Boekhouden met je smartphone, tablet of Apple-computer doe je eenvoudig met de SnelStart App. Dit geeft je als ondernemer meer flexibiliteit en meer inzicht.
Met de SnelStart App stroomlijn je extra makkelijk je online administratie. Een onmisbare uitbreiding als je werkt met SnelStart.
Met de SnelStart App kun je op locatie of onderweg supersnel facturen maken. Ideaal wanneer je net bij een klant vandaan komt en alles nog vers in je geheugen staat.
In het overzicht in de SnelStart App zie je per factuur of deze al is betaald, is verlopen of nog openstaat. Facturen die je nog niet hebt verzonden, vind je terug onder 'Concept'.
Vanmorgen ontving je bij het tankstation een bonnetje. Via de post ontvang je nog een inkoopfactuur. Hoezo digitaal? Inkomende documenten zijn belangrijk voor je administratie.
Met de SnelStart App raak je geen bonnetje of inkoopfactuur meer kwijt. Fotografeer en upload ze direct in je administratie. Elke inkoopfactuur en elk bonnetje wordt automatisch geboekt. Je hoeft de boeking alleen nog te controleren.
Hoe presteert je bedrijf? Dat wil je 24/7 kunnen zien. En dat kan met de SnelStart App. Zijn er veel openstaande verkoopfacturen? Wie zijn je beste klanten en hoe staat het met de omzet? In overzichtelijke diagrammen vind je razendsnel de antwoorden.
De Snelstart App werkt ook ideaal in samenwerking met je boekhouder, accountant of administratiekantoor. Hiermee lever jij eenvoudig de juiste gegevens aan, je boekhouder regelt de rest. Via de app heb je continu inzicht in je actuele cijfers.
SnelStart maakt boekhouden makkelijk. Je kunt je boekhouding zelf doen, maar je kunt het ook voor een groot deel uitbesteden aan een boekhouder. Ook die samenwerking maken wij extra makkelijk. Zoek je een goede boekhouder? Hieronder vind je een boekhouder, administratiekantoor of accountant die bij je past.
Vind een goede boekhouderOm de SnelStart App te kunnen gebruiken, heb je een online administratie nodig. Hiermee kun je direct inloggen op web.snelstart.nl. Heb je nog geen online administratie? Geen probleem! Je maakt hem makkelijk aan of kopieert eenvoudig je bestaande administratie wanneer je beschikt over SnelStart inStap, inKaart, inBalans, inZicht of inControle.
Hulp nodig bij het online zetten van je administratie? Of ben je nog geen SnelStart-klant en wil je advies welk pakket het beste bij jou past?
Aarzel niet om contact op te nemen, we helpen je graag! Bel met een van onze adviseurs via 0222 36 30 60. Stuur je liever een e-mail? Dat kan via klantenservice@snelstart.nl.