EviCare

EviCare is het elektronische cliëntendossier speciaal voor iedere therapeut in de complementaire zorg. Het is ontwikkeld door therapeuten van verschillende beroepsorganisaties en hierdoor bevat het alles wat wij nodig hebben voor onze praktijkadministratie en meer. Zo kun je in EviCare bijvoorbeeld meten of jouw behandelingen effectief zijn. In één overzichtelijk dossier bewaar je de gegevens van je cliënten veilig. Denk bijvoorbeeld aan de facturen, consultverslagen, intakes, behandelplannen en ingevulde vragenlijsten.

Maar het bevat nog veel meer, zoals een (online) agenda, automatische afspraakbevestigingen, onderzoeken, rapportages en een handige vergelijkingstool. Door middel van de automatische vragenlijsten kun je in deze tool precies zien welke klachten van je cliënt verbeteren of juist verergeren. Dat laatste is de meest waardevolle toevoeging. Uit ervaring hebben we gemerkt dat we op deze manier een duidelijk beeld krijgen van het effect van ons werk. De vragenlijst en het automatische tevredenheidsonderzoek maken dit namelijk inzichtelijk. Hierdoor kunnen wij aantonen dat onze zorg effectief is, maar we kunnen ook direct zien waar we ons nog in kunnen verbeteren.

Deze manier van werken wordt ook wel Practice based Evidence genoemd. Als jij ook met EviCare gaat werken, kun je dus aan iedereen laten zien dat jouw manier van zorgverlening effectief is. Zo krijg je waardering voor je werk en erkenning van andere zorgverleners!


Voordelen

  • • Meet de effectiviteit van je behandeling
  • • Voer eenvoudig je gehele administratie/facturatie
  • • Krijg financieel inzicht in jouw eigen praktijk
  • • Ontvang erkenning in de kwaliteit van jouw zorg
  • • Werk veilig en AVG-proof

  • Waarom EviCare en SnelStart?

    Functies van koppeling tussen EviCare en Snelstart Met deze koppeling gaan de facturen die jij in EviCare maakt automatisch door naar jouw Snelstart account. Ook de betalingen die jij in Snelstart boekt worden automatisch bijgehouden. De betalingsinformatie wordt automatisch ook weer opgehaald vanuit Snelstart, en zie je in EviCare terug.

    Wat de koppeling met Snelstart uniek maakt is dat je met deze module ook verschillende grootboeknummers kunt toewijzen aan producten of (in geval van een groepspraktijk) aan individuele therapeuten.

    Door deze koppeling te gebruiken hoef je dit niet meer handmatig te doen. Zo kun je nu je hele boekhouding, en zelfs het grootboekhouden, gemakkelijk zelf doen.

    Kosten koppeling

    €12,50 excl. btw. inclusief geavanceerd boekhouden.

    Hoe maak je de koppeling?

    Je kunt de koppeling aanvragen via het systeem van EviCare. Hierna maak je een SnelStart-account aan en gebruik je een koppelsleutel om de koppeling te maken.

    Meer informatie over het koppelen van jouw administratie aan andere software lees je hier.

    Proces van ondersteuning koppeling

    EviCare heeft een supportafdeling waar je terecht kunt met vragen.