Visma Severa
Visma Severa is dé perfecte tool voor projectgebaseerde bedrijven, omdat het CRM, projectbeheer, recourceplanning, urenregistratie, rapportages (KPI’s) en facturering combineert. Meer dan 35.000 gebruikers en 1600 bedrijven vertrouwen op Visma Severa in Nederland en Scandinavië. Met de koppeling ontwikkeld door Appconnex worden al jouw klantgegevens en verkoopfacturen verwerkt in jouw boekhoudpakket SnelStart. Door SnelStart te koppelen met jouw bank worden banktransacties automatisch ingelezen en gematched met de geboekte openstaande verkoopfactuur in Snelstart.
Voordelen
- • Facturen hoeven niet meer handmatig aangemaakt te worden in Snelstart.
- • Debiteuren uit Severa worden gesynchroniseerd met Snelstart.
- • Factuurnummering Severa en Snelstart komen overeen.
- • Betalingen uit Snelstart worden bijgewerkt in Severa.
- • Fouten zijn direct zichtbaar via ons portal.
- • De gegevens worden dagelijks gesynchroniseerd in een volledig geautomatiseerd proces.
Kosten koppeling / proefperiode
Gratis.
Hoe maak je de koppeling?
Appconnex biedt hiervoor speciale online onboardingsstappen aan.Lees hier algemene informatie over het koppelen van jouw administratie aan andere software.
Proces van ondersteuning koppeling
Neem bij problemen of vragen contact op met Appconnex via e-mailadres support@appconnex.nl of telefoonnummer 085 - 022 0940.
Soort software
Planning, Projectadministratie, Urenregistratie, Relatiebeheer/CRM, Overig
Branche
Zakelijke dienstverlening, Overig
Beschikbaar voor accountants:
- Eigen administratie
- Online klantadministratie
- Offline klantadministratie