Sapuni

Met Sapuni kun je op basis van een lotnummer traceren waar een product heen is gegaan, van fabriek tot klant.

Hoe werkt de koppeling?

Na het invullen van de SnelStart API key in het Sapuni-pakket, kun je van start.

Voordelen

  • Eenvoudig producten traceren op basis van lotnummer.
  • Bij een defect in een product kun je een waarschuwing sturen naar alle kopers van het betreffende product.
  • Klanten-app voor het bestellen van producten.
  • Eenvoudig inkooporders maken in aangepast Excel- of CSV-formaat.
  • Geautomatiseerd veiligheidsbijlagen meesturen.

Proces van ondersteuning koppeling

Neem bij problemen of vragen contact op met Sapuni via e-mailadres info@sapuni.nl of telefoonnummer 0345 - 631 994.

Interesse in deze koppeling?

Veelgestelde vragen

Dit is een API-koppeling. Een API-koppeling werkt volledig online en kun je daarom alleen gebruiken als je werkt met een online administratie.

Je hoeft zelf weinig tot niets te doen om deze koppeling tussen SnelStart en deze applicatie te activeren. Het activeren gebeurt doorgaans op zeer eenvoudige wijze vanaf de site of applicatie van de site van de softwarepartner. Neem daarom contact op met de koppelpartner om deze koppeling te activeren.

Deze koppeling is ontwikkeld door de partij waarmee je SnelStart gaat koppelen. Deze partij heeft dan ook alle kennis rondom de koppeling in huis. Meer weten? Kijk hierboven bij de contactgegevens en neem contact op met de koppelpartner.

Over

Meer informatie

Deze content is aangeleverd door onze koppelpartner.

Ondersteunde SnelStart-pakketten

inBalans inZicht inControle

Voor boekhouders met Accountant-pakket

  • Eigen administratie
  • Online klantadministratie
  • Offline klantadministratie

Categorie

Overig

Branche

Overig

Type koppeling

API

Deze koppelingen misschien ook interessant voor jou?