WeFact koppelen aan SnelStart
Vanuit WeFact kunnen ondernemers makkelijk zelf online factureren. Dankzij de koppeling met SnelStart worden gegevens automatisch geëxporteerd naar de administratie in SnelStart. Het handmatig overnemen van gegevens is hierbij verleden tijd.
Er kan ingesteld worden op welke grootboekrekeningen en btw-codes geboekt moet worden. Daarnaast worden facturen automatisch op betaald gezet, bij gebruik van een bankkoppeling. Dankzij deze naadloze integratie is er altijd actueel inzicht in het boekhoudpakket.
Voordelen
WeFact is van alle gemakken voorzien om efficiënt zelf de administratie te kunnen doen.
- • Offertes (online accepteren)
- • (Abonnementen) Factureren in eigen huisstijl
- • Online betalingen via o.a. iDEAL
- • PDF en UBL herkenning voor inkoopfacturen
- • Gratis mobiele app voor iPhone en Android
Hoe maak je de koppeling?
WeFact kun je koppelen aan jouw online administratie. Dit doe je via de website van WeFact.
Meer informatie over het koppelen van jouw administratie aan andere software lees je hier.
Support
WeFact helpt je graag via hun helpdesk. Neem contact op via: helpdesk@wefact.nl of bel 085-7325700.
Soort software
Facturatiepakket
Branche
- Alle
Beschikbaar voor accountants:
- Eigen administratie
- inOrde
- Online klantadministratie
- Offline klantadministratie