Software Partners
SuperOffice
De synchronisatie tussen SuperOffice en SnelStart zorgt dat je relatiegegevens nog maar op één plek hoeft te beheren
Voordelen
- • Synchronisatie bedrijfsgegevens van SuperOffice naar SnelStart.
- • Inzicht van (openstaande) facturen op bedrijfsniveau in SuperOffice.
Kosten koppeling / proefperiode
€ 50,- per maand.Hoe maak je de koppeling
Je installeert de app 'SnelStart for SuperOffice' vanuit de SuperOffice-appstore en koppelt je administratie (OAuth).
Algemene informatie over het koppelen van jouw administratie aan andere software lees je hier.
Proces van ondersteuning
Bij vragen kun je contact opnemen met de leverancier van SuperOffice: All-CRM. Je bereikt ze via e-mailadres support@all-crm.nl of via telefoonnummer 0570 - 50 20 35.
Soort software
Relatiebeheer/CRM
Branche
Autobedrijf, Detailhandel, Productie, Zakelijke dienstverlening
Beschikbaar voor accountants:
- Eigen administratie
- Online klantadministratie
- Offline klantadministratie