Als klant van Flow heb je al ervaren hoe het is om je geld automatisch te verdelen. Wat als je nu nóg meer zou kunnen voor dezelfde prijs? SnelStart Bankieren biedt dezelfde slimme geldverdeler als Flow en voegt daar tot 5 betaalrekeningen en meerdere budgetrekeningen aan toe, zonder extra kosten.
Je hoeft je huidige bankrekening niet op te zeggen. SnelStart Bankieren gebruik je naast je bestaande bank. Zakelijke bankzaken worden eenvoudiger en flexibeler dan ooit.
SnelStart Bankieren biedt jou als ondernemer de mogelijkheid om automatisch geld te verdelen, inclusief een zakelijke rekening. En dat tegen een scherpe prijs.
Je kunt slim geld verdelen naar vijf betaalrekeningen en extra budgetrekeningen (potjes). Ook doe je zelf eenvoudig betalingen met je mobiel of je zakelijke betaalpas. Onze handige app geeft je overzicht over al je inkomsten en uitgaven.
SnelStart is al ruim 40 jaar dé vertrouwde partner van zzp’ers en mkb’ers in Nederland. Meer dan 160.000 ondernemers gebruiken onze boekhoudsoftware.
Bankieren en boekhouden in éen
In 2026 maken we het mogelijk om te bankieren én boekhouden bij SnelStart binnen één geïntegreerde service. Ervaar de kracht van de verbinding. Zo heb je 24/7 inzicht in je financiën en een boekhouding die altijd op orde is. Als SnelStart weten we natuurlijk als geen ander welke kansen er voor jouw onderneming ontstaan als je onze zakelijke bankrekening koppelt aan onze boekhoudsoftware. Het gemak, inzicht en de controle van bankieren en boekhouden dat soepel samenwerkt.
Hoewel bankieren en boekhouden straks naadloos geïntegreerd zijn, blijft het helemaal aan jou of je beide diensten wilt gebruiken.
Stap jij over van Flow naar SnelStart Bankieren? Dan krijg je de eerste 30 dagen helemaal gratis! Profiteer van deze mooie aanbieding door vóór eind december het klantonderzoek te doorlopen en een rekening te openen. Een geweldige kans om SnelStart Bankieren risicoloos uit te proberen.
Nu 30 dagen gratis voor Flow-klanten
Net zoals je gewend bent bij Flow, biedt SnelStart Bankieren 'de slimme geldverdeler'. Hiermee verdeel je je inkomsten automatisch over verschillende rekeningen.
Je stelt bijvoorbeeld eenvoudig regels in voor je btw, winst, reserveringen of salaris. Zo houd je altijd overzicht zonder handmatige ingrepen.
Pak je de vrijheid om je eigen regels te maken of gebruik je liever direct de kant-en-klare templates? Het beheer van je geld wordt niet alleen makkelijker, maar is ook volledig afgestemd op jouw zakelijke situatie. Ideaal!
Tot vijf betaalrekeningen: Elk met een eigen IBAN en een (virtuele) pas om eenvoudig te betalen.
Meerdere budgetrekeningen: Maak zoveel virtuele 'potjes' aan als je nodig hebt om je geld slim te verdelen.
Eenvoudige integratie met je boekhouding: Koppel je SnelStart-boekhouding direct aan je bankrekening voor moeiteloze administratie en meer overzicht.
Rente op al je rekeningen: Verdien rente op je saldo, op welke rekening het ook staat.
Betaal via app en betaalpas: Betalen was nog nooit zo eenvoudig. Met de SnelStart app en betaalpas regel je jouw betalingen altijd en overal.
Geen verplichting om over te stappen: Gebruik SnelStart Bankieren als aanvulling op je huidige bank en krijg meer controle over je geld. Geen gedoe, geen gedwongen overstap.
Voor SnelStart Bankieren betaal je maandelijks € 7,50. Dit is hetzelfde als je Flow+ business abonnement, maar dan met meer mogelijkheden. En als klant van Flow krijg je de eerste maand gratis als je vóór eind december 2025 overstapt – een mooie kans om het zonder verplichtingen uit te proberen!
In dit tarief zit alles inbegrepen voor jouw onderneming. Denk aan automatisch geld verdelen, werken met vijf betaalrekeningen en een ruime hoeveelheid budgetrekeningen (potjes). Daarnaast betaal je slechts € 0,10 per transactie naar andere rekeningen. Overboekingen tussen je eigen SnelStart-rekeningen binnen hetzelfde abonnement zijn gratis.
Vanwege de lage kosten is SnelStart Bankieren uitermate geschikt om náást je huidige zakelijke rekening te gebruiken. Het openen van extra rekeningen bij je huidige bank is vaak duurder, terwijl je bij SnelStart zonder extra kosten meerdere rekeningen opent. Lekker transparant, zodat je precies weet waar je aan toe bent.
Verdeel automatisch je geld als het binnenkomt, op basis van slimme triggers die je zelf instelt.
Open tot wel vijf gratis betaalrekeningen en meerdere budgetrekeningen.
Laat je geld sneller groeien dankzij onze zakelijke rente van 0,35%. Die ontvang je over het saldo op al je rekeningen.
Geen verborgen kosten. Je betaalt € 7,50 per maand en € 0,10 per transactie.
Afrekenen zoals jij wilt. Fysiek met je eigen 'SnelStart Bankieren'-pas of via Apple Pay en Google Pay.
Altijd snel een medewerker bereikbaar tijdens kantooruren en een speciaal noodnummer voor onze bankieren-klanten buiten kantooruren.
Met SnelStart Bankieren betaal je maar €7,50 per maand. Hetzelfde tarief als het Flow+ business-abonnement, maar dan met nog meer mogelijkheden. En als klant van Flow krijg je de eerste 30 dagen helemaal gratis als je vóór eind december 2025 overstapt – zo kun je het zonder verplichtingen uitproberen!
Voor dit vaste bedrag krijg je alles wat je nodig hebt om je geldstromen slim te organiseren, tot vijf betaalrekeningen en een groot aantal budgetrekeningen. Alleen transacties naar andere banken kosten € 0,10 per keer. Betalingen tussen je eigen SnelStart-rekeningen zijn helemaal gratis.
Juist door deze lage en voorspelbare kosten is SnelStart Bankieren perfect als aanvulling op je huidige zakelijke rekening. Extra rekeningen openen bij je bank kost vaak veel meer, terwijl je bij SnelStart zonder extra kosten meerdere rekeningen kunt beheren.
Zo houd je grip op je geld, blijft je administratie overzichtelijk en weet je precies waar je aan toe bent. Wel zo prettig.
Naast de voordelen die je al kent van het automatisch organiseren van je geldstromen met de Flow-app, biedt SnelStart Bankieren je als ondernemer nog veel meer slimme pluspunten die je direct merkt in je dagelijkse financiële routines.
Je ontvangt een aantrekkelijke rente op het saldo van al je rekeningen, waardoor je eenvoudig extra rendement haalt uit het geld dat op je rekeningen staat. Bovendien open je zonder extra kosten meerdere rekeningen en kun je overal eenvoudig betalen met de app en je (virtuele) betaalpas.
En heb je een vraag? Dan staat onze klantenservice altijd snel en persoonlijk voor je klaar. Zo houd jij moeiteloos grip op je financiën'. Geld verdelen én bankieren wordt een stuk eenvoudiger.
Voor dezelfde prijs als je Flow+ Business abonnement krijg je niet alleen de slimme geldverdeler, maar ook alle voordelen van een volwaardige zakelijke rekening.
Met SnelStart Bankieren werkt de automatisch geldverdeling precies zoals je gewend bent uit de Flow-app. Je stelt zelf slimme regels in voor bijvoorbeeld je btw, winst, reserveringen of andere doelen. Dat kan volledig op maat, maar je kunt ook kiezen uit kant-en-klare templates die je direct kunt gebruiken.
SnelStart verdeelt je geld automatisch over al je betaal- en budgetrekeningen op basis van de triggers die jij instelt. Daarnaast kun je zoveel budgetrekeningen aanmaken als nodig en gebruiken als ‘potjes’, zodat elke euro automatisch op de juiste plek terechtkomt.
Zo verlopen al je overboekingen vanzelf en houd je gemakkelijk overzicht. Je hebt altijd grip op je cashflow, zonder dat je er elke dag naar om hoeft te kijken.
Het Profit First-systeem zit helaas niet standaard in SnelStart Bankieren.
Goed nieuws: je kunt wél heel eenvoudig je eigen Profit First-structuur maken. Met de kant-en-klare templates en de intuïtieve interface stel je in slechts enkele klikken slimme automatiseringsflows in. Zo houd je moeiteloos overzicht én grip op je geldstromen, precies zoals jij wilt.
Je automatiseringsregels uit Flow worden niet overgenomen, maar opnieuw instellen is zo gebeurd. Dankzij de intuïtieve interface en kant-en-klare templates maak je in een paar stappen vergelijkbare regels aan, zodat je je geld weer automatisch kunt laten verdelen zoals je gewend bent.
SnelStart Bankieren is speciaal voor ondernemers, dus je kunt het helaas niet als consument openen. Maar geen zorgen! Als je een eigen bedrijf hebt, heb je alleen een officieel KvK-nummer nodig om aan de slag te gaan. Zo kun je eenvoudig je zakelijke bankzaken regelen en profiteren van alle voordelen die SnelStart te bieden heeft.
Een budgetrekening helpt je je financiën overzichtelijk te houden met virtuele ‘potjes’. Deze rekeningen hebben een eigen IBAN, maar zijn alleen bedoeld voor intern gebruik.
Je kunt ze niet koppelen aan betaalpassen of gebruiken voor externe betalingen, maar je kunt er wel direct geld naartoe storten vanaf een externe rekening.
Budgetrekeningen kun je inzetten voor bijvoorbeeld je btw-aangifte, winst, reserveringen of andere uitgaven. Hoewel budgetrekeningen geen spaarrekeningen zijn, ontvang je wel rente op deze rekeningen.
Het rentepercentage op je zakelijke rekening beweegt mee met het rentepercentage van de Europese Centrale Bank (ECB) en kan dus periodiek wijzigen. De rente wordt uitgekeerd op alle zakelijke rekeningen.
Hieronder vind je een overzicht van de recente rentewijzigingen:
Vanaf 8 maart 2025: 0,85%
Vanaf 16 november 2024: 1,60%
Bijna alle rechtsvormen – van eenmanszaken en B.V.'s tot stichtingen en verenigingen – kunnen eenvoudig aan de slag met SnelStart Bankieren. Het enige wat je bedrijf nodig heeft, is een officieel KvK-nummer. Hoewel N.V.’s en financiële instellingen nog geen zakelijke rekening kunnen openen, bieden we voor de meeste ondernemingen al een complete oplossing.
Binnenkort wordt ondernemen nóg leuker en makkelijker. Vanaf dan maken we het namelijk mogelijk om te bankieren én boekhouden bij SnelStart binnen één soepel, geïntegreerde service. Tot die tijd kun je gebruik maken van een bankkoppeling waarmee je bij- en afschrijvingen automatisch in je administratie worden gezet.
Lees ons artikel op het kennisplein voor stapsgewijze instructies over het instellen van de bankkoppeling.
In het begin bieden we SnelStart Bankieren nog afzonderlijk aan van onze boekhoudsoftware. In de toekomst integreren we beide diensten. Vanaf dat moment kan SnelStart veel meer handelingen voor je automatiseren, omdat je je boekhouding en transacties dan binnen één platform uitvoert.
Je hoeft geen bankkoppeling meer te maken. Je banktransacties staan realtime in je administratie en je bent niet afhankelijk van verschillende partijen. Door al je financiële zaken bij SnelStart onder te brengen, wordt alles eenvoudiger.
Wij staan altijd telefonisch voor je klaar met onze persoonlijke klantenservice. Je kunt ons bereiken van maandag t/m donderdag van 9.00 tot 18.00 uur en op vrijdag van 9.00 tot 17.00 uur via telefoonnummer +31 (0222) 36 30 60.
In noodgevallen, buiten de openingstijden van onze klantenservice, kun je ons ook bereiken via een speciaal noodnummer. Zo ben je altijd verzekerd van de hulp die je nodig hebt.
Heb je een vraag? We helpen je graag. Neem contact op met een van onze medewerkers via 0222 36 30 60 of mail naar bankieren@snelstart.nl.
Je kunt ons bereiken van maandag t/m donderdag van 9.00 tot 18.00 uur en op vrijdag van 9.00 tot 17.00 uur.
In noodgevallen, buiten de openingstijden van onze klantenservice, kun je ons bereiken via een speciaal noodnummer. Zo ben je altijd verzekerd van de hulp die je nodig hebt.
Ben je klant bij Flow en stap je vóór eind december 2025 over naar SnelStart Bankieren? Dan profiteer je van een gratis proefmaand, waarin je de eerste 30 dagen geen abonnementskosten betaalt. Zorg ervoor dat je het klantonderzoek hebt afgerond en een rekening hebt geopend vóór het einde van het jaar om van de korting te profiteren. Een uitstekende kans om SnelStart Bankieren zonder verplichtingen te ontdekken!
Nu 30 dagen gratis voor Flow-klanten