SnelStart Web, SnelStart 12, hoe zit dat?

SnelStart heeft 2 modules. Wist je dat je klant niet hoeft te kiezen?

Je kunt op twee manieren werken met SnelStart:

  • Op je computer, met onze desktopmodule SnelStart 12 (download hier).
  • Via je webbrowser of mobiele app, met SnelStart Web (hier log je in).

Je klant hoeft niet te kiezen!

Staat de administratie van je klant online, dan kan hij of zij tegelijk in SnelStart 12 en in SnelStart Web de administratie doen. De software haalt de gegevens uit dezelfde database. Wat net in SnelStart Web is ingevoerd, zie je direct terug in SnelStart 12 (en omgekeerd). 

Meest uitgebreide boekhoudmogelijkheden

In SnelStart 12 heb je de meest uitgebreide mogelijkheden. Klanten met het pakket inBalans, inZicht of inControle werken meestal in SnelStart 12. Door de administratie online te zetten werk je als accountant makkelijk samen.

Ook met de pakketten inStap en inKaart kunnen ondernemers werkzaamheden uitvoeren in SnelStart 12, al is SnelStart Web voor veel handelingen eenvoudiger.

Veel nieuws in Web

De ontwikkelingen in SnelStart Web gaan snel en er kan steeds meer. Heb je het al een tijdje niet geprobeerd? Ga eens naar web.snelstart.nl en neem een kijkje! Spreek met je klanten af wie welke werkzaamheden uitvoert.

 

chat3

Vragen? Bel, mail of chat

Kom je er even niet uit? Onze Klantenservice helpt graag. Neem gerust contact met ons op via 0222 36 30 60 of neem een kijkje op het Kennisplein.

Naar Kennisplein