Software Partners
TimeStone
Timestone is gebruiksvriendelijke urenregistratie- en facturatiesoftware voor accountants in de cloud. Met deze koppeling worden klanten gesynchroniseert en verkoopfacturen automatisch geboekt.
Voordelen
- • Soepel uren invoeren
- • Flexibel factureren
- • Regie-facturen en vaste prijsafspraken
- • Voorschotten beheren
- • Elke tariefstructuur mogelijk
- • Koppeling met SnelStart
Kosten koppeling / proefperiode
Een koppeling met SnelStart is voor Timestone gebruikers gratis inbegrepen.
Hoe maak je de koppeling?
Ga in Timestone naar Instellingen -> Boekhoudkoppeling en selecteer SnelStart. Met de knop 'Koppel' wordt je via een webhook automatisch gekoppeld.
Lees hier meer informatie over het koppelen van je SnelStart-administratie aan externe software.
Proces van ondersteuning koppeling
Klanten van Timestone krijgen een persoonlijke onboarding. Bij problemen in te toekomst kunnen ze contact opnemen met onze helpdesk via e-mail.
Soort software
Urenregistratie-software, Facturatiesoftware
Branche
Accountancy
Beschikbaar voor accountants:
- Eigen administratie
- inOrde
- Online klantadministratie
- Offline klantadministratie