. Jij controleert, adviseert en zorgt voor maximaal inzicht in de financiën. Online samenwerken kan altijd en overal. Je bent plaatsonafhankelijk, hoeft niet te wachten op de periodeuitwisseling en houdt tijd over.

IMG_8617 SnelStart pakket in beeld

Accountantsdashboard

In een oogopslag zie jij welke bedragen er openstaan, welke facturen nog moeten worden geboekt en hoe de klant er financieel voorstaat. Hierdoor kun je klanten nog sneller adviseren en zorgen dat zijn of haar bedrijf nog meer gaat groeien.

vacature_Tom_Financial Controller-1

Exclusieve trainingen

Niet ieder boekhoudprogramma werkt hetzelfde. Daarom bieden wij trainingen aan, speciaal gericht op jou en jouw medewerkers: van een korte introductietraining tot een op maat gemaakte, persoonlijke in-house training.

IMG_8776_Nelleke-1

Accountant in de buurt

Na het volgen van de introductiebijeenkomst, dé kennismaking met SnelStart, ontvang jij een persoonlijke certificering en een vermelding op de website. Jij wordt zichtbaar bij jouw doelgroep. SnelStart-klanten uit de buurt kunnen jou zo snel vinden als een adres in Google Maps.

Waarom accountants voor SnelStart kiezen

Bij SnelStart geen kleine lettertjes, wel een eerlijke prijs.
  SnelStart Accountant
v.a. €35,- p.m.
Exact Accountancy Plus
v.a. €79,- p.m.
Twinfield Accountancyregeling
v.a. €57,- p.m.
Proefperiode 30 dagen, loopt automatisch af 30 dagen, loopt automatisch af 30 dagen, loopt automatisch af
Scan & Herken Gratis €0,55 per transactie €0,29 per transactie & €1,- p.m.
Facturen & Offertes Onbeperkt Onbeperkt Onbeperkt
Online samenwerken
Software koppelingen
Online administraties €2,50 per extra administratie €4,50 per extra administratie 10 administraties inbegrepen | €5,70 per extra administratie
Extra gebruikers Inclusief 2 gebruikers | €5,- per extra gebruiker €10,- per extra gebruiker Onbeperkt

Ruim 3.700 slimme accountants maken al gebruik van ons boekhoudpakket.

Topreviews van SnelStart

De voordelen

SnelStart helpt jou grip te houden op de cijfers en financiën van klanten. Altijd inzicht en altijd tijd voor advies.

Makkelijk boekhouden

SnelStart maakt boekhouden makkelijk. Ook voor ondernemers. Facturen sturen en offertes maken ging nog nooit zo snel.

RGS Ready

Wij zijn RGS Ready! Dankzij de standaard grootboekrekeningen is er minder gedoe bij rapportages.

Btw-overzicht

Geen piekdrukte tijdens de btw-maanden. In één overzicht zie jij welke aangiftes nog verstuurd moeten worden.

Automatische bankkoppelingen

Minder handmatig werk. Minder kans op fouten. Bankafschriften worden automatisch ingelezen en facturen worden meteen geboekt.

Snelle periodevergelijking

Met een paar klikken heb jij een uitgebreide periodevergelijking gemaakt. Handig om je klanten nog beter te adviseren.

Voor ieder kantoor

Of jij nou 30 man personeel hebt of net voor jezelf bent begonnen, SnelStart is er voor ieder accountantskantoor.

Veelgestelde vragen

Kijk voor meer antwoorden op ons Kennisplein.
Mijn klant wil zelf ook SnelStart gebruiken, hoe meld ik hem aan?
Via de Online Samenwerken-knop in de desktopversie van SnelStart kun jij eenvoudig klanten aanmelden.
Kunnen mijn klant en ik tegelijkertijd in de administratie werken?
Ja, dat kan! Dat is een van de vele voordelen van Online Samenwerken.
Kan ik gebruikmaken van een overstapservice?
Helaas bieden wij geen overstapservice. Overstappen naar een nieuw boekhoudprogramma vraagt veel handmatig werk. Wij raden daarom aan om dit aan het begin van een nieuw boekjaar te doen. Kom je er even niet uit? Dan staat onze (gratis) klantenservice voor je klaar.
Worden er automatisch back-ups gemaakt?
Ja, maar nog mooier is dat jij met SnelStart terug kunt in de tijd. Heb je iets per ongeluk verwijderd? Of heb je een foutje gemaakt? Dan kun jij tot 30 dagen terug je administratie herstellen. Lees hier meer over herstelpunten & lees hier meer over back-ups van online administraties.
Wat zijn de systeemeisen voor SnelStart Accountant?
Als accountant maak je vooral gebruik van de Windows-applicatie SnelStart 12. Bekijk hier aan welke systeemeisen jouw computer moet voldoen. Voor SnelStart Web gebruik je je internetbrowser.
Zijn er SnelStart-trainingen?
Ja, voor iedere SnelStart-gebruiker hebben wij een passende training. Bekijk hier het aanbod.
Hoe vraag ik SnelStart Accountant aan?
Door je e-mailadres achter te laten op deze pagina. Je vult daarna je gegevens aan en kunt direct met het pakket aan de slag. Ieder SnelStart-pakket is de eerste 30 dagen gratis, zodat je even rustig kunt rondkijken en bepalen of het pakket bij je past. Na 30 dagen loopt de gratis proefperiode automatisch af. Wil je het pakket bevestigen? Dan kun je dit aangeven in de Web-omgeving onder het kopje 'taken'. Dit kan op ieder willekeurig moment. Ook binnen de proefperiode. De eerste 30 dagen blijf je gratis gebruikmaken van het pakket.