TimeStone

Timestone is gebruiksvriendelijke urenregistratie- en facturatiesoftware voor accountants in de cloud. Met deze koppeling worden klanten gesynchroniseert en verkoopfacturen automatisch geboekt.


Voordelen

  • • Soepel uren invoeren
  • • Flexibel factureren
  • • Regie-facturen en vaste prijsafspraken
  • • Voorschotten beheren
  • • Elke tariefstructuur mogelijk
  • • Koppeling met SnelStart

  • Kosten koppeling / proefperiode

    Een koppeling met SnelStart is voor Timestone gebruikers gratis inbegrepen.

    Hoe maak je de koppeling?

    Ga in Timestone naar Instellingen -> Boekhoudkoppeling en selecteer SnelStart. Met de knop 'Koppel' wordt je via een webhook automatisch gekoppeld.

    Lees hier meer informatie over het koppelen van je SnelStart-administratie aan externe software.

    Proces van ondersteuning koppeling

    Klanten van Timestone krijgen een persoonlijke onboarding. Bij problemen in te toekomst kunnen ze contact opnemen met onze helpdesk via e-mail.

Timestone

Soort software

Urenregistratie-software, Facturatiesoftware


Branche

Accountancy


Beschikbaar voor accountants: