SuperOffice

De synchronisatie tussen SuperOffice en SnelStart zorgt dat je relatiegegevens nog maar op één plek hoeft te beheren


Voordelen

  • • Synchronisatie bedrijfsgegevens van SuperOffice naar SnelStart.
  • • Inzicht van (openstaande) facturen op bedrijfsniveau in SuperOffice.

Kosten koppeling / proefperiode

€ 50,- per maand.

Hoe maak je de koppeling

Je installeert de app 'SnelStart for SuperOffice' vanuit de SuperOffice-appstore en koppelt je administratie (OAuth).

Algemene informatie over het koppelen van jouw administratie aan andere software lees je hier.

Proces van ondersteuning

Bij vragen kun je contact opnemen met de leverancier van SuperOffice: All-CRM. Je bereikt ze via e-mailadres support@all-crm.nl of via telefoonnummer 0570 - 50 20 35.

SuperOffice

Soort software

Relatiebeheer/CRM


Branche

Autobedrijf, Detailhandel, Productie, Zakelijke dienstverlening


Beschikbaar voor accountants: