Payt

Het debiteurenbeheer van een organisatie neemt vaak veel tijd in beslag. Bovendien is er niets vervelender dan een klant die een nota niet (op tijd) betaalt. Vaak liggen service voor de klant en debiteurenbeheer gevoelsmatig mijlenver uit elkaar. Toch is het van groot belang om een duidelijk en effectief debiteurenbeleid te voeren. Payt helpt met snellere betalingen en neemt graag (een deel van) het handmatige werk over door middel van automatisering. Snellere betalingen, meer controle en ruimte voor persoonlijk contact is de winst.

Hoe werkt de koppeling?

Op het moment dat je besluit het debiteurenbeheer (deels) uit te besteden, worden de diensten van Payt automatisch gekoppeld aan SnelStart. De software van Payt herkent automatisch welke debiteuren op welke momenten op welke manier herinnerd moeten worden. Zo worden openstaande vorderingen sneller betaald en niet vergeten door de debiteur.

Voordelen

  • Automatische koppeling met SnelStart-administraties
  • Automatisch proces voor herinneringen en opvolging van facturen
  • Nieuwe facturen en (deel)betalingen in de administratie worden automatisch bijgewerkt
  • Debiteurenbeheer en incassotraject sluiten naadloos op elkaar aan
  • Op factuurniveau de dialoog aangaan met klanten voor beter betaalgedrag
  • Vastleggen van (bel)notities en afspraken voor het hele team
  • Vastleggen en bewaken van betalingsregelingen
  • Real-time managementinformatie

Kosten koppeling

Eerste 30 dagen gratis. Daarna vanaf € 24,95 per maand

Proces van ondersteuning koppeling

Payt helpt je graag via hun helpdesk. Neem contact op via: 085-0656744 of stel je vraag via het serviceplatform.

Interesse in deze koppeling?

Gebruik Payt vandaag nog vanaf €24.95 per maand

Probeer nu 30 dagen gratis

Veelgestelde vragen

Dit is een API-koppeling. Een API-koppeling werkt volledig online en kun je daarom alleen gebruiken als je werkt met een online administratie.

Je hoeft zelf weinig tot niets te doen om deze koppeling tussen SnelStart en deze applicatie te activeren. Het activeren gebeurt doorgaans op zeer eenvoudige wijze vanaf de site of applicatie van de site van de softwarepartner. Neem daarom contact op met de koppelpartner om deze koppeling te activeren.

Deze koppeling is ontwikkeld door de partij waarmee je SnelStart gaat koppelen. Deze partij heeft dan ook alle kennis rondom de koppeling in huis. Meer weten? Kijk hierboven bij de contactgegevens en neem contact op met de koppelpartner.

Over Payt

Ons doel is om het credit management van uw organisatie persoonlijker, efficiënter en effectiever te maken. Dit doen we door uw debiteurenbeheer proces te automatiseren, zonder het belang van persoonlijk contact tussen klant en debiteur uit het oog te verliezen.

Meer informatie

Deze content is aangeleverd door onze koppelpartner.

Ondersteunde SnelStart-pakketten

inKaart inBalans inZicht inControle inHandel

Voor boekhouders met Accountant-pakket

  • Eigen administratie
  • Online klantadministratie
  • Offline klantadministratie

Categorie

Debiteurenbeheer

Branche

Alle

Type koppeling

API

Deze koppelingen misschien ook interessant voor jou?