PCA

Laat je planning, klantcontact, status-afhandeling en facturatie samenkomen. Het overzetten van klanten en gegevens gaat automatisch. Het digitale planbord en mobiele apps helpen je bij het inplannen van jouw (service)werkzaamheden op diverse locaties. De software houdt rekening met verschillende soorten werkzaamheden, beschikbaarheid en vaardigheden van de medewerkers en de adressen waar het werk moet worden uitgevoerd.

Hoe werkt de koppeling?

Met de software van PCA digitaliseer en automatiseer je je (service)planning, registratie, onderhoud en communicatie. In een mobiele applicatie registreert de buitendienstmedewerker zijn/haar uren, checklists, materialen, foto's, formulieren, handtekeningen, etc. Er is ook een waardevolle module voor het optimaliseren van routes. Je kunt kiezen voor de mate van automatisering; van digitaal plannen tot volledig geautomatiseerd plannen mbv kunstmatige intelligentie (AI). Daarnaast heeft het een mobiele applicatie waarmee de buitendienstmedewerker zijn registraties kan doen (denk aan uren, checklisten, materialen, foto's en handtekeningen).

Voordelen

  • Efficiënt plannen van de buitendienst
  • Buitendienst medewerkers in staat stellen om makkelijk registraties te doen op een opdracht
  • Route-optimalisatie mbv unieke algoritmes
  • Voorkom onnodig handmatig werk met orders uit je boekhouding
  • Cloud-technologie dus 24/7 overal beschikbaar (voor wie jij wil)
  • Modules passend bij groei van jouw bedrijf (waardoor je altijd profiteert van technologisch high-end-kennis)

Kosten koppeling / proefperiode

Eenmalig instellen van de koppeling, 0,5 dag dienstverlening. Daarna vanaf € 15 per maand

Interesse in deze koppeling?

De koppeling activeer je via PCA: telefoonnummer 0572-346655 of e-mail info@pca.nl.

Veelgestelde vragen

Dit is een integratie-koppeling (ook wel gateway-koppeling). Deze koppeling kun je gebruiken voor je online administratie en/of je offline administratie.

Je hoeft zelf weinig tot niets te doen om deze koppeling tussen SnelStart en deze applicatie te activeren. Het activeren gebeurt doorgaans op zeer eenvoudige wijze vanaf de site of applicatie van de site van de softwarepartner. Neem daarom contact op met de koppelpartner om deze koppeling te activeren.

Deze koppeling is ontwikkeld door de partij waarmee je SnelStart gaat koppelen. Deze partij heeft dan ook alle kennis rondom de koppeling in huis. Meer weten? Kijk hierboven bij de contactgegevens en neem contact op met de koppelpartner.

Over pca

PCA heeft met 30 jaar bestaan een rijke historie en daarmee een schat aan ervaring en kennis op het gebied van het plannen, stroomlijnen en afhandelen van dienstverlenende processen.

Meer informatie

Deze content is aangeleverd door onze koppelpartner.

Ondersteunde SnelStart-pakketten

inBalans inZicht inControle

Voor boekhouders met Accountant-pakket

  • Eigen administratie
  • Online klantadministratie
  • Offline klantadministratie

Categorie

Planning Urenregistratie Voorraadbeheer

Branche

Zakelijke dienstverlening

Type koppeling

Integratie

Deze koppelingen misschien ook interessant voor jou?