Insezo

Insezo geeft je grip op je digitale werkbonnen van aanmelding tot afhandeling. Werk realtime samen met iedere betrokken partij in je serviceketen, digitale werkbonnen, klantenreviews, rapportages, snelle communicatie, planningen en meer.

Hoe werkt de koppeling?

Door je SnelStart-administratie te koppelen met Insezo wordt het mogelijk om een afgeronde opdracht direct naar je administratie te verzenden. Insezo verzendt de klantgegevens met eventueel zelf aangevulde bedragen en extra gegevens. Zo heb je een naadloze integratie met je administratie.

Voordelen

  • Opdrachten direct naar je administratie verzenen
  • Klantgegevens verzenden naar SnelStart
  • Bedragen en extra gegevens verzenden naar SnelStart
  • Maandelijks opzegbaar

Kosten koppeling / proefperiode

€10 per maand.

Interesse in deze koppeling?

Neem contact op via e-mailadres info@insezo.com, via telefoonnummer 085-8770028 of via je persoonlijke Insezo-account.

Veelgestelde vragen

Dit is een API-koppeling. Een API-koppeling werkt volledig online en kun je daarom alleen gebruiken als je werkt met een online administratie.

Je hoeft zelf weinig tot niets te doen om deze koppeling tussen SnelStart en deze applicatie te activeren. Het activeren gebeurt doorgaans op zeer eenvoudige wijze vanaf de site of applicatie van de site van de softwarepartner. Neem daarom contact op met de koppelpartner om deze koppeling te activeren.

Deze koppeling is ontwikkeld door de partij waarmee je SnelStart gaat koppelen. Deze partij heeft dan ook alle kennis rondom de koppeling in huis. Meer weten? Kijk hierboven bij de contactgegevens en neem contact op met de koppelpartner.

Over Insezo

Opgericht in 2015 door een enthousiast team van developers, designers en ervaren aandeelhouders, heeft Insezo één duidelijke missie: bedrijven helpen bij de digitalisering en automatisering van je serviceprocessen.

Meer informatie

Deze content is aangeleverd door onze koppelpartner.