FlxOrderScan
FlxOrderScan maakt verkooporders aan de hand van de door u gescande producten. Door middel van een barcodescanner met een webpagina selecteert u de betreffende klant vanuit uw SnelStart administratie en scant u de betreffende producten. Na het opslaan vindt u de betreffende verkooporder direct terug in uw SnelStart administratie. FlxOrderScan biedt de mogelijkheid om op de scanner direct de klant te laten tekenen voor ontvangst en de afleverbon kan per e-mail worden verstuurd naar de klant.
Voordelen
Op basis van de gekozen klant en de gescande producten wordt er automatisch een verkooporder aangemaakt in de SnelStart administratie bij de gekozen klant.
- • Directe koppeling met SnelStart;
- • Ondertekening voor ontvangst door klant en direct afleverbon per e-mail versturen;
- • Te gebruiken op mobiel (afhankelijk van scanmogelijkheden van uw apparaat) of barcodescanner met webpagina;
- • Gebruiksvriendelijk, eenvoudig en minder kans op fouten bij invoer;
- • Direct te gebruiken vanuit het magazijn via WiFi of 4G onderweg.
Meer informatie over het koppelen van jouw administratie aan andere software lees je hier.
Soort software
Orderverwerking en voorraadbeheer
Branche
Alle
Beschikbaar voor accountants:
- Eigen administratie
- inOrde
- Online klantadministratie
- Offline klantadministratie