MijnDiAd

Met de koppeling tussen SnelStart en MijnDiAd verwerk je heel simpel je facturen en betalingen automatisch in je boekhouding. Zodra je een factuur maakt, wordt hij doorgestuurd naar je SnelStart-administratie.

Daarnaast worden kas-, pin- en iDEAL-betalingen automatisch in SnelStart verwerkt wanneer je ze in MijnDiAd aanmaakt. Zo bespaar je nog meer tijd!

Zet je een factuur in SnelStart op betaald? Dan zie je dit de volgende dag ook in MijnDiAd, zo hou je overzicht in je betaalde/niet betaalde facturen.


Voordelen

  • • Uren per week minder administratiewerk, meer aandacht voor je vak
  • • Gebruiksvriendelijke praktijksoftware
  • • Professionele uitstraling naar je klanten
  • • Complete boekhouding i.c.m. koppeling
  • • Verschillende grootboeknummers in te stellen

Kosten koppeling / proefperiode

Gratis.

Hoe maak je de koppeling

De koppeling kun je heel eenvoudig maken:
1. Open je MijnDiAd-omgeving.
2. Ga naar Instellingen-> Financieel -> Facturatie / iDEAL.
3. Kies voor 'Koppelen met boekhoudsoftware'.
4. Volg de stappen om de koppeling in te stellen.

Algemene informatie over het koppelen van jouw administratie aan andere software lees je hier.

Proces van ondersteuning

MijnDiAd is bereikbaar via e-mail en telefoon om je te helpen. Bekijk de contactpagina.

MijnDiAd

Soort software

Debiteurenbeheer, Documentverwerking, Kassasysteem, Planning, Relatiebeheer/CRM


Branche

Zakelijke dienstverlening, Zorg


Beschikbaar voor accountants: