Het verwerken van formulieren is een tijdrovende bezigheid. Niet alleen de verwerking van papieren formulieren, maar ook digitaal wordt veel met knippen en plakken naar SnelStart overgebracht. Dat kan eenvoudiger! Op basis van de SnelStart API heeft DKG Automatisering een webportaal ontwikkeld dat gegevens ingegeven door je klant wegschrijft naar de SnelStart-administratie.
Formulieren kunnen openbaar worden gedeeld zodat een nieuwe klant zich kan aanmelden via het contactformulier. Klantgegevens die de klant heeft ingevuld, staan direct in de klantentabel vermeld. Uiteraard krijgen de klant en je backoffice een e-mail ter bevestiging. Ook donateur- of inschrijvingsformulieren voor leden kunnen digitaal worden verwerkt.
Bestelformulier
Met het bestelformulier plaats je orders van je vaste klanten met een eigen inlog direct in SnelStart. Je kiest daarbij zelf welke info je wilt meegeven uit SnelStart. Informatie uit de extra velden, maar ook de stand van de voorraad, kan zo kenbaar worden gemaakt in het bestelformulier. Werk je met barcodes/EAN-codes? Ook die zijn beschikbaar voor je klant.
RMA-formulier
Het RMA-formulier is er om eenvoudig een aanspraak op garantie of service te regelen. De klant voert zijn gegevens in en een (werk)order wordt aangemaakt in SnelStart. De klant krijgt het ordernummer uit SnelStart zodat je een match heeft tussen wat bij je binnenkomt en wat in je administratie staat.
SnelFormulieren is een product van DKG Automatisering; al meer dan 20 jaar SnelStart-implementatiepartner voor West Nederland.
Geen.
Na het aanmaken van de omgeving kan de API sleutel geplaatst worden in de omgeving van SnelFormulier. De helpdesk van DKG Automatisering (leverancier van SnelFormulier) helpt je graag. Neem contact op via helpdesk@snelformulier.nl of 023-5328001.
Deze content is aangeleverd door onze koppelpartner.