Smart Event Manager is de perfecte tool voor efficiënt en succesvol evenementbeheer. Het combineert CRM, online reserveringen, personeelsplanning, facturering en rapportages. Meer dan 1.000 locaties vertrouwen op Smart Event Manager.
Met de koppeling (ontwikkeld door Appconnex) worden al jouw klantgegevens en verkoopfacturen verwerkt in je SnelStart-boekhoudpakket. Door SnelStart te koppelen met je bank worden banktransacties automatisch ingelezen en gematched met de geboekte openstaande verkoopfactuur in Snelstart. De koppeling werkt deze betalingen bij in Smart Event Manager. Efficiënt, tijdbesparend en foutloos!
Neem contact op met Appconnex.
Vragen? Neem contact op met Appconnex via support@appconnex.nl.
Meer informatieAppconnex laat je applicaties naadloos samenwerken.Dit IT-bedrijf heeft ervaring met consultancy, het verbeteren van bedrijfsprocessen en het ontwikkelen van bedrijfsapplicaties.
Meer informatieDeze content is aangeleverd door onze koppelpartner.