SuperOffice

De synchronisatie tussen SuperOffice en SnelStart zorgt dat je relatiegegevens nog maar op één plek hoeft te beheren.

Voordelen

  • Synchronisatie bedrijfsgegevens van SuperOffice naar SnelStart
  • Inzicht van (openstaande) facturen op bedrijfsniveau in SuperOffice

Kosten koppeling / proefperiode

€ 50 per maand.

Interesse in deze koppeling?

Je installeert de app 'SnelStart for SuperOffice' vanuit de SuperOffice-appstore en koppelt je administratie (OAuth). Bij vragen kun je contact opnemen met de leverancier van SuperOffice: All-CRM. Je bereikt ze via e-mailadres support@all-crm.nl of via telefoonnummer 0570 - 50 20 35.

Veelgestelde vragen

Dit is een API-koppeling. Een API-koppeling werkt volledig online en kun je daarom alleen gebruiken als je werkt met een online administratie.

Je hoeft zelf weinig tot niets te doen om deze koppeling tussen SnelStart en deze applicatie te activeren. Het activeren gebeurt doorgaans op zeer eenvoudige wijze vanaf de site of applicatie van de site van de softwarepartner. Neem daarom contact op met de koppelpartner om deze koppeling te activeren.

Deze koppeling is ontwikkeld door de partij waarmee je SnelStart gaat koppelen. Deze partij heeft dan ook alle kennis rondom de koppeling in huis. Meer weten? Kijk hierboven bij de contactgegevens en neem contact op met de koppelpartner.

Over All-CRM

Deze koppeling wordt aangeboden door All-CRM.

Meer informatie

Deze content is aangeleverd door onze koppelpartner.

Ondersteunde SnelStart-pakketten

inBalans inZicht inControle inHandel

Voor boekhouders met Accountant-pakket

  • Eigen administratie
  • Online klantadministratie
  • Offline klantadministratie

Categorie

Relatiebeheer/CRM

Branche

Autobedrijf Detailhandel Productie Zakelijke dienstverlening

Type koppeling

API

Deze koppelingen misschien ook interessant voor jou?