SnelFormulieren

Het verwerken van formulieren is een tijdrovende bezigheid. Niet alleen de verwerking van papieren formulieren, maar ook digitaal wordt veel met knippen en plakken naar SnelStart overgebracht. Dat kan eenvoudiger! Op basis van de SnelStart API heeft DKG Automatisering een webportaal ontwikkeld dat gegevens ingegeven door je klant wegschrijft naar de SnelStart-administratie.

Hoe werkt de koppeling?

Formulieren kunnen openbaar worden gedeeld zodat een nieuwe klant zich kan aanmelden via het contactformulier. Klantgegevens die de klant heeft ingevuld, staan direct in de klantentabel vermeld. Uiteraard krijgen de klant en je backoffice een e-mail ter bevestiging. Ook donateur- of inschrijvingsformulieren voor leden kunnen digitaal worden verwerkt.

Bestelformulier
Met het bestelformulier plaats je orders van je vaste klanten met een eigen inlog direct in SnelStart. Je kiest daarbij zelf welke info je wilt meegeven uit SnelStart. Informatie uit de extra velden, maar ook de stand van de voorraad, kan zo kenbaar worden gemaakt in het bestelformulier. Werk je met barcodes/EAN-codes? Ook die zijn beschikbaar voor je klant.

RMA-formulier
Het RMA-formulier is er om eenvoudig een aanspraak op garantie of service te regelen. De klant voert zijn gegevens in en een (werk)order wordt aangemaakt in SnelStart. De klant krijgt het ordernummer uit SnelStart zodat je een match heeft tussen wat bij je binnenkomt en wat in je administratie staat.

SnelFormulieren is een product van DKG Automatisering; al meer dan 20 jaar SnelStart-implementatiepartner voor West Nederland.

Voordelen

  • Automatische verwerking van:
  • Contactformulier
  • Donatieformulier (met incasso)
  • Lidmaatschapsformulier
  • Bestelformulier
  • RMA-formulier voor garantie

Kosten koppeling / proefperiode

Geen.

Interesse in deze koppeling?

Na het aanmaken van de omgeving kan de API sleutel geplaatst worden in de omgeving van SnelFormulier. De helpdesk van DKG Automatisering (leverancier van SnelFormulier) helpt je graag. Neem contact op via helpdesk@snelformulier.nl of 023-5328001.

Veelgestelde vragen

Dit is een API-koppeling. Een API-koppeling werkt volledig online en kun je daarom alleen gebruiken als je werkt met een online administratie.

Je hoeft zelf weinig tot niets te doen om deze koppeling tussen SnelStart en deze applicatie te activeren. Het activeren gebeurt doorgaans op zeer eenvoudige wijze vanaf de site of applicatie van de site van de softwarepartner. Neem daarom contact op met de koppelpartner om deze koppeling te activeren.

Deze koppeling is ontwikkeld door de partij waarmee je SnelStart gaat koppelen. Deze partij heeft dan ook alle kennis rondom de koppeling in huis. Meer weten? Kijk hierboven bij de contactgegevens en neem contact op met de koppelpartner.

Over SnelFormulieren

Meer informatie

Deze content is aangeleverd door onze koppelpartner.

Ondersteunde SnelStart-pakketten

inStap inKaart inBalans inZicht inControle inHandel

Voor boekhouders met Accountant-pakket

  • Eigen administratie
  • Online klantadministratie
  • Offline klantadministratie

Categorie

Debiteurenbeheer Planning Relatiebeheer/CRM Voorraadbeheer Webshop

Branche

Agrarisch Autobedrijf Bouw Detailhandel Groothandel Horeca Kinderopvang Metaal Onderwijs Productie Rijschool Schoonheidssalon Transport Zakelijke dienstverlening Zorg Overig

Type koppeling

API

Deze koppelingen misschien ook interessant voor jou?