RADAR Software CRM voor accountancy

Vanuit RADAR CRM worden de klantgegevens automatisch gesynchroniseerd in SnelStart. Op het moment van verwerken van een factuur in RADAR, worden naast het updaten van de klantgegevens ook de factuurregels direct en automatisch geboekt in de financiële administratie.

Over RADAR Software

RADAR ontwikkelt al meer dan 18 jaar een CRM applicatie voor de accountancybranche.

De CRM applicatie van RADAR is de centrale plek in de organisatie waar alle contactmomenten, documenten, (workflow-) taken, e-mails, budgetafspraken, gewerkte uren en facturen samenkomen. Door de integratie met Office365 zijn alle documenten eenvoudig terug te vinden, te bewerken en op te slaan.


Voordelen

  • • Klantgegevens worden maar één keer ingevoerd
  • • Mutaties worden gesynchroniseerd
  • • Foutloze boekingenn
  • • Bespaart tijd

Hoe maak je de koppeling?

Wanneer je al gebruiker bent van RADAR software, dan kan je de koppeling eenvoudig en gratis activeren. Ben je nog geen RADAR klant, neem dan contact op met onze servicedesk: 070 3815704 of servicedesk@radarsoftware.nl

Meer informatie over het koppelen van jouw administratie aan andere software lees je hier.


Support

Heb je vragen? Neem contact op via de servicedesk via 070 3815704 of servicedesk@radarsoftware.nl


Bekijk de website

RADAR Software

Soort software

CRM, Relatiebeheer


Branche

Accountants-, administratie- en belastingadvieskantoren.


Beschikbaar voor accountants: