Crafter

Met Crafter kun je op een gemakkelijke manier je buitendienst digitaliseren. Plan je medewerkers in via het digitale planboard, met de stamgegevens uit SnelStart. Vervolgens kunnen je medewerkers in de buitendienst een digitale werkbon invullen via hun app. Nadat jij de ingevulde werkbonnen hebt gecontroleerd, kun je de gegevens met één druk op de knop terugsturen naar SnelStart, om ze daar direct te factureren.

Bij Crafter staat gemak op de eerste plaats. Het is een makkelijk pakket die ontwikkeld is vanuit de praktijk. Dit betekent dus dat je op een snelle manier van start kunt met het digitaliseren van je buitendienst.


Voordelen

  • • Efficiënt je buitendienst plannen met online planning
  • • Nooit meer papieren werkbonnen
  • • Bespaar veel administratietijd en voorkom fouten
  • • Volledig geïntegreerd met je Snelstart administratie
  • • Krijg veel overzicht in de status van je werkproces

  • Kosten koppeling / proefperiode

    Gratis proefperiode van 14 dagen, daarna €10,- per maand.

    Hoe maak je de koppeling?

    Om de koppeling te leggen maak je eerst een account aan via www.getcrafter.com. Vervolgens ga je naar Instellingen > Bedrijfsgegevens > SnelStart en volg hier de stappen om de koppeling te leggen.

    Kom je er niet uit? Neem dan contact op met onze support afdeling via www.getcrafter.com.

    Meer informatie over het koppelen van jouw administratie aan andere software lees je hier.

    Proces van ondersteuning koppeling

    Mocht je er niet uitkomen bij het leggen van de koppeling, dan helpt onze supportafdeling je hier graag bij verder. Daarnaast geven we je ook graag een korte demo van de werking van het pakket, zodat je snel van start kunt.

Crafter

Soort software

Plannings-, facturatiesoftware


Branche

Agrarisch, Bouw, Metaal, Overig, Productie


Beschikbaar voor accountants: