RADAR Software CRM voor accountancy
Vanuit RADAR CRM worden de klantgegevens automatisch gesynchroniseerd in SnelStart. Op het moment van verwerken van een factuur in RADAR, worden naast het updaten van de klantgegevens ook de factuurregels direct en automatisch geboekt in de financiële administratie.
Over RADAR Software
RADAR ontwikkelt al meer dan 18 jaar een CRM applicatie voor de accountancybranche.
De CRM applicatie van RADAR is de centrale plek in de organisatie waar alle contactmomenten, documenten, (workflow-) taken, e-mails, budgetafspraken, gewerkte uren en facturen samenkomen. Door de integratie met Office365 zijn alle documenten eenvoudig terug te vinden, te bewerken en op te slaan.
Voordelen
- • Klantgegevens worden maar één keer ingevoerd
- • Mutaties worden gesynchroniseerd
- • Foutloze boekingenn
- • Bespaart tijd
Hoe maak je de koppeling?
Wanneer je al gebruiker bent van RADAR software, dan kan je de koppeling eenvoudig en gratis activeren. Ben je nog geen RADAR klant, neem dan contact op met onze servicedesk: 070 3815704 of servicedesk@radarsoftware.nl
Meer informatie over het koppelen van jouw administratie aan andere software lees je hier.
Support
Heb je vragen? Neem contact op via de servicedesk via 070 3815704 of servicedesk@radarsoftware.nl
Soort software
CRM, Relatiebeheer
Branche
Accountants-, administratie- en belastingadvieskantoren.
Beschikbaar voor accountants:
- Eigen administratie
- inOrde
- Online klantadministratie
- Offline klantadministratie
Beschikbaar voor ondernemers:
Support
Vragen? E-mail naar servicedesk@radarsoftware.nl of bel 070 3815704.