Basecone

Sneller facturen verwerken Met Basecone heb je het autorisatieproces volledig in de hand. Facturen, bonnetjes en andere documenten lever je gemakkelijk aan in Basecone. Facturen worden automatisch herkend en Basecone doet direct een zo volledig mogelijk boekingsvoorstel. Goedgekeurd? Dan kun je ze controleren en automatisch boeken in je SnelStart-administratie.

Hoe werkt de koppeling?

Slimmer documenten uploaden, herkennen en autoriseren

Elke factuur, bon of declaratie die in Basecone binnenkomt, wordt automatisch in SnelStart verwerkt. Relevante leveranciersgegevens uit SnelStart worden opgehaald. Daarmee staan facturen al bijna volledig ingevuld klaar voor je verdere aanvulling. Alle wijzigingen zijn direct zichtbaar door de koppeling tussen Basecone en SnelStart.

Realtime verwerking
Bonnetjes, facturen en ander documenten die in Basecone binnenkomen worden real time verwerkt in SnelStart. De opgeslagen boekingsregels zorgen voor een - zo compleet mogelijk - boekingsvoorstel.

Efficiënt proces
Houd volledige controle over de workflow met Basecone. Slimme autorisatieflows zorgen ervoor dat documenten niet bij de verkeerde personen terecht komen.

10 jaar veilig opgeslagen in archief
Documenten blijven 10 jaar veilig opgeslagen. Zo voldoe je automatisch aan de wettelijke eisen van de Belastingdienst.

Voordelen

  • Altijd inzicht
  • Handige app
  • Veilig in de cloud
  • Volledige integratie SnelStart
  • Goedkeuren
  • UBL

Kosten koppeling / proefperiode

Alle actuele prijzen én extra's lees je hier.

Interesse in deze koppeling?

Bij problemen of vragen kun je contact opnemen met de supportafdeling via deze pagina. Je vindt hier handige stappenplannen en kunt contact opnemen via de chat.

Neem contact op

Veelgestelde vragen

Dit is een API-koppeling. Een API-koppeling werkt volledig online en kun je daarom alleen gebruiken als je werkt met een online administratie.

Je hoeft zelf weinig tot niets te doen om deze koppeling tussen SnelStart en deze applicatie te activeren. Het activeren gebeurt doorgaans op zeer eenvoudige wijze vanaf de site of applicatie van de site van de softwarepartner. Neem daarom contact op met de koppelpartner om deze koppeling te activeren.

Deze koppeling is ontwikkeld door de partij waarmee je SnelStart gaat koppelen. Deze partij heeft dan ook alle kennis rondom de koppeling in huis. Meer weten? Kijk hierboven bij de contactgegevens en neem contact op met de koppelpartner.

Over Wolters Kluwer

Deze koppeling wordt aangeboden door Wolters Kluwer. Dit is is een wereldwijd leverancier van professionele informatie, software-oplossingen en diensten voor artsen, verpleegkundigen, accountants, juristen en op het gebied van belasting, financiën, audit, risico, en regelgeving.

Meer informatie

Deze content is aangeleverd door onze koppelpartner.

Ondersteunde SnelStart-pakketten

inKaart inBalans inZicht inControle inHandel

Voor boekhouders met Accountant-pakket

  • Eigen administratie
  • Online klantadministratie
  • Offline klantadministratie

Categorie

Projectadministratie Relatiebeheer/CRM

Branche

Accountancy Agrarisch Autobedrijf Detailhandel Groothandel Horeca Kinderopvang Metaal Onderwijs Productie Schoonheidssalon Transport Zakelijke dienstverlening Zorg

Type koppeling

API

Deze koppelingen misschien ook interessant voor jou?